1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lord of the rings: Battle for Middle Earth II

Discussie in 'Algemeen' gestart door Last-Warrior, 13 jan 2006.

  1. Chohan

    Chohan Grammaton Cleric

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt voor de reply. Ik heb denk ik een hero verloren in een eerder level. Want het vreemde is dat ik het nog een keer had geprobeerd zonder Balrog etc te gebruiken met 0 hero deaths en het lukte me niet om het te unlocken. Moet denk ik bij level 1 overnieuw beginnen om zeker te zijn |:-
     
  2. jeroen13

    jeroen13 Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    zou k ook maar doen. ik kocht gewoon die spells waarmee je geen helden kreeg maar bijv. die vuurbal en de watcher etc. veel succes alvast!
     
  3. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij tellen de Balrogs en dergelijke wel mee voor de archievement
    had hetzelfde voor in de Good Campaign, daar had ik een Eagle die dood
    ging en had de archievement ook niet gehaald

    succes
     
  4. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon elke keer naar de stats kijken om zeker te zijn dat je geen hero verliest.
    goblin king noooooit alleen laten vechten want die is zoo snel dood.
    ik had trouwens ook eens, dat ik het level gehaald had. kreeg je die ring met "victory" ofzo. en toen zag ik dat het gevecht nog door ging en dat mn goblin king gekilled werd. zou die ook meegeteld hebben als dooie hero?
     
  5. Chohan

    Chohan Grammaton Cleric

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    In je stats stond neem ik aan 0 dead heros? Wellicht telt hij mij want soms hoor je ook dat er units/buildings gerecruit zijn na victory. Kan het niet zeker zeggen maar als je een achievement bent misgelopen zou het wellicht kunnen. Opzich zijn de EA achievements niet zo moeilijk, maar als je het hele spel overnieuw moet doen is het toch nog veel werk |:-
     
  6. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je de balrog of dragons summoned met een spreuk tellen ze niet als hero, maar als je ze koopt bij je fortress dan wel. Ik heb dat laatste level wel 5 keer opnieuw gedaan ofzo omdat ik dat niet wist:mad:. En dat is dan hetzelfde als met die eagle die je ook kunt kopen bij je fortres.
     
  7. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    balrog telt wel degelijk mee als hero.
    maar die 3 fire drakes weer niet, die je kunt summonen met de goblin king.
    beetje raar allemaal.

    edit: iemand trouwens een strategie voor het laatste level?
    ik laat altijd eerst de pc aanvallen met zijn hero's maar die gozer heeft zoveel archers in torens zitten.
     
  8. Chohan

    Chohan Grammaton Cleric

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt mountain giants nodig. Maar als je sauron eenmaal hebt kom je zo voorbij die torens. Nog een mogelijkheid is om gewoon dat schepen gebouwtje in te nemen en dan hoef je helemaal geen toren kapot te maken.
     
  9. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    er is een dock?? \o/ waar?
     
  10. Chohan

    Chohan Grammaton Cleric

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal rechts van de rivier naast de grote brug.
     
  11. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    hartelijk dank maar ik bedenk me opeens iets:
    je max command points is 700 ofzo? en je hebt veel meer mannetjes dan 700 op een gegeven moment. dan kun je nooit meer een boot bouwen.
    en ik ga die gastjes niet opgeven want die zijn te waardevol om een beetje een plaag te zijn tegen die elfjes.
     
  12. DonGevity NLX

    DonGevity NLX Active Member

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook, en is het normaal dat hij elke minuut een seconde ofzo blijft vasthangen? Dan is hij flink aan het laden ook.
     
  13. Chohan

    Chohan Grammaton Cleric

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    @ninja man
    Klopt, je kan of je mannen opofferen of ze ''destoryen'', dan gaan ze terug in je base en krijg je er recources voor. Net als gebouwen kan je units dus kapot maken.

    @DonGevity
    Het spel heeft inderdaad last van framerate problemen, vooral als je heel veel units hebt. Maar ik heb daar niet zo veel last van. In het eerste level van good campaign is het iig heel erg.
     
  14. Xiqu0n

    Xiqu0n Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry dat ik dit topic weer omhoog moet bumpen maar ik heb toch een vraagje. Is dit spel echt goed te spelen op een xbox 360 ? Ik heb het namelijk een tijdje (deel 1) op de pc gedaan en vond het erg leuk. En nu op NL 2 ook nog die LOTR films zijn begin ik weer zin te krijgen :). Maar hoe gaat dit op een xbox en speelt het goed. En wat zijn precies de verbeteringen met deel 1.
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ik vind het erg goed uitgewerkt( de controls) maar als je naar de graphics kijkt lijtk het net een gamecube spel en de framerate is neit echt geweldig maar als je LOTR geweldig vind dan is dit wel een aanrader
     
  16. xbox-king

    xbox-king Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand misschien hoe ik punten kan halen voor mijn spreuken?
    (want je begint maar met 5punten, en ik wil meer spreuken uit kunnen voeren.)
     
  17. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Het is ook alweer een tijdje terug :9 en je hebt waarschijnlijk niks meer aan mijn antwoord.. maar ik zou gewoon de demo even downloaden op Marketplace en oordeel zelf. :thumbs:
     
  18. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Het antwoord is simpel.....vechten! Vechten levert powerpunten op.
     
  19. xbox-king

    xbox-king Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    oke thanks, ja ik heb het spel pas sinds gisteren dus ik ben alles nog een beetje aan het uitvinden.
    ik had nog een vraag: hoe werken die bookmarks precies want het lukt me echt niet.
     
  20. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Nooit mee gewerkt dus weet het ook niet zo goed. Word gebruikt om snel tussen je troepen over te schakelen.
     

Deel Deze Pagina