1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lord of the rings: Battle for Middle Earth II

Discussie in 'Algemeen' gestart door Last-Warrior, 13 jan 2006.

  1. brogum

    brogum dotgamer

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gepreorderd en wordt gebeld als ik hem kan halen.. khoop juist niet morgen want het weekend ben ik niet thuis =s ;)
     
  2. JFresH

    JFresH SanchezZ

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    9
    ik ga morge ff rondvrage :)
     
  3. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
  4. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    En dat bericht is van donderdag, dus hij zou vandaag in de winkels liggen:confused: denk het eigenlijk niet maja ik ga toch zo naar de stad ik zal is kijken..
     
  5. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Je hebt hem niet helemaal gelezen denk ik. :) Dit staat op de laatste pagina:

    Goed nieuws dus.

    Hij ligt trouwens vandaag wel in de winkels....maar dan in Amerika. 14 juli is de officiƫle datum voor Europa. [ik heb het bericht op 360only al aangepast]
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2006
  6. JFresH

    JFresH SanchezZ

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    9
    in wassenaar en leiden ligtie nog niet.
     
  7. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    dan zal de game over een week wel uitkomen.
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik denk dat jij het niet goed gelezen hebt. Dat laatste stukje gaat over de lag, welke blijkbaar bjina niet aanwezig is. Idd goed nieuws dus. Maar het gaat niet over de wonky framerate. Als ik het me goed herinner heb ik zelfs ergens een stukje gelezen (of was dat een andere review), waarin stond dat de framerate soms zo ver dipt, dat je button presses niet geregistreeerd worden door het spel.
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2006
  9. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Sorry, idd mijn fout. En ik had nog zo gehoopt er een positief licht op te laten schijnen.
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    No problem. Wacht gewoon meer reviews (demo misschien) af. En anders heb ik altijd nog Ghost Recon voor online.
     
  11. Dominic

    Dominic Fariko Dominic

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop echt dat hij er dan volgende week wel is. Lijkt me echt een hele mooie game.
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Team Xbox, een site die bijna altijd met hoge cijfers smijt ("Oh, we LOVE our Xbox games"!"), geeft BFMEII een 7,9 .
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2006
  13. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Aldus een stukje uit de GamePro review.
     
  14. Dominick

    Dominick Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Die review van gamepro ziet er anders ook niet te best uit, lekker kort en gaat helemaal nergens over behalve negatieve punten en gaat totaal niet in op gameplay...
     
  15. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Rotterdam tzelfde verhaal...
     
  16. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    nouw jongens jullie mogen hem als eerste kopen ik w8 wat jullie er van vinden en kijk dan wel of die naast me 360 mag liggen
     
  17. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    In de nieuwe Xbox magazine staat dat het spel nu al verkrijgbaar is...:b: Zal morgen effe in de shops checken!
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Nu ook een review op GameSpot. Een 8.3, heel redelijk dus. Ze zijn zeker positief over deze game, al vind je ook in deze review een opmerking terug over een slechtere framerate bij de grotere gevechten. Het probleem is echter niet erger dan bij de PC versie, die hier blijkbaar ook last van zou hebben.

    Ik denk dat ik hem toch ga halen, want dit soort spellen zie je niet vaak op een console. En deze is nog prima gelukt ook.
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2006
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Op zijn vroegst volgende week dinsdag pas.

    Deze game je gewoon al hebben om het feit dat het 1 van de weinige RTS games is op een console.
     
  20. Dominic

    Dominic Fariko Dominic

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Op het forum van xbox zijn de mensen die het spel al hebben heel positief er over. De amerikanen hebben de game al.
     

Deel Deze Pagina