ZIet er zwaar relaxd uit. Het enigste wat ik nog moet zien, is de besturing. Wanneer deze lekker is uitgewerkt is, kan niets dit meer tegen houden, om een SUC6 titel te worden volgens mij ! Stel je voor, dit over LIVE te spelen, met een aantal van je maten, tegen anderen.
Ik kijk nog steeds erg naar deze game uit. Heb echter wel begrepen dat ze de strategic offline campaign (met die grote risk map) en create-your-own-hero feature eruit hebben gehaald? Weet iemand wat we offline voor een campaign kunnen verwachten?
Normaal gesproken ben ik helemaal niet into EA games, maar als ze met een dikke vette RTS gebaseerd op Lord of the Rings komen dan heb ik daar wel oren naar !! Ben bestwel onder de indruk van deze game, en ga uiteraard voor de X360 versie
Vond de eerste ongelooflijk goed op PC. Maar zulke genre op de X360 lijkt me echt moeilijk (ik zei dat ook met FPS). Hopelijk is de gameplay te doen met een gamepad.
hmz zoals Gotham TV? kan je ook gewoon met Silver, maar kijken is toch niet leuk? je wilt toch veel liever zelf gamen
ik denk dat de kans wel vrij groot is, aangezien EA voor zo een beetje iedere game een demo heeft uitgebracht