1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lord of the rings: Battle for Middle Earth II

Discussie in 'Algemeen' gestart door Last-Warrior, 13 jan 2006.

  1. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    vind het een goed spel, het enige minpunt bij mij is dat het spel nogal schokkerig loopt, niet alleen ingame, maar ook bij de filmpjes. op de pc heb ik daar geen last van. lijkt wel alsof het spel te zwaar is voor de 360?

    multiplayer doet het goed qua connecties dus ligt toch echt aan jouw internet Xbox-master
     
  2. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je Fan bent zul je het heel graag spelen.
    Spel is idd beetje kort, maar je kan oneindig doorgaan hoor, met verschillende combinaties van spelen.
    En dit spel heeft maar iets van 750 punten dacht ik.
    Single Player is makkelijk en online is ook leuk als je geen mensen hebt die rushen.


    Als mijn leger op het grootst was schokte het soms, maar zelden toch vond ik.
     
  3. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb dit spel, speelde het gister voor het eerst online. Meteen gewonnen, maar volgens mij zijn er niet erg veel spelers meer online. Wel genoeg om nog matches te kunne vinden gelukkig!
     
    Laatst bewerkt: 17 feb 2008
  4. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb het spel intussen. Het is best leuk! Ik speel hem niet zo vaak omdat ik het tegelijk binnenkreeg met Cod 4.

    Zijn er mensen die nog online achievements moeten of mij graag willen helpen? Online kom ik niemand tegen. Ik vind online veel leuker en wil ook graag alle achievements halen.
     
  5. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Zijn er mensen die mij nog willen helpen (elkaar helpen) om de online achievements te halen? Het liefst iemand die een hoge rank heeft zodat ik die Hobbit and the Troll achievement kan halen.

    Verder wil ik wel eerst 10 matches verliezen zodat jij een andere achievement hebt zoals win 10 versus games.

    Reageer aub even als je wilt helpen. Dan help ik jou ook natuurlijk.
     
  6. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het al een tijd niet meer gedaan, maar ik zou je wel willen helpen en jij mij natuurlijk. Ik ben niet zo'n achievement hoer maar ik vind ze wel leuk.
     
  7. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Weet iemand waarom ik steeds rank 10001 blijf?

    En is er hier iemand op dit forum die een hoge rank heeft? Niemand wil mij online helpen om de Hobbit en the Troll Achievement te halen.
     
  8. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zal wel zijn omdat niemand omlaag wilt vallen met zijn rank?^^
     
  9. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil je wel helpen maar ik heb niet zo heel veel tijd. Zelf moet ik ook nog een berg hero,s vrijspelen. Op maandag of dinsdagavond game ik altijd met een vast groepje maar ik kan op deze avonden wel een uurtje voor je vrijmaken. En mijn Rank interesseert me echt helamaal nix
     
  10. Gunpowder

    Gunpowder Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook wel helpen met online achievements herb het spel ook net gehaald! Mijn gamertag is: K1RA NL
     
  11. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee ik ben er al achter. Als je 50 matches speelt kom je pas in de leaderboards.

    Heb je een hoge rank dan of wil je puur alle 10 online wins halen? Ik wil namelijk eerst de hobbit and the troll achievement halen want als ik eerst veel win of verlies is die dalijk onmogelijk.

    Ej dan heb ik gister nog toevallig met je gespeeld geloof ik. ;)
     
  12. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    heb een hele lage rank dus met die achievement troll kan ik je niet helpen...voor der rest ben ik je man
     
  13. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Even een kick geven.

    Ik heb de achievement: Hobbit and The Troll nog steeds niet.
    Ik wil deze zeer graag hebben, nu moet ik alleen van iemand winnen die in de top 10001 zit. Is iemand op dit forum zo hoog geranked? Mag ik dan een keer van je winnen? Als ik de achievement heb wil ik graag iets terug doen/geven.
     

Deel Deze Pagina