Lord of the rings: Battle for Middle Earth II

Discussie in 'Algemeen' gestart door Last-Warrior, 13 jan 2006.

  1. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    9.253
    doet eens even mouseover mn gamertag tadaaa. ik moet wel wennen aan de camerabesturing, normaal gesproken ben je met je muis het hele veld aan het bedienen nu doe je dat met 2 sticks. Eerste indruk bij de goodcampaign is dat het leuk is om te spelen, het zien of niet zien van verschillende soorten mannetjes kan een probleem zijn maar als je inzoomt heb je dat niet meer. De wereld is mooi gedetailleerd, ik moest bijvoorbeeld lachen om sommige structures vd uruk gai (schrijf je dat zo?) waar poppetjes uit de grond worden getrokken en met een stok naar beneden worden geduwd. Het nadeel vind ik tot nu toe dat ik graag nog wat verder zou willen uitzoomen om meer overzicht te krijgen. Verder skirmish gedaan was wel gaaf om met ents te spelen! in de menu interface vind ik wel dat sommige dingen onlogisch zijn bij het instellen van een skirmish game.

    Misschien ideetje om tijdelijk forum gedeelte voor lotr2bfme op te richten zoals dat bij oblivion gedaan is?
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2006
  2. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat men bij de crew van XBW denkt dat daar te weinig animo voor is aangezien BFME2 niet zó'n topgame is.
     
  3. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Hoe is de besturing Yerewn?
    Simpel om legers te selecteren en huizen te laten bouwen?

    Niet zo handig als op de PC ofwel?
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Shit.... hoop niet de Replay hem ook pas de 17e heeft. Had me ingesteld op aankomende vrijdag en daar ga ik nog steeds vanuit! :)
     
  5. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    9.253
    Een groot leger selecteren is makkelijk, maar een heel groot leger selecteren is moeilijker omdat niet alles dan op je scherm past. wat dat betreft wint de muis het omdat je daar kan slepen. huizen bouwen is niet moeilijk imo.
    Formaties maken vind ik wel goed geregeld. Tot nu toe vind ik het wennen dat de camera kan draaien maar daar leer ik nu beter mee omgaan. ik ben op de pc altijd iemand die alles van 1 punt wil bekijken niet zo veel draait.
     
  6. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    Gisteren het spel opgehaald bij Replay te Eindhoven.

    Zeer vet...en na het opstarten van het spel krijg je meteen een patch update om de framerate problemen aan te pakken (zijn nog wel in het tutorial level te zien....niet meer in de single of multiplayer game).

    Zeer tevreden over alhoewel je wel een aantal potjes skirmish moet spelen om de controls echt goed onder de knie te krijgen.
     
  7. samurainl

    samurainl tyrano nl

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    ik het spel ook al te koop in friesland
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Sju, dan moet ik maar eens snel Replay in Weert gaan bellen. Had het spel gereserveerd, maar ik heb nog geen berichtje ontvangen.
     
  9. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal vandaag effe kijken of het spel al verkrijgbaar is in enschede...
     
  10. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb vandaag de intertoys gebeld. Ze hadden het spel al verkochten het ook al. 63 euro!!! Krijg je zeker een harnas bij ;)
     
  11. samurainl

    samurainl tyrano nl

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    in de intertoys in bergum friesland is hij nog niet uit weet iemand die in friesland woont ook ergens anders waar je hem kan kopen
     
  12. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je de patch nog downloaden of staat hij gewoon op de disk.
    Het lijkt me echt een goed spel
     
  13. samurainl

    samurainl tyrano nl

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    maaar hoe is dat nou met die framedropszijn die goed of niet
     
  14. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je de bovenste post leest....dan begrijp je iets meer.

    Patch word automatisch toegepast zo snel je het spel voor het eerst opstart.

    Alleen in de beginners tutorial level zie je wat framedrops....in de SP & MP geen meer.
     
  15. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel skirmish maps zijn er ongeveer? en kan je die ook gewoon spelen zonder x box live..
     
  16. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht dat het spel automatisch contact maakte met internet en dan ergens de update download.
    net laten reserveren bij frs daar hadden ze hem net binnen
     
  17. Prime NL

    Prime NL ~Robot in Disguise~

    Berichten:
    549
    Leuk Bevonden:
    1
    Je geeft jezelf je eigen antwoord Tasso... ;)
     
  18. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    uuuuuhhhhhhh:confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: welk antwoord
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Dat de patch automatisch gedownload wordt als je online bent en de game voor de eerste keer opstart.
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik krijg hem van de week .. besteld via skiq
     

Deel Deze Pagina