Ik denk dat het dan een veel te gestresste bedoening word voor me, LOTRBFME (schiterende afkorting ) is een spel wat ik voornamelijk speel om een beetje te chillen, lekker in mijn kasteel campen, en een beetje kijken wat er gebeurt, kan ik tegelijkertijd lekker een beetje Dragonscales farmen in Azeroth... Jamer dat er geen coop inzit, al was het maar skirmish tegen 2 cpu's ofzo. Groetjes, gideon
Probeer eens je mannetjes op de "hold ground" stand te zetten ipv battle of agrassive....dat moet schelen.
nog even over minas tirith gesproken als ik moet aanvallen val ik vaak van afstand met ents (ben vaak de elves), de helft op de gate en de rest op de mannetjes als hij dan weg gaat met zijn mannetjes naar achter de gate zet je archers voor de gate het liefst geupgrade elfs zoveel mogelijk groepen dan komen ze niet meer terug en kan je de gate mollen en hopla naar binnen
Ja wie niet? elke keer als ik 2 vs 2 speel is er 1 iemand wel de dwergen die meteen gaan rushen of vaak de elfes dat ze alleen boogschieters nemen en upgraden
tja.. kvindt het nogal zielig als je maar 1 soort battaljon maakt: elves: Archers men: Horses saruman: berserkers
maar wie zegt dat ik rush, ik val alleen aan met een geupgraded leger meestal elfs of mordor maar bij de elves heb ik maar maximaal 3 mirkwood archers met silverhorn arrows want je kan ze makkelijk met paarden van de flanken zo dood krijgen. dus ik vind het meestal fijn als de tegenstander je zo aanvalt dat is makkelijk te bestrijden, een sterke aanval is gevarieerd, van verschillende kanten en verschillende groepen al maken ze 15 archers jij maakt 2 soldiers waar ze hun pijlen op concentreren en vervolgens ren je er met 10 cavaleries op af ik heb het nu wel over een open level zonder forten zoals helms deep
8 van de 10x gebeurt dat heb het niet over jou maar algemeen : open levels vind ik ook het vetste Buckland\o/
open en groot. zodat je teminste een aantal points hebt om een groot leger te bouwen, alleen... hij loopt snel traag als er zon 20 troepen tegen elkaar vechten.
ik zit in missie 4 evil en ik moet opdracht : Use unramed Allegiance on both of the spider lairs uitvoeren wat bedoelen ze daarmee ?
eindelijk de evil ook maar even uitgespeeld mooi level zeg 8 best pittig op medium dat wel, vooral omdat ze een keer met eagles kwamen en een keer met de hele fellowship wat niet erg prettig was aangezien ik net veel legers in transport schepen had gezet en kattepulen op bepaalde plekken had neer gezet, maar nu voelt het egt alsof ik het heb uitgespeeld tenminste
Deze staat hoog op mijn lijstje als ik een Xbox 360 heb. Is het een echte aanrader voor een fan van Age of Empires als ik ben?
JA ik speel ook vaak aoe2/3 en die games zijn geweldig. als een game een strategiespel is vindt ik meteen al leuk om te spelen. download eerst de demo als je ook meteen live neemt
ik was nog niet door de gate en wilde via de flank aanvallen met spider riders dus daarom gebruikte ik transport schepen, want met tunnels kom je niet aan de anderekant van een rivier/ravijn/gates
jawel hoor, rechts helemaal aan de zijkant heb je een dock die je kan overnemen, je kan er war ships en transport schepen maken en geloof me het is egt waar