w00t zeker vet. The Shire aanvallen , heb er nu al zin in. Ook al die veldslagen uit de film geweldig edit : Had ik het nou goed gehoord? splitscreen? ?????
Hebben ze ook de licenties van de muziek van de films? Dan komt er zowiezo een pluspuntje bij. Beste filmmuziek ooit imo
Lijkt me wel als ik die muziek bij de trailer hoor, en de muziek van de website. Ik hoop zo erg dat deze game goed uitpakt.
Volgens mij zijn ze de LOTR serie wel een beetje aan het uitmelken. Maar moet zeggen dat de game er goed uit ziet. Zeker iets om in de gaten te houden. Met EA weet je het maar nooit.
Vind het opzich maar meevallen met uitmelken met LotR games hoor. Bedoel maar heb zelf nog maar 1 gespeelt die andere op de 360, en dit word er ook 1 omdat ie op Battlefront gaat lijken. Vind dat Star Wars games en andere francices veel meer zijn uitgemolken, met games. Maar das mijn mening. Vind dat zolang ze maar goed zijn, het voor mij geen probleem is.
Voice-alikes, that sucks. Ik wil de echte stemmen. Animaties zijn ook nog vrij outdated trouwens. Daar mogen ze nog wel wat aan doen.
Denk je dat er 7 jaar na het uitkomen van de eerste film nog één actuer de zin of de tijd heeft om zijn stem te verlenen aan spel nr. zoveel? Ik niet!
Hugo Weaving blijkbaar wel. Nee, ik vind het wel begrijpelijk, alleen jammer. Haalt het LotR gevoel bij mij wel een klein beetje weg.
Animaties zien er nogal verouderd uit. Komt niet echt goed op me over moet ik zeggen. Is de poort van Minis Tirith kapot, komen er 20 orks met een sukkelgangetje aanlopen Ziet er een beetje lomp uit.