Ik ben sowieso een groot liefhebber van het RTS genre en als ik dan ook nog eens positieve verhalen lees over de besturing dan is dit zeker een game die ik in de toekomst, als die 360 er eindelijk is, ga kopen. Nu hopen dat meer RTS games op een goede manier worden overgezet naar de console. Age of Empires 3 please?
Vaag. Daar klopt dus niks van. Ik zie trouwens ook dat ik King Kong als laatste heb gespeeld, terwijl dat toch echt PGR3 was. Naja, heb de eerste 2 missies uitgepeeld met alle bonus objectives uitgespeeld. Heb nu 15 achievements.
Zojuist de eerste campaign missie van GOOD uitgespeeld. Geen fluit aan. Half bezopen. Die wijn tikte lekker aan. Als ik het in deze staat kan, dan kan iedereen het. Vet spel, geen framedrops in deze missie trouwens. Nu duik ik mijn bed in.
Mmm waarom moeten die lettertjes in elke game toch zo fucking klein zijn, kunnen die mensen er geen rekening mee houden dat ik niet zo heel goed zie.. Koop ik een 80cm tv is het nog haast niet te lezen... En je bent idd snel het overzicht kwijt, hebben jullie enig idee wat goede scores zijn bij die tactical enz score, want ik heb de hele tijd vrij laag heb ik het idee... onder 1.0
Ik ook, maar vanavond ga ik eens flink tactisch doen (verschillende battalons en omtrekkende bewegingen om die badguys eens flink in een tang te nemen Dan zal die tactical toch moeten gaan stijgen
ik hoop dat het een singleplayer demo is (als multiplayer er ook bij zit is het alleen maar goed, maar ik wil vooral de singleplayer)
Heeft iemand enig idee waar/hoe je een watchtower kunt bouwen ? Ik kan het nergens vinden en het is een objective voor mission II. Edit: Thanks matthew, het is gelukt
nou doe mij maar multiplayer, zat er vanmiddag nog over de te denken om te halen, maar zat nog erg te twijfelen. maar nu kan ik eerst ff de demo doen. gegroet,
Naast het grootste gebouw van je basis staan van die rondjes omheen daar moet je er 1 van aanklikken en kan je een watchtower bouwen.
dan moet je op je kasteel/beginhuis volgens mij drukken, en dan kan je een watchtower boven volgns mij.
de demo is mulitplayer en single zei die vent met die demo walktruogth demo trailer kijk maar op marktplaats staat het filmpje maar wnnr krijg je nou het meeste last van de framerate
heb je hem dan al is de demo er nu al ik wil hem spelem /Mod Edit in het vervolg je 1ste post even i.p.v. te dubbelposten . -Arjan
hier het bericht van EA over de demo: Electronic Arts heeft bekend gemaakt dat er vandaag een demo van The Lord of the Rings: The Battle for Middle-Earth II voor de Xbox 360 op de Marketplace van Xbox Live zal verschijnen. Het is nog niet bekend hoe laat deze precies te downloaden is. De demo van het strategiespel bevat zowel een single- als multiplayer modus, waarin de stijd tussen de elven en de goblins kan worden uitgevochten. Naast deze spelmodi beschikt de demo ook nog over een uitgebreide tutorial, waarin verteld wordt hoe je de Xbox 360 controller moet gebruiken. Mocht je na het spelen van de demo zwaar onder de indruk zijn en het hele spel willen; dan heb je geluk. Want vanaf morgen is het volledige spel The Lord of the Rings: The Battle for Middle-Earth II voor de Xbox 360 te koop.
Oeps, ik bedoel 15 achievement punten. Foutje bedankt Inmiddels 20 punten. Maargoed, game bevalt me verder prima qua gameplay.