als je evengoed alles kan regelen met de controller, zoals je het op de pc met de muis kan doen, dan zit het wel goed. dit lijkt me persoonlijk echt gaaf
Maar dat kan dus niet, daarom vraag ik me ook echt af hoe EA dat qua gameplay wil gaan oplossen.. Alle RTS games die tot nu toe geprobeerd zijn op consoles zijn allemaal jammerlijk mislukt omdat er zoveel aan gameplay verloren ging door de controls.. Laatste poging die ik me kan herinneren is Red Alert op de PS1, dat zegt genoeg.. RTS is met de vereiste micromanagement gewoon zo goed als onmogelijk te spelen met een controller.. Maar we zullen zien wat ze er dus mee gaan doen..
IGN heeft wat meer screens van deze game: Rood = mordor, blauw = men, geel = elven, grijs = isengard, oranje = goblins, groen = dwergen, bruin = random
over de graphics hoeven we ons geen zorgen te maken, maar wel hoe het speelt zoals bij de meeste 360 games
Heel tof dat dit spel naar de 360 komt. Deel 1 vond ik al heel erg tof op de pc en deze word nog toffer. Is alleen wel te hopen dat de besturing een beetje ok word, want ik speel hem liever op mijn grote tv liggend op de bank.
op de pc heb ik BFME 1 heel veel gespeeld, en binnekort komt bfme 2 uit op de pc(eind january) die ga ik ook zeker kopen. ik ben heel erg benieuw hoe bfme 2 word op de 360. als dat allemaal goed geregeld. dan is dit voor mij een MUST have.
Idd, dit lijkt mij wel een hele vreemde ervaring. Maar het zal wel net zo iets als met de SIMS zijn. Leek mij ook onmogelijk op de Xbox, maar is uiteindelijk best lekker te spelen. Hoewel ik de PC nog altijd veel fijner vind. Zie dit topic net pas, en had totaal niet door dat DIT op de Xbox 360 zou komen. Ben nu namelijk wel erg benieuwd en ga het in de gaten houden.