1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lord of the rings: Battle for Middle Earth II

Discussie in 'Algemeen' gestart door Last-Warrior, 13 jan 2006.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ik kijk net op deze site om te zien hoeveel achievements er zijn (toch belangrijk om te weten voor je een game koopt :D ;))
    Maar daar staat dat er maar 705 punten te verdienen zijn :confused: Komt er dan binnenkort nog een expansion pack uit, of blijft dit zo?
     
  2. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb laatst ook daar een mailtje over gestuurd naar xbox hemzelf. Ze zeiden dat ik ea moest bellen, yeah right. Ik had dat mailtje gestuurd nadat xboxworld.nl het nieuws hadbekend gemaakt dat iedere game 1000 punten ! let op ! MOET hebben en het mag uitbreiden naar 200 punten. zZodra een game minder dan 1000 punten heeft moet er een uitbreiding komen. Nou het spel is nu al en jaar uit..
     
  3. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    de game is al een tijdje uit, kdenk zelf dat er geen expansion nog zou komen.... en 2 achievments zijn zelf dat je geen punten krijgt :9
     
  4. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou er niet op hopen heren, en ben ook een achievement freak :D
    Maar maakt niet uit bij deze game, ben fan ;)
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    zoals darthlaw14 is EA eigenlijk verplicht om een gratis expansion uit te brengen, aangezien MS iedere developer ertoe verplicht om een game uit te brengen waar je een GS kunt halen van 1000 punten

    http://gamerscoreblog.com/team/archive/2007/02/01/540575.aspx

     
  6. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Anders Battle For Middle Earth III met 1295 archieve points ;) :thumbs: :b:
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    hoera :D 8)

    zou er eigenlijk nog wel een opvolger uitkomen, nu het LotR tijdperk wel zo een beetje voorbij is... ?
    Ik hoop het eigenlijk wel :9
     
  8. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
  9. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    lord of the rings online komt er aan(lotr warcraft zeg maar) en die komt mischien zelfs op de 360 en schijnt een topper te worden net zo duur als warcraft en kom veel expansion packs voor blijkbaar zodat je met die expansions heel middle earth als het ware bij elkaar kan "sprokkelen" en zal de hype weer ff blijven http://lotro-europe.com :thumbs:
     
  10. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel sinds gisterenmiddag, ben er niet echt over te spreken.
    Vind het eigenlijk net niets.
     
  11. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Ik volg die game al een tijdje, maar heb nooit geweten dat er sprake is van een Xbox 360 versie.
     
  12. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    ik eerst ook niet maar dat had ik van een of andere site gevonden. maar dat was een 70/30 kans zeide ze het is eerder niet dan wel.
     
  13. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog mensen die dit spel spelen online?

    En kan iemand me bertelle wat je precies moet doen voor die achievment van complete Good/Evile without a hero dying?
     
  14. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt dus bepaalde heroes wanneer je aan t spelen bent... wil je de achiev van '' complete campaign without a hero dying (good) '' dan moet je good campaign starten en deze uitspelen zonder dat er maar ook 1 keer een heroe dood gaat! doe je dit goed, krijg je de achievment, gaat er 1 heroe dood kan je t weer opnieuw proberen (maar dan moet dit wel weer vanaf t begin, zo heb ik t ooit begrepen), of je nog alle bonus objectives moet doen weet ik niet, mr ik zou t maar wel doen voor de zekerheid, good luck!
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2007
  15. the promise

    the promise Active Member

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het is me met de Evil al 2 keer gelukt, bleek dat het dus ook voor somige powers geld.

    Het is me nu nog steeds niet gelukt :mad:
     
  16. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet dus egt een nieuwe campaign beginne en dus nie gewoon de levels op nieuw spele

    en idd somige powers zijn ook hero's,: watcher, wyrm en dat vrolijke mannetje en ook eagles worden gezien als hero's
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2007
  17. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel eergisteren gekocht en hij is erg tof ! alleen online ben ik erg slecht in. Er staat achter op het hoesje dat er ook een coop mode in zit maar ik zie het nergens staan.

    Ben trouwens bezig met level 7 campaign good. Je moet binnen een kwartier wat doen maar ik weet niet wat. Heeft niemand een walkthrough van lotr want het lijkt me best moeilijk.

    O jah en zijn er mensen die met mij online willen spele ? Alleen moet je niet te goed erin zijn want ik ben echt slecht, 2vs2 lijkt me leuk
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2007
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Die achievement dat er nooit een Hero dood mag gaan is me veel te veel moeite, dus die laat ik lekker links liggen. :)

    Maar is er een mogelijkheid om midden in een campaign een level even opnieuw te spelen?

    Ik heb een achievement gemist doordat ik 1 Bonus Objective niet had.
    het lukte me niet om mijn leger weg te lokken van het fortress van de tegenstander, dus kon ik niet alle katapulten kapot maken :'-(

    Waarom luisteren ze niet naar me? :mad:

    Respect my authority!
     
  19. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik krijg dit spel morgen hopelijk binnen. Heb de demo eerst echt veel gespeeld. Mij lijkt dit spel echt ontzettend leuk. Als er mensen zijn die nog online willen spelen voeg me maar alvast toe want ik denk dat ik volgende week druk met dit spel bezig ben.

    Hopelijk zijn ook alle achievements goed te doen (100% GS freak)
     
  20. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik vond het persoonlijk echt een super slecht spel.
    De campaign is kort en het verhaal is geen zak aan. Als je gewoon single player speelt kun je maximaal maar met 4 partijen spelen en de MP had bij mij veel problemen, maar dat kan ook aan mijn connectie liggen.

    Enige + punten waren de vrijheid van het bouwen. Je kan nu overal gebouwen neerzetten en niet alleen rond je kamp zoals in deel 1.
    En je hebt nu goblins, leven en dwergen.

    Ik heb het na een tijdje ook geruild voor een ander spel. Deel 1 speel ik trouwens nog geregeld op de PC.
     

Deel Deze Pagina