1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lord of the rings: Battle for Middle Earth II

Discussie in 'Algemeen' gestart door Last-Warrior, 13 jan 2006.

  1. MikMakMan

    MikMakMan Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Rood = mordor, blauw = men, geel = elven, grijs = isengard, oranje = goblins, groen = dwergen, bruin = random :thumbs: :thumbs: :thumbs:

    Ik vind het zelf ook best wel raar dat dit niet duidelijk erbij staat of in het boekje...
     
  2. the promise

    the promise Active Member

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Zifnap ik wil wel een x een potje tegen/met je doen.
    tag: the promise
     
  3. soepkoe

    soepkoe Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    4
    ik heb net de demo even uitgeprobeerd en als eerste uiteraard de tutorial. het was wel even wennen hoe je de muren moet bouwen. enige minpunt toe nu toe is het overzicht. doordat je niet zo ver uit kunt zoomen had ik wat last met het overzicht te hebben en bijvoorbeeld de manschappen te selecteren...

    begin nu toch beetje te twijfelen of ik deze game wel voor het volle pond wil aanschaffen..
     
  4. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    je manschappen selecteren is sooo easy.
    wil je iedereen in beeld doe je LT + A. wil je heel je leger, doe je LT + A(2x)
    wil je 1 soort troepen in beeld, doe je LB + A. wil je alle troepen van 1 soort, doe je LB + A(2x)
     
  5. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Het overzicht is vooral met watergevechten een dik nadeel. Die krengen zijn veel te groot :mad: Morgen misschien maar eens met de Evil Campaign beginnen :)
     
  6. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    Zo, gisteravond game uitgespeeld morgen maar eens beginnen op live.
    Trouwens wel grappig, er zijn achievements voor als je 10 keer achter elkaar verliest :9 *cheer*
     
  7. Rembo

    Rembo Xbox 360 for live!

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    ja daar krijg je 0 g voor dus heb je niks aan
     
  8. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0

    ok bedankt en idd raar dat het niet in het boekje staat.
     
  9. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt van die mensen, die willen alle achievments halen. zijn ze dan ook bereid om alle noobshit te halen?

    klote trouwens. zo een hero is bij me dood gegaan tijdens campaign. heb em wel nog net kunnen reviven voordat het level voorbij was. loop ik nu die achievement mis? (complete campaign without a hero dying) anders krijg ik niet zo'n nieuwe hero
     
    Laatst bewerkt: 19 jul 2006
  10. Dominick

    Dominick Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dan krijg je die achievement niet meer, want als het goed is stond na die missie bij de statistics 'heroes lost: 1' of iets dergelijks... Dus ik ben bang dat je die achievement niet gaat krijgen.
     
  11. soepkoe

    soepkoe Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    4
    ik heb de demo nu wat uitgebreider gespeeld. singleplayer optie gekozen. het selecteren van manschappen gaat al een heel stuk beter en het overzicht, ach het is jammer dat je niet verder uit kunt zoomen maar daar kom je ook wel overheen...

    het is wel heel lastig om de tegenpartij in het eerste level van de demo te verslaan. je bent gelimiteerd aan een bepaald aantal punten (600) volgens mij en daarom mag je niet teveel manschappen hebben. ik bouw dan hele tijd een heel leger en slacht dan een aantal manschappen van de tegenpartij af, maar daarna moet ik wel weer heel nieuw leger bouwen... zo bljif je constant heen en weer lopen.

    is dat in de voll. versie van de game ook zo? of die ik iets verkeerd? moet je misschien meer van één soort bouwen of hoe doen jullie dat eigenlijk? (ik bouw van alles wat en knal daarmee dan in een keer blind op de tegenstander)..
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ben vanavond online; ben erop gebrand de 10x Hero vs Hero award binnen te halen.
     
  13. M-F-z0r^

    M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    het is ook altijd handig om 2 keer per missie even te safen
     
  14. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb de game eindelijk kunnen kopen vandaag. Ben al een week bezig om hem te krijgen, maar steeds komt er iets tussen en ik was te lui hem op internet te bestellen.

    Tutorial valt een beetje tegen qua uitleg, maar ik zie al wel dat ik me perfect ga vermaken met de game deze vakantie! :thumbs:
     
  15. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het echt een super spel, heb net sauron in mijn kamp gekregen en had een paar easterlings meegenomen, aardige vent. Maar ik vind wel dat het aantal legers dat je kunt bouwen groter had mogen zijn.
     
  16. M0ur1nh0

    M0ur1nh0 Pluk de dag!

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    dan ben jij niet echt goed in het spel, want die singleplayer level is heel makkelijk, vooral als je eenmaal die giants hebt. Neem vooral die pijl en boog ventjes.
     
  17. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik aanval of verdedig neem ik altijd een paar giants mee (stuk of vier). Zorg dat deze vrij uit zo lang mogelijk gebouwen kunnen vernietigen. Je moet dus als het ware de tegenstander bezig houden met iets anders (een leger orcs ofzo). Want wat ook opvalt is dat de tegenstander altijd het gebouw waar ze het eerste aankomen kapot maken. Ze eigenlijk moeten proberen "the fortress" plat te bombaderen. Dus in de verdediging zorg dat er veel gebouwen tussen je tegenstander en je "fortress" staan.
    Giants en katapult kunnen niet schieten op bewegende tegenstanders, zorg er dus voor dat ze stoppen met lopen door een toren of een legertje. Als de giants en katapults nou gooien dan gooien ze goed raak.

    Ik vind trouwens die swordmen en archers (evil) ronduit slecht, gebruik ze amper.
     
  18. samurainl

    samurainl tyrano nl

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    als je xbox opverhit raakt kan hij dan ook soms niet de cd's niet meer goed lese want dat heb ik bij lotr en call of duty 2 dus

    weet ioemand als dat mogelijk is
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 jul 2006
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Wat is nou je vraag?
    Stel hem nou eens duidelijk opnieuw?
     
  20. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je dat je denkt dat je games niet meer soepel lopen en gelezen worden door de 360 laser, als de 360 te warm wordt?
     

Deel Deze Pagina