1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lord of the rings: Battle for Middle Earth II

Discussie in 'Algemeen' gestart door Last-Warrior, 13 jan 2006.

1. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is dit ook een game voor niet-LotR fans ?

2. Rembo

Rembo Xbox 360 for live!

Leuk Bevonden:
    0
    ja me vriend vind lord of the rings niks aan maar de game vind die wel vet

3. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.377
    moet je hetop een na laatste laatste level van de good campaign spelen, dat was echt een groot drama. Waren ook wel erg veel units op het veld.

4. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je bij level 4 van good side die draak kan verslaan? ik snap er niks van

5. mgwlee

mgwlee Active Member

Leuk Bevonden:
    0

daar ben ik ook bezig en ging net het gevecht aan met hem maar toen heb ik gesaved en ga vandaag weer verder mee.

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Hoe bevalt de demo gasten?

7. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Paar pagina's geleden inmiddels dat je deze vraag stelde, de update staat gewoon op de disc zelf.

Gister BFME II gehaald, tutorial even doorgespeeld en de eerste missie.
    De eerste indrukken zijn goed moet ik zeggen, de besturing via de controller werkt uitstekend. Goed het is even wennen, vooral moet ik vreemd genoeg wennen aan het in en uitzoomen met de rechterstick. Gebeurt nogal eens dat wanneer ik rond kijk ik ook inzoom, ik had ook liever gehad dat je wat verder kon uitzoomen. Maar goed, kleinigheidje.
    Tot nu toe heb ik over de gameplay weinig te klagen. Alleen grafisch had ie wel iets mooier gekund, het aantal units wat je tegelijkertijd op het kan hebben is wel aardig wat maar toch heb ik het idee dat het een stuk mooier had kunnen zijn. Vooral de schaduwen zijn van een beroerd nivo, wat ook al eerder is gezegd. Helemaal als je inzoomt, je kan dan de pixels tellen.

8. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de demo ook gespeeld (alleen de tutorial). Vind het een zeer mooi spel als je naar de gameplay kijkt. Er zijn veel mogelijkheden wat je allemaal kunt doen. Besturing geen probleem. De turorial hapert wel af en toe, niet storend.

Graphisch ziet het er zeker niet super uit, maar als je aan het spelen bent let je daar eigenlijk niet op. Ook is het verschil met hdtv en gewone tv zichtbaar, maar dat zal met elk spel wel zo zijn.
    Het uitzoomen gaat niet ver genoeg, je krijgt geen goed overzicht.

Wel een mooi spel als je van het genre houdt.

Wel heb ik een vraag: Als je bijvoorbeeld 2 legers hebt deze ook samensmelten tot één leger? Want nu heb je eigenlijk kleine groepjes soldaten.

9. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Als je de d-pad naar links beweegt selecteer je gelijk je hele leger! Dus alle troepen!

10. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar dat is het probleem. Ik wil graag boogschutters, infanterie en dergelijken gescheiden houden. Zo kun je strategisch beter te werk gaan.

11. Prime NL

Prime NL ~Robot in Disguise~

Leuk Bevonden:
    1
    Spit eens door de advanced tutorial heen...daar word uitgelegd hoe je bookmarks kunt aanmaken en je leger kunt opsplitsen in troepen.

Anders rechter bumper gebruiken en 2 maal op de A knop drukken om alle troepen van dat type te selecteren.

12. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar hoe selecteer je bv archers en een soldaten tegelijk zonder een bookmark en zonder alles te selecteren.
    Het maakt niet uit wat ik doe hij selecteerts alles

13. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Eerst d-pad links om alles te selecteren, vervolgens palandir openen met rechtertrigger. Dan zie je al je troepen, en kun je vanuit daar op je archers klikken.

En rechterbumper + 2xA op een groep selecteer je ook al je troepen van 1 soort! Als je 1x op A drukt selecteer je alle troepen van 1 soort in beeld.

Laatst bewerkt: 14 jul 2006
  14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Damn, wat zijn die textures ongelofelijk laag en wat zijn die schaduwen lelijk.
    Ik schrok er echt van. Had het idee dat ik naar een pc games van 5 a 6 jaar terug zat te kijken.
    Daarnaast vind ik ook de frame-rate erg slecht.

Ben blij dat ik eerst de demo heb gespeeld en niet meteen het spel heb gekocht.

Laatst bewerkt: 14 jul 2006
  15. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het er graphisch wel goed uitzien.
    Maar hé ik speel dan ook nooit een pc spel

16. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De framerate is echt niet slecht. Soms lopen de mannetjes een beetje langzaam. Heb er zeker van genoten.

Okay de turorial hapert een beetje, echt een heel klein beetje.

17. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Behalve de schaduwen ziet het spel er net zo uit als op de pc ( en dan alle settings op max )

Jammer van de framerate though, vind het wel lekker spelen

18. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel vandaag ook binnen gekregen. Besteld bij gcshop.nl. Echt een verslavend spel.

Als je de updates wilt installeren moet je aangesloten zijn op xboxlive. Spel erin het spel opstarten, dan vraagt de xbox of je de update wilt. Staat dus niet op de dvd.

19. Sander Sander

Sander Sander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan je eigenlijk ook splitscreen met dit spel?

20. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    ?.. Mijn 360 staat niet aangesloten op live en ik krijg gewoon update melding en die werd ook op mijn 360 gegooid.

Deel Deze Pagina