1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lord of the rings: Battle for Middle Earth II

Discussie in 'Algemeen' gestart door Last-Warrior, 13 jan 2006.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    *kijkt wanhopig in beurs
    *ziet dat er geen geld is

    =(

    ik wil dit spel hebben :'-(
     
  2. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.463
    Leuk Bevonden:
    3.423
    In Amerika wordt ie dus al 07-07 gereleased?

    EDIT: Eerljk gezegd denk ik dat de demo uit zal komen na de release van de full game in Europa, zeker met de 07-07 release in zicht.
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2006
  4. JFresH

    JFresH SanchezZ

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    9
    lol ik dacht dat er gezegd werdt aan het begin toen de 360 uitkwam dat er wereldwijde releases zouden komen...

    k zie het..
     
  5. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
  6. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    heb net top spin 2 toch maar gekocht en nu staat LOTR BFMEII al weer voor de deur. ga hem denk ik eerst op deze pc downloaden en dan kijken of ik hem voor de 360 wel wil kopen.
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.463
    Leuk Bevonden:
    3.423
    Die review had ik beter niet kunnen lezen....

    ----------------------
    Graphics
    Smart character animations and great character designs are hampered by long load times, crunching slowdown, and some low res map textures.

    ----------------------

    Ungh. Dit maakt me weer lekker aan het twijfelen. :{
     
  8. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    De game wordt goed ontvangen hor, alleen soms daalt de framerate omdat er TEVEEL gebeurt met TEVEEL poppetjes. Voor de rest heb ik nog weinig klagen gehad over de graphics.
    Het feit dat het spel soms wat vertraagd is dan weer geen probleem, zo zeggen de reviews, het blijft tenslotte een strategie spel en heb je er dus weinig last van (zeker in vergelijking met een FPS).

    De besturing schijnt bijzonder goed te zijn gelukt. Als je er eenmaal 100% aangewend bent, wat wel even schijnt te duren, vinden de critici het beter spelen dan op de PC! Dat is toch wel bijzonder al zeg ik het zelf!
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.463
    Leuk Bevonden:
    3.423
    Volgens mij heb je al die informatie uit de Yahoo review gehaald.;)

    Welke critici zijn nog meer zo positief dan?
     
  10. Dominick

    Dominick Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    De crtitici van IGN vinden de PC-besturing nog altijd beter dan die van de 360, alhoewel de 360-besturing de beste is van alle console-RTS'en... Anyway, dit spel ga ik dus echt wel halen...!
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.463
    Leuk Bevonden:
    3.423
    Ik val ook niet zozeer over de besturing (welke goed genoeg is heb ik begrepen).... persoonlijk denk ik dat je zo beter ziet wie de echte strateeg is en wie niet. Een niet-strateeg zal idd homogene legers gaan aanmaken en rushen. Maar iemand die er wat meer moeite insteekt zal, ondanks de lastigere besturing, toch verschillende legers gaan aanvoeren voor optimale effectiviteit.
     
  12. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    In elke RTS zie je vertraging optreden als er tig honder troepen aan het schieten (of whatever) zijn.
    Daarnaast alle animaties..... AI berekekeningen e.d. vertragen de boel alleen maar.

    Iemand die vaker RTS-en op een PS gespeeld hebben weten dat vertraging in dit soort spellen gemeentegoed is.
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.463
    Leuk Bevonden:
    3.423
    Zelfs zonder veel actie schijnt het spel nog veel framerate dips te hebben. Ik kijk nog wel wat reviews aan voordat ik BFME2 koop.
     
  14. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    De bewering die je nu opnoemt kan ik in geeneen review vinden....maar whatever....deze game is al ge-preordered door me....en een paar reviews zal me daarvan niet weerhouden.
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.463
    Leuk Bevonden:
    3.423
    Boven nog gequote, uit de IGN review. Laatste pagina als ik het me goed herinner.

    -----------
    "Even in the very first level of the boxed copy you'll see empty sections that chug and display slowdown that sinks well below 30 FPS. Even the cutscenes display sharp jolts of surprising slowdown."
    -----------

    Maar goed, andere reviews hebben het hier niet zo over, dus misschien valt het wel mee.
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2006
  16. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    framedrops zuigen echt. Maar ben er bijna zeker van dat ik dit spel ga halen, even de reacties afwachten.
     
  17. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Over die vertragingen zou ik me geen zorgen maken want dat heb je bij elk rts spel op de pc ook als je gaat scrollen dat het dan een beetje schokt.
     
  18. samurainl

    samurainl tyrano nl

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    ign segt dat de game werled wijd morgen uitkomt ik hoop dat dat waar is
     
  19. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    als dat zo is kan je nu naar de winkels gaan, vragen of hij al geleverd is.
     
  20. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    het is notabene koopavond beetje slijmen en misschien krijg je er wel eentje mee.
     

Deel Deze Pagina