1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lord of the rings: Battle for Middle Earth II

Discussie in 'Algemeen' gestart door Last-Warrior, 13 jan 2006.

1. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bij missie 5 van de good campain... Vind het tot nu toe echt een te meesterlijke game! Ik ga straks eens een skirmish en een potje Live proberen.... Hoe zijn de meningen trouwens over het Live gedeelte?

2. Sander Sander

Sander Sander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan nou echt niet iemand snel antwoord geven op mijn vraag!|:- Kan je ook multiplayer splitscreen spelen bij dit spel?

Alvast bedankt!

3. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat kan niet. Je bedoelt met Local multiplay? Toch?
    Online kun je tot 4 spelers online spelen. Maar offline MP is er niet.

4. Sander Sander

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat bedoelde ik, bedankt! Jammer dat het er niet inzit.

5. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de demo gespeeld en WOW wat is het weer leuk. We hebben dit deel ook op de PC, maar die heb ik noot veel gespeeld, tevens ben ik niet echt een PC gamer. Misschien dat ik deze toch nog ga halen voor de Xbox.

6. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Echt een topgame dit besturing is perfect Leuke sp maar vind online tog nog veel leuker.!!!

7. darth malak

darth malak Day Dreamer

Leuk Bevonden:
    0
    een klein vraagje geeft de demo ee goeie indruk van het spel, want ik speelde met slecht en ik kon geen urak-hai maken wel jammer of heb je 2 verschillende slechte?
    en het besturingsysteem bevalt me wel. alleen het scrollen over de map zoom je perongeluk steeds te ver in, maar voor de rest wel fijn.

8. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Bij de Demo kan je niet meteen alles wat er in het echte spel kan. Het is alleen om een indicatie te geven. Speel zelf niet met de slechte kant, maar de kan is vrij groot dat je wel Uruk-Hais kan maken.

9. darth malak

darth malak Day Dreamer

Leuk Bevonden:
    0
    kan je bij wel meer bouwen als bij de demo want dat was redelijk mager en zijn er meer opties behalve een tunnel om je command points te vergroten

10. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de demo niet gespeeld maar heb de game nu 1 dag en hij is UBER-VET.
    en ja dat kan. bouw gewoon alles wat je hebt :cool:
    en mn 1ste game gewonnen:thumbs:
    ook mn eerste verloren :mad:
    ik was strategisch bezig: de beste verdediging is een goede aanval. ik meteen 3/4 troepen maken en aanvallen. tegenstader had bijna niets. althans, dat dacht ik. had diegene al zn troepen ergens verstopt, mijn troepen met zn fort afgemaakt, en daarna mij dik aangevallen. slim :)

11. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe zelf de evil campagne. Maar is er een manier om die elven-boogschutters makkelijk af te slachten? Ze zijn echt heel sterk.

12. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    die wart riders over ze heen laten lopen!

13. the promise

the promise Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg hem als het goed is van me pa en ma voor mijn verjaardag dus ik moet nog ff wacht. Maar zodra ik online ben kom ik wat mensen afslachten ;).

Ik heb de demo gespeeld en die is best gaaf maar je kan nog niet zoveel.

14. darth malak

darth malak Day Dreamer

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga hem morgen kopen alleen nog een vraagje in de demo kan je online met de goblins spelen en kan je goblins, trolls en spiderlings trainen is dit in het echte spel ook zo of kan je er dan meer trainen

15. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    als je de demo al goed vindt moet je zeker het hele spel kopen.

16. darth malak

darth malak Day Dreamer

Leuk Bevonden:
    0
    morgen is de grote dag

17. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wartriders?

Ben nou in level 5 van de evil-campagne. Moet je zo'n weg in beslag nemen. Gaat op tijd. Echt moeilijk. Het lijkt wel of die "goodfellas" veel sterker zijn dan die "evilfellas". Komk je daar bij die weg allemaal ridders op paard en boogschutters. Kom niet erg ver.

Wie gebruikt er trouwens veel spreuken?

18. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh ja... Hoe kun je trouwens een grotere capaciteit aan legers krijgen? Je kunt met de orcs van die gebouwen plaatsen die je capaciteit met 50 verhogen. Dit gaat echter maar tot 900 unitpoints :confused:

19. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Dan moet je die mountain giants maken en die niet met rotsblokken laten gooien maar ze melee maken! Dan rammen ze zichzelf wel een weg langs al die archers!

20. Sander Sander

Leuk Bevonden:
    0
    Er is helemaal niemand online bij de demo.. Ligt dit aan mij of is er iets met de servers ofzo?

Deel Deze Pagina