die van mij ook nie maar ik schrok vanmiddag wel ffies zeg, halo begon me toch te stotteren, maar ik had me xbox op pal 60 staan en dat kan me tv boven niet aan (ja heb hem boven staan lekker in bed gamen)
1x, toevallig 3 dagen geleden toen ik Sega Soccer Slam aan het spelen was.. Hij was te warm geworden (zit in een G-pak) denk ik, of een bugje in SSS.. Geen idee, gewoon weer opnieuw gestart en gaan met die banaan..
Ik had iets raars 2 dagen trug ik zette Deathrow aan zegtie mijn xbox: This is een xbox game disk please insert it in een xbox. Dat was wel weird een keer gehad.
ik heb maanden geen enkel probleem gehad met m'n xbox, heb hem vanop de launch dus da's al 7maand en vorige week heb ik hem door MS komen ophalen. Ik bleef problemen hebben met Madden 2003 ik kreeg bijna altijd een melding dat de disc dirty was of beschadigd en ik had de disc al een keer geruild voor een andere en kreeg terug hetzelfde probleem, we zien wel als hij terug is wat ermee is gebeurd is weg van donderdag dus ik heb nog geen Deathrow of Timesplitters 2 kunnen spelen, hopelijk is ier er vlug terug en in een top conditie of ik breng hem terug naar de winkel en moeten ze maar een nieuwe meegeven.
Haha ja inderdaad ik zag zo een progje startten die iets heette van: Delete Bios dus er staat meer op de xbox games ikkuh hem snel uitzette. Gelukkig was hij daarna weer een xbox
Het is me van het weekend gelukt om de Xbox met Deathrow te laten vastlopen. Ik moet wel toegeven dat ik het een beetje expres deed. Ik merkte namelijk op dat tijdens het begin-laadscherm het spel nog op de knoppen reageerde. Dat kan vast niet goedgaan dus ik flink op de knopjes rammen en voila...major vastloper! Het was een experiment maar toch wat slordig geprogrammeerd van de heren ontwikkelaars.
Bij mij hetzelfde, nog nooit gebeurt en toen bij Deathrow zo'n schermpie met een broken Blitz Disc en van die ventjes erachter.