Een demo voor deze game zou idd best slim zijn. Gewoon 1 level waar je maar 1 kant kan zijn. En daar de nodige characters kan kiezen, zou het al doen om me compleet te overtuigen.
Of juist niet. Maar EA geeft meestal wel demo;s uit van hun games, dus dat zal wel goed komen. *hoop ik*
Ik ben na dit filmpje eindelijk overtuigd. Ik wil wel eerst een demo proberen voordat ik hem koop, maar hij heeft mijn interesse wel getrokken! Ik hoop dat die voice-alikes een beetje goed worden.
Nieuws: LOTR: Conquest schuift door naar 2009 De najaarsperiode moest onder andere gesierd worden door de release van The Lord of the Rings: Conquest, maar helaas kunnen we de titel uit de lijst schrappen. De beoogde releasedatum van 7 november zal helaas niet gehaald worden, zo laat Electronic Arts weten. De datum zal helaas niet met één of twee weekjes worden uitgesteld, de game verdwijnt in zijn geheel uit de 2008 lijst en zal nu ergens in 2009 op de markt komen.
Balen.. Maar aan de andere kant, nu hebben ze meer tijd om het spel te perfectioneren. En aangezien er genoeg toppers uitkomen de komende maanden vind ik het niet zo heel erg.
'Ergens' in 2009 is nu 13 januari 2009 geworden. En gelijk ook een nieuw trailertje: http://archief.xboxworld.nl/media_file/2634/
[ign]14226954&downloadURL=http://xbox360movies.ign.com/xbox360/video/article/933/933867/LOTR_good2bbad_112508_flvlowwide.flv[/ign]
Oh damn, dit spel wordt vet! Hoeveel uur single player is er ongeveer? Dat vind ik wel belangrijk. Edit: Net gelijk ff weer LOTR:Return of the King voor de PC geinstalleerd Is erg leuk, alleen de camera is soms lastig. Edit 2: Welke career gaan jullie als eerst spelen? Good or Evil? Ikke Good denk ik. Ik hoop dat dit online ook vet gaat worden. Ik denk het wel, maar dan moet alles wel goed uitgewerkt worden. Maarre, weet iemand hoelang de Campaign duurt?
About This Game_0/ The Lord of the Rings: Conquest puts players into the thick of the tremendous battle over The One Ring, playing out battles from both sides of the confrontation! Conquest will let players take control of many of the characters and creatures from the series and pit them on any of the franchise's famous battlefields. From Cave-trolls to Oliphaunts to the Balrog and even Sauron, practically the entire universe will be available for battle with up to 150 characters on-screen at any one time. Up to 16 players will be able to clash online, with four players able to play cooperatively through the main campaign either online or via four-player split-screen. And with two distinct campaigns to play through, including an original take on what would happen if Sauron regained control of the One Ring, the game promises plenty of scenarios to wage battle through.\o/ Genre: Action Local Play: 4 Co-Op Online Play: 16 Versus / 4 Co-Op Also Available On: PlayStation 3, PC, Nintendo DS Release Date: January 13, 2009 MSRP: $59.99 January 9, 2009 Ik ga dit spel zkr halen het mooie is dat een paar dagen voor mijn verjaardag uitkomt, dus das mooi meegenomen.*)
Nieuwe preview van 10 minuten\o/: http://www.truegameheadz.com/blogheadz/lord-of-the-rings-conquest-video-preview/ Ziet er leuk uit, maar niet super. De trollen zijn way to makkelijk om te verslaan. Je hoeft alleen achter ze te komen, en het is over voor de trol. De gast die het speelt heeft bijvoorbeel veel meer moeite met een Orc Warrior, terwijl zon Orc Warrior 10 keer zo klein is. De Balrog gaat ook te makkelijk dood. Als je afstand van hem houdt, dan heb je hem denk ik binnen no-time.:{ Ik hoop dat deze gast op het makkelijkste niveau speelde, want het ziet er erg makkelijk uit. Een beetje uitdaging moet er toch wel in zitten!
Hmmm lijkt me iets te veel een directe kopie van Battlefront. Er zit geen echt gevoel in van dat het een andere game is. Die trolls was echt klik kik dood en als speler ben je vast de enige die dat kan dus hebben al je troepen daar wel problemen mee. A.i. van alle gastjes was ook niet echt joepie. Ben nog steeds niet overtuigt. Denk dat er echt wat goede reviews moeten komen die dieper ingaan om lengte, moeilijkheidsgraad en a.i. e.d.
Wow, heb deze game niet echt gevolgd. maar nu ik lees dat je 4 man co op kan, en wat filmpjes heb gezien, lijkt het me best wel vermakelijk. Het lijkt een beetje op de LOTR return of the king die ik had voor de gamcube, had ik ook gek gespeeld. Deze lijkt me nog wel 100 keer vetter