Wel vreemd dat ze zelfs bij ea zeggen dat er helemaal geen update of patch is voor dit spel. Maar goed jullie zullen wel gelijk hebben. Maar zo zijn er ook mensen die nooit een melding hebben gehad bij ghost recon om een update te downloaden. Maar die heb ik wel gehad en gewoon ja gezegd en daarna reboote mij 360 en starte het spel pas op.
http://forums.ea.com/mboards/thread.jspa?threadID=87547&tstart=0 Klik op de link en je zal zien dat het een patch is voor het online gedeelte van lotr
Woei, ik heb de game net 5 minuten geleden opgehaald . ff spelen als ik me koffie en me stukkie kersenvlaai opheb
Aahhhh ik ook! Nu maar hopen dat ze het nog hebben Zullen we zo als in de bavaria reclame gaan, wilde oermannen , mhuahahaa
Damn, net gebeld nog niet binnen Misschien vanmiddag zij ze aan de telefoon. Let's hope Maar ze wist niet hoelaat vanmiddag, 12 uur, of 5 uur . lollies ik ga gewoon na 5 uur
En hoe vindt je hem. Hij is echt wel heel erg goed. Die controls moet je wel even aan wennen en zijn zeker in het begin lastig
Whahaha Echt hea. Ja ik heb nu een potje gespeeld, en verloren, hahaha tja controls is inderdaad ff wennen maar het spel is ronduit geweldig
argh wordt net gebeld door de gameshop dat ie klaar ligt moet ik vanavond naar een suffe familie verjaardag
Uitstekend... het is even wennen, maar als je eenmaal weet wat elke knopcombinatie doet speelt het prima!
Vetjes, zometeen effe halen Voeg me anders een keertje maar toe(ook voor de overige LOTRBFME2 spelers) voor over een tijdje een lekker potje te gamen.
Ok, ik zal je wel even toevoegen Misschien kun je vanmiddag rond 3 uur een potje? kijk maar ff. ik heb je toegevoegd..
Ik zou wel willen maar ik heb de game pas vanavond, ik heb net BFMC binnengekregen dus eerts dat effe spele. We zien elkaar wel en spreken nog wel wat af, misschien vanaaf al