1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lord of the rings: Battle for Middle Earth II

Discussie in 'Algemeen' gestart door Last-Warrior, 13 jan 2006.

1. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0

Voor de gene die het niet weten deze update veranderd niks aan je spel.
    Dus geen betere framerate of mooiere graphics
    Maar is voor het online gedeelte uit je spel.
    Dat is wat ik ook had met ghost recon, niet aangesloten op live maar wel er gewoon opgezet
    Ik heb wel pas de bc update gedaan, want ik kreeg weer geen melding met lotr voor een update.

Laatst bewerkt: 14 jul 2006
  2. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je de draak verslaat in level 4?? :x

3. Joeldeman

Joeldeman Joeldeman

Leuk Bevonden:
    0
  4. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    MMM... Dan snap ik er ook niks van. Had namelijk vanmorgen de demo gedownload. Toen werd er niet om een update gevraagd. Heb toen het originele spel binnen gekregen. Heb de dvd erin gedaan en gespeeld. Er werd niet gevraagd om een update. (heb mijn 360 ook niet constant aangesloten op live). Heb toen mijn 360 met spel erin aangesloten op live en vroeg toen pas om een update.

De framerate problemen zijn trouwens niet opgelost, ben nu in level 2 van de evil-campagne, met die boten. Veel haperingen.

Misschien moet je de cashe wel legen?

Wat is de bc update dan?

Laatst bewerkt door een moderator: 14 jul 2006
  5. supremacy

supremacy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    he jongens valt het spel mee of tegen? ik heb verhalen gehoord dat het erg tegenvalt :confused:

6. Sander Sander

Sander Sander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat vind ik die demo toch vet zeg! Misschien ga ik dit spel ook wel kopen maar ik wil graag weten of er ook een splitscreen multiplayer mode inzit?

7. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    In de Demo moet je op een gegeven moment Walls maken. Maar ik heb geen idee hoe het moet. Dat licht staat naast het Fort maar ik kan/weet niet hoe je dit moet doen.

Als iemand het weet leg het aub ff uit :D

8. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    De GOOD campaign loopt lekker vlot t/m het einde van missie 5. Ben nou bij missie 6 en de meeste grote gevechten draaien en slooomoootion....

9. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je het belichte stuk selecteren met A. Nu kun je net als met andere dingen bouwen de rechtertrigger indrukken. Hier staat ook expansion bij.

Gewoon eerst selecteren dan kom je er wel uit.

Zat hier zelf ook even te kijken :confused:

10. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt

Ik ga ff proberen.
    Best vet spel het is egt verslavend

11. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Heb de game ook gehaald en net eerst de Tutorials gedaan en met de Good Campaign begonnen. Leuk, leuk, leuk :)

12. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Haha ben je daar nog steeds? Gewoon neerschieten met je mirkwood (of hoe ze ook heten) archers. Omdat ze zoveel bereik hebben kunnen ze ruim buiten range van de fiery breath van die draak blijven. Zijn je mirkwoodies dood, dan zul je het met je dwarven axethrowers moeten doen. Die hebben VEEL minder bereik en zullen dus worden gefrituurd.

13. Rembo

Rembo Xbox 360 for live!

Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg hem morgen eindelijk

ze zijn zo sloom bij gcshop volgende keer koop ik het gewoon in de winkel

14. Diamond_X

Diamond_X diamonds are forever

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje? Hoe kom je online in de demo? Ik heb inmiddels een account aangemaakt bij EA, maar nog steeds: "Connecting to EA Servers".
    Iemand een idee? Trouwens erg ruk dat EA weer iets bijzonders moet hebben....

15. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Oh? Dus om online te mogen spelen moet je ook nog een apart EA accnt aanmaken? Echt weer iets voor EA om dit van de console speler te verwachten...

16. Ghost Leader

Ghost Leader GT Ghost Leader NL

Leuk Bevonden:
    4
    same here, part 7 nu, als je in part 6 10 groepen deale archers hebt gaat het idd in slowmotion lijkt het wel :9
    mjah, dit ben ik gewend van mijn pc met deel 1, ik had toen nog de 5200fx :eek:

En je hoeft je niet te registeren online hoor ;)

17. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Krijg je trouwens in de GOOD campaign later nog de mogelijkheid om elven archers te maken? Ik vind persoonlijk de dwergen totaal niet interessant om te spelen. Maak liever lange afstand "chaingunners" (een aantal groepjes elven archers dus) om de oppositie weg te maaien. De enige melee troepen zijn mijn helden als het even kan. :cool:

18. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    hoe zijn de controlls? want dit vond ik een erg vermakkelijke game op de pc (bfme1 dan) heel wat uurtjes ingestoken:)

is hij op de 360 netzo leuk/leuker?

19. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik zou het niet weten, want ik heb nooit de PC versie gedaan. De besturing vind ik dik in orde, ook al heb ik meerdere RTS games op de PC gedaan. Het is zeker wennen. Vergelijk het maar met HALO; "Een shooter op een CONSOLE, dat werkt toch niet?!" Zelfs verstokte PC gamers wenden al snel aan de HALO setup en nu hoor je niemand meer klagen.

20. Ghost Leader

Ghost Leader GT Ghost Leader NL

Leuk Bevonden:
    4
    Het enige minpunt tegenover de pc versie is dat je niet zo snel bijvoorbeeld Ctrl+1 meer kan doen, dus groepen selecteren. Persoonlijk vind ik deel 2 beter dan deel 1 omdat je veel meer units hebt.

Deel Deze Pagina