je kan alleen tegen mensen spelen die ook de demo spelen. de kans is zou klein dat je tegen iemand speelt die precies hetzelfde doet als de demo. (zelfde is bij de rest van de demo's)
dat is bij campaign, dat je een limiet hebt aan unitpoints. teminste, ik heb het nog niet gemerkt bij skirmish/online. en ik gebruik zker veel spells. spells win wars zeg ik altijd (niet)
hoe kun je ingodsnaam met de demo tegen elkaar spelen?? via live maar dan joint er echt geen een fl*kker
bij mij wel hoef echt maar een paar seconde te wachten als ik de demo speel, maar ik ga nu het echte spel kopen morgen dus...
De demo is niet erg moeilijk. Is ook het eerste level van de evil-campagne. Later wordt het echt frustrerend. Heb net level 5 uitgespeeld. Heb er echt de hele middag achter gezeten. Wat wel opvalt is dat de tegenstanders niet veel legers bij bouwen. Die spells (niet de spells van de helden) zijn echt handig. Met één pijlenregen één bataljon aan paardrijders naar het hiernamaals. Super spel, ben blij dat hij uit is. \o/
Weet iemand die het spel al heeft gekocht ook een soort quik game kan starten dat de de comp zeg maar zelf een spel samen stelt?
Nee, op medium. Denk als ik hem op hard zet er niet veel over blijft van mijn basis. Vind het trouwens ook leuker als ik kan winnen, anders ben ik snel uitgekeken op een spel.
om die reden neem ik ook altijd 'medium' of 'normaal': zit genoeg uitdaging in om niet te saai te worden, maar je kan wel winnen zodat je niet gefrustreerd raakt \o/ @ de uitvinder van de normale moeilijkheidsgraad
ik ga hem nu halen in nijmegen het is zondag maar we hebben hier de zomerfeesten god zij dank anders had ik nog moeten wachten tot morgen joepie joepie ik heb hem eerst nog ff wat doen en dan douwen we hem erin
Geen idee... Ik gooi altijd mijn troepen maar naar voren. Daar red ik het ook mee. Ben nu bij de laatste missie van de goede kant. Af en toe heb ik echt geen idee waar ik ben. Op de kaart zoeken is lang niet altijd goed te doen xD
Hey even een vraagje. Ik speel de demo wel eens online en wil dus even iets weten. Om geld/punten te verdienen voor de elves heb je die bomen nodig toch? Als je ze bouwt staat er hoeveel procent je ervan benut. Maar als je nou 15 bomen naast elkaar zet gaan de punten dan minder snel omhoog ofzo? En bij die slechte gasten daar bouw je houthakkers kampen voor de punten en tunnels voor dat getal dat rechts staat? Damn klinkt onduidelijk.