1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lord of the rings: Battle for Middle Earth II

Discussie in 'Algemeen' gestart door Last-Warrior, 13 jan 2006.

1. Dominick

Dominick Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik pak mijn hele leger nooby bijelkaar en ga dan de verschillende kampen af, het lukt tot nu toe aardig (lvl 5 good). De enige reden dat ik dit doe is omdat ik nog niet helemaal het besturen van verschillende eenheden in de vingers heb.

2. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    zijn die missies wel moeilijk of kan je het gewoon in 1 dag uitspelen ..??

3. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    zeker niet in 1 dag...

4. Dominick

Dominick Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn opeenvolgend in moeilijkheidsgraad... Eerste level is het makkelijkst de volgende steeds moeilijker..

5. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.377
    ik heb het idee dat je je tactische stats hoger kan krijgen door gericht aan te vallen, ik heb me vandaag alleen maar op het fort van de vijand geconcentreerd en ik had echt een hoge score. Strategie boost je geloof ik door niet domweg je hele leger te selecteren

6. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Heb vannacht/vanochtend nog tot 6 uur doorgespeeld in de single player... Vanaf good 6 ben je wel een tijdje bezig met een potje...:thumbs:

7. the promise

the promise Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je ook een single player quik mach doen dat je dan tegen de computer speelt? En is er ook een map editor?

8. Dominick

Dominick Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waaaah, net het level van de kapers van umbar helemaal gespeeld, blijkt dat ik ben vergeten om een bombardement schip te bouwen..aarrgh, weer helemaal opnieuw #boos

9. mgwlee

mgwlee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat had ik ook

10. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er ook een soort co-op of variant daarop in de multiplayer mode? bijvoorbeeld 2 tegen 2?

11. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Vanmiddag de Good Campaign uitgespeeld. Heb alleen de achievement niet gekregen die je krijgt als alle Heroes elk level overleefd hebben. En dat hebben ze voor zover ik weet wel gedaan! Moet ik nu een hele nieuwe campaign starten of zou ik de levels opnieuw kunnen spelen?

De laatste missie van de Good guys is btw wel ERG vet. Grote veldslag :)

12. Rembo

Rembo Xbox 360 for live!

Leuk Bevonden:
    0
    had ik ook bij de evil campaign

maar je kan tocht van die helden op roepen met die Istari Powers nou als er daar 1 dood gaat (is er een held dood)

maar of je het level dan op nieuw kan halen en dan die achievement krijgen weet ik niet

is dus ook mij vraag

Laatst bewerkt: 17 jul 2006
  13. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Een vraagje voor de mensendie hem hebben, heb de demo gespeeld maar is ie nu echt een coole game?

hoeveel soldaten kan je maximaal hebben?

komen er uruk hai (hoe je het ook schrijft in voor)

hoeveel rassen zijn er en hoeveel verschillende units (hoeveel verschillende soorten, dus pike, sword, axe enz)

Is het Hero systeem goed of is het overpowered (als in age of Wonders II waar je met een hero 8 superunits kon afslachten zonder geraakt te worden, en die units waren sterk)

bedankt

14. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de demo leuk vind is het spel een aanrader.

Er is genoeg variëteit aan manschappen. Je kunt echt van alles bouwen en afbreken :D . Elk ras heeft zo zijn bijzonderheden, zwakheden en sterktes.

De helden zijn zeker niet übersterk. Met een paar man kun je er zo één neerleggen. Ze hebben spreuken die je kunt gebruiken. Ook heb je spreuken die loshangen van de helden.

Lees eens een goede review, denk dat je daar meer aan hebt.

Dit lijkt me wel een goede: http://www.gamer.nl/doc/2173

15. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Je hebt wel een review van de PC versie gelinkt Ralfje.

Anyway, vandaag flink wat hero vs hero matches online gedaan. Zeker een stuk of 15 mensen verslagen, maar ik krijg steeds maar niet die award (win 10+ matches hero vs hero) binnen. Komt dit omdat de helft van de spelers vaak vroegtijdig quit? Dat zou wel dom zijn, want op deze manier haal ik natuurlijk nooit die award binnen.

Maar goed, iemand serieus geinteresseerd om de online tegen mij te spelen? Ben zelf redelijk competatief ingesteld (maar team games vind ik ook leuk) en speel altijd tot de laatste seconde door. No early quits! En dat gedrag zie ik ook niet graag terug bij mijn tegenstanders. Dus als je interesse hebt, laat het dan eff weten. Dan gaan we online wat achievements bij elkaar scharen.

Zifnap

16. Rembo

Rembo Xbox 360 for live!

Leuk Bevonden:
    0
    zifnap heb intresse voor wat achievements

17. Rembo

Rembo Xbox 360 for live!

Leuk Bevonden:
    0
    maar je kan online toch kiezen uit unranked en ranked volgens mij krijg je bij ranked wel de achievements

18. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Dan ga ik ranked spelen. Ik ga zodadelijk online. Krijg je een invite van mij.

19. Rembo

Rembo Xbox 360 for live!

Leuk Bevonden:
    0
    heb je invite ontvange

20. darth malak

darth malak Day Dreamer

Leuk Bevonden:
    0
    beste mensen ik ga nog een paar daagjes trainen dan op vakantie en als ik terug ben daag ik jullie uit en ik ben ook geen early quitter hoor.
    ik had nog wel wat vraagjes welk ras spelen jullie het liefste mee en wat is jullie tactiek online, bouwen jullie tree (of andere dingen voor rescources) eerst en breiden dan langzaam een enorm leger die te tegenstander verplettert of maken jullie gelijk simpele legers en houden jullie de tegenstander elke seconde onder aanval. wil graag wat advies natuurlijk he

Deel Deze Pagina