Slimmie, zeker niet op die gamertag, want ik zie ze niet staan bij de achievements. Heb trouwens net de eerste missie van de campagne erop zitten. De moeilijkheidsgraad had ik eerst op easy gezet (mijn allereerste TRSgame ooit, voor de volgende gaat ie op normal) maar het werd wel erg makkelijk. Over de camera wil ik zeggen dat ik het jammer vind dat je niet ver genoeg kunt uitzoomen, waardoor je een beetje het overzicht kwijtraakt als je even niet op je manschappen let. Ik speel op een normale standaard TV en ik ben best wel te spreken over de graphics, niet uitzonderlijk maar gewoon goed. Ook vind ik gewoon de verhaallijn en de cutscenes erg goed en brengen je echt in de LOTR-sfeer. (Nou ben ik misschien niet geheel objectief aangezien ik al tijden een LOTRfanatic ben). De besturing had ik snel door na de tutorials, evenals hetgeen je eigenlijk moet doen in een RTS -en dat wil wat zeggen voor een complete RTSleek-. Ik heb vrij weinig gemerkt van framedrops, en de schaduwen op een normale TV vallen volgens mij erg mee.
Kortom, gewoon halen, deze game!
Laatst bewerkt: 12 jul 2006