Rood = mordor, blauw = men, geel = elven, grijs = isengard, oranje = goblins, groen = dwergen, bruin = random Ik vind het zelf ook best wel raar dat dit niet duidelijk erbij staat of in het boekje...
ik heb net de demo even uitgeprobeerd en als eerste uiteraard de tutorial. het was wel even wennen hoe je de muren moet bouwen. enige minpunt toe nu toe is het overzicht. doordat je niet zo ver uit kunt zoomen had ik wat last met het overzicht te hebben en bijvoorbeeld de manschappen te selecteren... begin nu toch beetje te twijfelen of ik deze game wel voor het volle pond wil aanschaffen..
je manschappen selecteren is sooo easy. wil je iedereen in beeld doe je LT + A. wil je heel je leger, doe je LT + A(2x) wil je 1 soort troepen in beeld, doe je LB + A. wil je alle troepen van 1 soort, doe je LB + A(2x)
Het overzicht is vooral met watergevechten een dik nadeel. Die krengen zijn veel te groot Morgen misschien maar eens met de Evil Campaign beginnen
Zo, gisteravond game uitgespeeld morgen maar eens beginnen op live. Trouwens wel grappig, er zijn achievements voor als je 10 keer achter elkaar verliest *cheer*
je hebt van die mensen, die willen alle achievments halen. zijn ze dan ook bereid om alle noobshit te halen? klote trouwens. zo een hero is bij me dood gegaan tijdens campaign. heb em wel nog net kunnen reviven voordat het level voorbij was. loop ik nu die achievement mis? (complete campaign without a hero dying) anders krijg ik niet zo'n nieuwe hero
Ja, dan krijg je die achievement niet meer, want als het goed is stond na die missie bij de statistics 'heroes lost: 1' of iets dergelijks... Dus ik ben bang dat je die achievement niet gaat krijgen.
ik heb de demo nu wat uitgebreider gespeeld. singleplayer optie gekozen. het selecteren van manschappen gaat al een heel stuk beter en het overzicht, ach het is jammer dat je niet verder uit kunt zoomen maar daar kom je ook wel overheen... het is wel heel lastig om de tegenpartij in het eerste level van de demo te verslaan. je bent gelimiteerd aan een bepaald aantal punten (600) volgens mij en daarom mag je niet teveel manschappen hebben. ik bouw dan hele tijd een heel leger en slacht dan een aantal manschappen van de tegenpartij af, maar daarna moet ik wel weer heel nieuw leger bouwen... zo bljif je constant heen en weer lopen. is dat in de voll. versie van de game ook zo? of die ik iets verkeerd? moet je misschien meer van één soort bouwen of hoe doen jullie dat eigenlijk? (ik bouw van alles wat en knal daarmee dan in een keer blind op de tegenstander)..
Heb de game eindelijk kunnen kopen vandaag. Ben al een week bezig om hem te krijgen, maar steeds komt er iets tussen en ik was te lui hem op internet te bestellen. Tutorial valt een beetje tegen qua uitleg, maar ik zie al wel dat ik me perfect ga vermaken met de game deze vakantie!
Ik vind het echt een super spel, heb net sauron in mijn kamp gekregen en had een paar easterlings meegenomen, aardige vent. Maar ik vind wel dat het aantal legers dat je kunt bouwen groter had mogen zijn.
dan ben jij niet echt goed in het spel, want die singleplayer level is heel makkelijk, vooral als je eenmaal die giants hebt. Neem vooral die pijl en boog ventjes.
Als ik aanval of verdedig neem ik altijd een paar giants mee (stuk of vier). Zorg dat deze vrij uit zo lang mogelijk gebouwen kunnen vernietigen. Je moet dus als het ware de tegenstander bezig houden met iets anders (een leger orcs ofzo). Want wat ook opvalt is dat de tegenstander altijd het gebouw waar ze het eerste aankomen kapot maken. Ze eigenlijk moeten proberen "the fortress" plat te bombaderen. Dus in de verdediging zorg dat er veel gebouwen tussen je tegenstander en je "fortress" staan. Giants en katapult kunnen niet schieten op bewegende tegenstanders, zorg er dus voor dat ze stoppen met lopen door een toren of een legertje. Als de giants en katapults nou gooien dan gooien ze goed raak. Ik vind trouwens die swordmen en archers (evil) ronduit slecht, gebruik ze amper.
als je xbox opverhit raakt kan hij dan ook soms niet de cd's niet meer goed lese want dat heb ik bij lotr en call of duty 2 dus weet ioemand als dat mogelijk is
Bedoel je dat je denkt dat je games niet meer soepel lopen en gelezen worden door de 360 laser, als de 360 te warm wordt?