1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lord of the rings: Battle for Middle Earth II

Discussie in 'Algemeen' gestart door Last-Warrior, 13 jan 2006.

1. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Nice one. Ik dacht al zoiets, maar kwam in de tweede tutorial missie er niet echt aan toe met al die gevechten (dan wil je toch winnen). Is dit ook zo letterlijk uitgelegd trouwens? Maakt niets, ik ga het vanavond proberen. Bedankt alvast.

2. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    uuhm ja is dat zo vreemd dan? ;)

3. samurainl

samurainl tyrano nl

Leuk Bevonden:
    0
    nee hoor want dan ga ik er straks ff naar toe fietse

4. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu de eerste 2 single player missies op good gespeeld... Op een titel zoals dit op console heb ik al jaren gewacht! Hij is echt te vet, speelt super lekker! _O_ :thumbs: :b:

5. Dominick

Dominick Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Whaha, die gast van de tutorial sprak zo snel dat ik het op een gegeven moment niet meer bij kon houden. Maar toch heb ik de goblins verslagen en meteen mijn eerste achievement unlocked (WOOHOO!) Straks beginnen aan de missies..:D

6. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2

neuj, volgens mij is het niet uitgelegd. Maar bij options> Controls kun je zien wat alles doet! ;)

7. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Kheb em ook en op het eerste gezicht zag het er allemaal wel goed uit, ook de besturing lijkt me niet zo moeilijk om onder de knie te krijgen. Haalde alleen af en toe rechter linker trigger en a door elkaar maar goed... pas de beginner tutorial gedaan.
    Erg goed gebruik gemaakt van alle knoppen.

8. MarijnB

MarijnB Special User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik twijfel of ik deze game zal halen, is er iemand die me kan overtuigen dat ik hem moet halen.

9. ChandleR

Leuk Bevonden:
    2

Lees het topic anders eens door?

10. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wacht nog even op de reacties ;)

11. darth malak

darth malak Day Dreamer

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet ook nog niet of ik hem ga halen wat vinden de mensen in dit topic die de game al redelijk wat uurtjes hebben gespeeld ervan. grafisch overleef ik het wel ik wil dat de gameplay vooral leuk is

12. ChandleR

Leuk Bevonden:
    2
    Dan zit je goed. Grafisch is ie gewoon niet fantastisch, maar de gameplay is :thumbs:

13. Ghost Leader

Ghost Leader GT Ghost Leader NL

Leuk Bevonden:
    4
    Net binnen, na een kwartier wachten in de MM zeggen ze dat het nog effe kan duren dat ze hem krijgen, dus ik naar de freerec en daar hadden ze em :D, samen met wat Green Day spullen gehaald(onder andere een Tshirt, bleek het toen ik thuis kwam voor girls te zijn :9, morgen dus terug) Nu eens beginnen met gamen ;)

14. basovich

basovich Guest

hij kreeg een 7 in Xboxmag. en dat vond ik toch wel een beetje tegenvallen, ik had er grafisch veel van verwacht en dat was toch het zwakke punt van dit spel..nee, ik wacht wel op C&C 3.

15. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    damn zo snel al 6de missie
    speel je het op easy ofzo ..??=(

16. Ghost Leader

Ghost Leader GT Ghost Leader NL

Leuk Bevonden:
    4
    Mijn eerste kleine indruk: Als je een keer een RTS hebt gespeeld op een lcd scherm en nu op een beeldbuis is het echt effe schrikken. Op een lcd ziet alles er scherper uit uiteraard en nu begrijp ik ook het minpunt van Gamespot :9.

De gameplay zit goed en het geluid(A+++) is ook meesterlijk. Grafisch is zoals Gamespot al zegt: Op een beeldbuis is het mooi, maar op een LCD/HD worden de details zichtbaar. Maar een HD is niet nodig om van deze game te genieten. Ik heb het geld er ook niet voor en als ik het had zou ik misschien nog steeds geen HD kopen.. Maar als je de LOTR boeken/films boeien en het RTS genre ook is dit een aanrader.

17. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Bij HD heb je weer een ander nadeel. De lage details en ugly shadows worden alleen maar beter zichtbaar. Een nadeel van die scherpte dus. :)

Aan de andere kant, het overzicht is volgens mij wel beter. Heb echter geen vergelijkingsmateriaal omdat ik geen SDTV heb.

Laatst bewerkt: 12 jul 2006
  18. Slimmie

Slimmie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel vandaag gekocht! Net 2 missies van de Goede Campaign uitgespeeld. Gameplay is dik in orde en de controls zijn echt goed uitgewerkt.

De tegenvallande punten liggen puur op grafisch vlak:

- Framerate wil met massale battles wel eens flink dalen.
    - De shadows zijn echt lelijk.
    - De textures kunnen scherper.

De power van de 360 moet dit makkelijk aankunnen, dus ik denk dat EA toch wat overhaast de game heeft gepoort.
    Toch best jammer dat het zo moet. |:-

Verder een prima game waar ik me de komende dagen lekker mee ga vermaken. :thumbs:

19. jordy89

jordy89 Ajax Amsterdam!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem net bij een vriend gespeeld, gameplay is goed ,grafisch wat minder.

20. Dominick

Dominick Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Slimmie, zeker niet op die gamertag, want ik zie ze niet staan bij de achievements. :p Heb trouwens net de eerste missie van de campagne erop zitten. De moeilijkheidsgraad had ik eerst op easy gezet (mijn allereerste TRSgame ooit, voor de volgende gaat ie op normal) maar het werd wel erg makkelijk. Over de camera wil ik zeggen dat ik het jammer vind dat je niet ver genoeg kunt uitzoomen, waardoor je een beetje het overzicht kwijtraakt als je even niet op je manschappen let. Ik speel op een normale standaard TV en ik ben best wel te spreken over de graphics, niet uitzonderlijk maar gewoon goed. Ook vind ik gewoon de verhaallijn en de cutscenes erg goed en brengen je echt in de LOTR-sfeer. (Nou ben ik misschien niet geheel objectief aangezien ik al tijden een LOTRfanatic ben). De besturing had ik snel door na de tutorials, evenals hetgeen je eigenlijk moet doen in een RTS -en dat wil wat zeggen voor een complete RTSleek-. Ik heb vrij weinig gemerkt van framedrops, en de schaduwen op een normale TV vallen volgens mij erg mee.

Kortom, gewoon halen, deze game!

Laatst bewerkt: 12 jul 2006

Deel Deze Pagina