1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lord of the rings: Battle for Middle Earth II

Discussie in 'Algemeen' gestart door Last-Warrior, 13 jan 2006.

  1. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij moet je echt op die rondjes klikken rond de fortress en dan het build menu kiezen en daar zal staan build watchtower.
    Heb even gecheked op internet ;)
     
  2. xbox-king

    xbox-king Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    ow oke thanks!
    (ik wist niet eens dat die rondjes rond om mijn fortress een functie hadden) ;)
    wat kan je trouwens nog meer met die rondjes, want het zijn er heel veel..
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2007
  3. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je je Fortress selecteerd zal je blauwe circels erond zien, volgens mij zijn er een stuk of 9, als je op die blauwe circels gaat staan kan je een build menu selecteren (waar je ook katapulten, wall extensies en dergelijke kunt bouwen) en daar moet die watchtower bijstaan.
     
  4. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    ;)
    dit hangt af van leger tot leger, maar als je op de circels staat zie je meteen de opties en die zijn duidelijk genoeg
    succes
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2007
  5. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil er iemand met mij online spelen. Niet al te goeden graag want ik wil ook winnen en ben niet zo goed :). ( Voeg toe: Fergie NL)
     
  6. jeroen13

    jeroen13 Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil wel n keer online spelen hoor, voeg je zo wel ff toe. en als je graag wil winnen kunnen we oiok 2vs2 doen he :p. ik heb de 360 versie al n hele tijd niet meer gespeeld dus ik ben waarschijnlijk ook niet zo goed meer :)
     
  7. II Groentje II

    II Groentje II Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 feb 2007
  8. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Yo dude,Dubbel posten is niet echt toegestaan ofzo er is een edit knop en daarmee verander je je bericht aan :9
     
  9. II Groentje II

    II Groentje II Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn fout hehe O-) niet mij bannen arjan niet mij bannen _O_
     
  10. RaYmStEr

    RaYmStEr Duidelijk

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
  11. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap 1 bonus objective niet... en hopelijk is er iemand die m goed kan uitleggen...

    in story bij Evil campaign 4.. moet je dat hele fort aanvallen van de dwergen etc. jij zef heb ook een fort en links en rechts daarvan zijn 2 spider pits. als ik daar eenmaal naar toe loop krijg ik de bonus objective '' Use Untamed Allegiance on both of the Spider Lairs ''... nou is mijn engels wel redelijk ofzo, maar ik snap alsnog niet wat je precies moet doen bij deze bonus objective... kan iemand die goed uitleggen wat je daar moet doen, om die te clearen?
     
  12. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet die 2 spider pits overnemen door gebruik te maken van Untamed Allegiance. dat is zo'n spreuk die je moet kopen. ( 10 punten ofzo)
     
  13. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    ah ok! ja kzie t nu :D eey bedankt man!!
     
  14. Mick34

    Mick34 Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    als je dit spel al hebt op de PC, is het dan geinig om hem ook voor de 360 te halen nou die voor 30 euro in de winkel ligt? of maakt het geen verschil?
     
  15. Chohan

    Chohan Grammaton Cleric

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is minder dan de PC, je kan bijvoorbeeld geen custom heroes maken of meer dan 1000 command points instellen. Sterker nog bij 3/4 spelers worden de command points geloof ik 850 of 870 per speler. En een minpuntje zijn de framedrops, EA heeft het lichtelijk afgeraffeld op dit flak, had jammer genoeg allemaal voorkomen kunnen worden. Nu noem ik de minpunten op, maar verder vind ik het een top game, goede gameplay met controler en multiplayer is vet.
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.463
    Leuk Bevonden:
    3.423
    Om het wat minder beleefd te zeggen: het is gewoon een verrekte zwakke port. Technisch rammelt het aan alle kanten, van lelijke schaduwen tot framerate drops. Ook worden je orders niet altijd meer goed geinterpreteerd door het spel als het zaakje trager begint te draaien. Bijvoorbeeeld: dubbel clicken ("loop daar naar toe en val alles op je weg meteen aan") wordt vaak door de AI gezien als een enkele click ("loop daar naar toe") bij een lage framerate. Je kunt je wel voorstellen wat er dan gebeurd, je leger probeert dan doorleuk het vijandige kamp in te lopen zonder dat het zichzelf verdedigt. De verder prima besturing leidt er dus ook nog onder. Verder is het een oke game, maar het draait allemaal stukken beter op de PC. Voor gamers die alleen maar op de console gamen is het een prima spel, maar ben je RTS games op de PC gewend... tja, dan zou ik zeker nog eens over de aankoop nadenken.

    Nogmaals, de besturing is verder best goed overgezet en dat biedt ook hoop voor de volgende RTS game van EA (C&C3 ) die ook op de 360 gaat uitkomen. Hopelijk maakt C&C3 wel goed gebruik van de hardware...
     
    Laatst bewerkt: 18 feb 2007
  17. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er iemand zin om met mij samen die achievements te halen zoals win 10 resource race games. Die speeld echt niemand meer. Voeg toe Fergie NL
     
  18. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    KAn iemand mij vertellen wat de bonus objectives zijn van level 7 van de good campaign? of heeft iemand een pagina waar ze staan?
     
  19. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    druk bij level 7 op back, dan zie je ze
     
  20. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je toegevoegd, vanaf morgen kan het voor mij elke avond
    groetjes
    Rikske
     

Deel Deze Pagina