1x vastgelopen (heb m al 3 maanden) bij amped maar dat was volgens mij dat ik te hard op de controller ramde
Slechts 1 maal bij het kijken van een DVD, maar ik geloof dat de DVD vies was dus het lag niet eens aan m'n doos...
1x bij Amped 1x bij PGR (beetje buggy?) Was gelukkig niet zo erg. Amped en PGR saven alles automatisch.
Bij mij wilde een dvd niet starten, maar die was gewoon fucked up. En een keer bleef ie bij het laden van Prisoner of War steken. Voor de rest geen last gehad
nooit echt vast gelopen, 1x bij een demo filmpje op die cd van halo die van ralisport challenge, m'n box kon hem denk ik niet goed lezen ofzo het filmpje happerde en viel stil en ging terug naar het menu. Verder nooit last gehad.
neej ik ging me xbox openmaken niet om hem om te bouwen maar kijken hoe alles eruit zag en toen zette ik uhmm aan en liep die vast was ik 1 kabel vergeten
bij mij 1 keer toen ik ff wou kijken of die demo's bij het spel halo wat waren en toen gaf ie een dirty disc error terwijl de cd net nieuw was ... daarna nooit meer gehad ook niet met halo (ik heb de xbox pas een paar weken maar ja)
bij mij is ie een paar x vastgelopen, maar dan dirty disc en zo dat ie gewoon trug gaat naar hoofdmenu. Of bij halo network error als je gewoon MP doet verder nix. Eerst bij Halo liep ie steeds vast bij 1 level door beschadiging aan disc, toen ik het een maand later weer probeerde deed ie het gewoon weer