lig aan het level als de tegenstander de hele tijd aanval doe ik simple legersmaken maar als ik een stad of zo moet aanvallen maak ik een groot en geupgaded leger
Heb gisteren even de Demo gespeeld en was toch wel onder de indruk hoe ze de controls hebben toe gepast in dit spel. Is volgens mijn weten de eerste RTS game op een console met goede besturing. Ja en ik weet wel met een muis is het allemaal beter maar ik lig zo graag lekker onderuit gezakt een spel te spelen met een gamepad in mijn hand. Misschien heb ik dat alleen maar als ik een spel speel met een controller heb ik meer het gevoel dat ik het doe dan als ik met een muis in het rond zit te klikken. ( speel zelf WOW dus ik weet wat klikken is . Zit nog even te twijfelen of ik hem ga bestellen.
Bijna. Er is geen War-of-the-Ring modus. Create-a-hero hebben ze er ook uitgehaald. Online is de Xbox 360 versie wel uitgebreider.
EY wrom liggen ea servers er af? ik kan niet online spele? (als hier een thread over is sorry niet gezien)
ik heb een vraag hoe kan je een level opnieuw doen want ik had de bonus objectives niet gedaan en dus kreeg geen achievement dus wil ik hem over nieuwdoen alvast bedankt
shit man dan moet ik nog veel doen ik heb een prbleem als ik de game opstart en ben bij press start en druk er op dan happert hij en dan zegt hij dat clean disc gedoe en elke keer segt hij dat weer fucking kut is dat man weet iemand hoe ik dat oplos /Mod gebruik de edit knop
dubbel ja mar ik heb hem net gekocht en gister deed hij het nog perfect de hele dag door gespeeld echt de hele dag en toen deed hij het ebn ik kan hem niet trg brenge heb de bon niet meer ener zit geen kras op de cd /Mod gerbuik de knop
toennet mijn eerste versus potje online gewonnen niet verkeerd leger dat mordor vooral niet die draken rampzalig sterk zijn die en die olifanten zijn ook niet verkeerd