Ik zag dit spel vanmiddag liggen in de Toys 'R Us in Amsterdam Osdorp. Naast de Kwantum & praxis. Heb hem niet gekocht,maar misschien iets voor iemand hier
Prettige vakantie \o/ En als je terug komt ga er maar vanuit dan ze deze game wel ergens op vooraad hebben
Het grooste verchil zit hem in de bestuuring. Daar ligt ook een punt van kritiek bij de xbox360: het scrollen over het scherm schijnt niet helemaal soepel te lopen(het tempo schijnt te laag te zijn) p.s ik heb de game zelf niet gespeeld maar het SCHIJNT zo te zijn*)
NEEEE NUUUUUUUU! Ben benieuwd hoe het met die framerate problemen zit. De ene vind het meevallen, de ander vind het verschrikkelijk.
heb hem vandaag gekocht bij de freerecordshop in bergen op zoom had trouwens de laatste, hij is wel vet man!!
heb hem vandaag gekocht bij de freerecordshop in bergen op zoom had trouwens de laatste, hij is wel vet man!!
die framerate is bij de tutorial idd verschrikkelijk, maar verder in de game helemaal geen last meer van hoor!
ik heb hem ook vanmiddag gekocht hier .. ik heb alleen ff de tutorials gedaan maar soms kwam ik er ook niet uit wat je precies moest doen hahah ..maar voor de rest zag het erg goed uit !! en over dat scrollen .. ik vind hem echt vet snel over het scherm vliegen hoor als je naar een andere plek wil op de map ! morgen ga ik hem ff wat meer spelen !
Het scrollen gaat als een tierelier. Het gaat soms een beetje erg snel en je gaat dan over je doel heen. En een melding voor een update voordat het spel begint heb ik in ieder geval niet gehad. En een update bestaat ook niet, heb gisteren een mail gehad van zowel de nederlandse als engelse electronicarts. Waarschijnlijk is dit een update geweest om je 360 te updaten. Ook heb ik geen framerate problemen gehad alleen inderdaad in de tut levels. Maar dat kan ook komen omdat ik er een intercooler op heb zitten. Er zijn namelijk een hoop mensen die eerst in bv motogp framerate problemen hadden en na het opzetten van de intercooler geen problemen meer hadden. Zoals ik al eerder aangaf ik heb in moto gp en nu in lotr geen frameratre problemen.
Er is wel degelijk een update beschikbaar zo snel je het spel opstart...daarvoor durf ik mijn handen voor in het vuur te steken. Dat deze patch beschikbaar is zullen anderen met een Xbox Live connectie kunnen beamen....geloof niet dat iemand met alleen een telefoonconnectie een melding gaat krijgen voor een update... Geen connectie met live....krijg je ook geen melding van beschikbare updates.
Ja het was absoluut een update voor deze game .. ik starte hem op en er stond dat er een update voor deze game beschikbaar was .. of ik hem wou yes er no