1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lord of the rings: Battle for Middle Earth II

Discussie in 'Algemeen' gestart door Last-Warrior, 13 jan 2006.

  1. JFresH

    JFresH SanchezZ

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    9
    Tja, maarja ik denk ook dat de game op ze vroegst dinsdag in de winkels ligt.
    meh, nog maar ff 3 dagen wachten :mad:
     
  2. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben er uit. Ik ga hem denk ik wel kopen. Heb genoeg punten boven de 8 gezien en normaal gesproken kan ik een hoop van een game accepteren op het gebied van foutjes. Ik denk dat het allemaal niet zo storend is, dus over een paar dagen maar eens kijken in Eindhoven. :)
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    IGN
    8.2 out of 10 >>> 82.0%

    GameSpot

    8.3 out of 10 >>> 83.0%

    GamePro
    3.5 out of 5 >>> 70.0%

    TeamXBOX
    7.9 out of 10 >>> 79.0%

    Games Radar
    8 out of 10 >>> 80.0%

    Yahoo! Games
    4.5 out of 5 >>> 90.0%

    GameDaily
    4 out of 5 >>> 80.0%

    Xbox Magazine
    7 out of 10 >>> 70.0%

    zijn toch nette scores :D
    jammer dat ik em niet kan kopen =(
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2006
  4. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Dit is ook een game die ik graag had gekocht wanneer ik nog een Xbox 360 had gehad :)...

    Zolang de besturing goed werkt, en aan die Cijfers te zien is dat gebeurd lijkt mij dit een heerlijke game.
    Vooral over Xbox Live!
     
  5. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij de gamespot review staat dit hier:

    The Bad: Frame rate struggles during big battles; graphics get a bit muddled on a standard-definition display.

    Betekent dat dat de graphics op een beeldbuis opvallend minder zijn? Das dan balen, want ik heb een beeldbuis :\

    Edit: GCshop heeft hem al binnen zegt de site :D
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2006
  6. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Tof! Zou dat een fout zijn of hebben ze 'm écht gewoon...
     
  7. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox Magazine
    7 out of 10 >>> 70.0%
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Op een gewone tv idd wel ja. Op een HDTV heb je hier geen last van.
     
  9. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    Ah dat zuigt, bij andere games zeggen ze er niks bij omdat je ervan uitgaat, maar hier is het dus extremer :\.. Khoop dat het toch te doen valt
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Tja, HD biedt nou eenmaal extra voordeel bij dit soort spellen. Extreem scherp en de meeste HDTV's zijn redelijk groot, dus niet alleen zijn de details beter zichtbaar maar waarschijnlijk heb je ook beter/groter overzicht in het algemeen. Tactisch voordeel dus in MP games?
     
  11. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    Maar het zou jammer zijn dat je over een jaar ofzo bijna verplicht bent een HDtv te hebben wil je kunnen gamen, want tot nu to ging alles prima op een beeldbuis :\
    Natuurlijk begrijp ik de vooruitgang in grafische kwaliteit, maar niet iedereen heeft geld voor een HD'tje
     
  12. JFresH

    JFresH SanchezZ

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    9
    ben ik met je eens Ghost .
     
  13. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, het is belachelijk dat je een HDtv ECHT nodig hebt voor spellen. Maar ik denk dat het wel meevalt en dat je het alleen merkt als je het op allebei gezien hebt.
    Ik vind het trouwens wel raar dat je maar 705 punten voor dit spel kan krijgen :confused:
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2006
  14. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    en HDTV zijn al helemaal niet aanteschaffen voor fanatieke JONGERE gamers zoals ik.
     
  15. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    en ik:'-( Ik heb al een half jaar voor m'n 360 gespaard met de dingen die ik nu heb|:- maarja, ik heb ook een gat in m'n hand wat dat betreft8)
     
  16. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    HDTV vind ik echt zonde van mn geld, op een gewone tv ziet het er vergeleken met een ps2 of gewone x box al zoveel mooier uit, dit spel ga ik zeker kopen, hopelijk komen er nog veel rts spellen naar de 360.
     
  17. Djack

    Djack Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik heb mijn xbox360 aangesloten op een vga monitor. Heb het geld niet voor een HDTV en het beeld op een vga monitor komt dicht bij de kwaliteit van een hdtv.
     
  18. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja.. om nou speciaal een HD TV te kopen voor het gamen, dat vindt ik zonde van mijn geld... dan zeker ook nog een decoder om er programma's mee te kunnen kijken van 300 euro, of werkt dat niet zo?

    Maar goed, wel slecht van EA om de game dan zo de deur uit te sturen, zijn test teams verleden tijd of zo? er moet toch een team zitten die op zoek gaat naar nadelen in zo'n game? alle mogelijke combinaties proberen en zo, dat lijkt mij normaal voordat hij de deur uitgaat en de markt op...
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Dat dit spel onoverzichtelijker wordt op een SDTV is toch logisch? Ik begrijp ook jullie opmerkingen niet helemaal over HDTV. Niemand dwingt jullie om zo'n apparaat te kopen, zelfs EA niet. Het is ook niet EA's doel om met dit spel een HDTV in je strot te duwen; maw ze hebben het spel niet "expres" zo gemaakt.

    Het hele probleem is gewoon dat de meeste SDTV's kleiner zijn en op een lage (normale 640*480) resolutie draaien. Logisch gevolg? Dat bij, o.a. strategy games, de fijnere details minder goed zichtbaar worden ("muddled graphics" zoals een reviewer al zei). Daar kan niemand wat aan doen, dat is nou eenmaal zo. Wil je alles beter zien, dan heb je niet alleen een groter beeldscherm nodig, maar vooral een hogere resolutie. Een HDTV die op 1920*1080 draait laat nou eenmaal alles veel scherper zien.

    Wat doe je als je PCtje een RTS game alleen maar fatsoenlijk kan draaien op de resolutie 640*480? Dan is de kans groot dat je een betere grafische kaart koopt. En een fatsoenlijke videokaart is echt niet zo goedkoop. Hetzelfde geldt voor de console. Wil je meer scherpte, dan zul je ipv een videokaart een HDTV moeten kopen. Het verschil met SDTV is trouwens WEL groot, ongeacht wat sommige mensen hier zeggen. Geloof mij maar, de scherpte spat van het scherm af en als je dat eenmaal gezien hebt wil je niet meer terug. En die HDTV is natuurlijk ook bij DVD films goed te gebruiken, niet alleen voor games. Maar goed, het blijft natuurlijk een hele investering, dat geef ik toe. Maar om EA of BFMEII de schuld hiervan te geven.... nee, dat gaat me te ver.
     
    Laatst bewerkt: 9 jul 2006
  20. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Bij Futurezone Rotterdam ligt lag het spel er gister al voor 59 euro !!. Ze hebben er 2 liggen
     

Deel Deze Pagina