1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lord of the Rings: Conquest

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 9 mei 2008.

1. Zer0 Hiro

Zer0 Hiro In the digital flesh

Leuk Bevonden:
    0
    I agree ze hadden er ook best een hoop bots doorheen mogen gooien als dit niet te halen was en dat spelers die dan kunnen overnemen ofzo

2. Probailer2

Probailer2 Casual gamer

Leuk Bevonden:
    0
    OH dear =(
    Vind helemaal niks aan heel die LOTR serie, en dan gaan ze nu alles nog meer uitmelken met een game.
    Verwacht niet veel van deze game, niks eigenlijk

3. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Ze hadden creatief moeten zijn.. voor elke tegenstander die je kilt komt er een bijv. een bot bij die je helpt.. Dat je zo een beetje je eigen legertje op gegeven moment rond je hebt lopen ;)

Of dat je bij bijv. een bepaalde killstreak een tijdelijk leger kan oproepen net zoals in de BFME strategie serie..

Bots die ewoon rondlopen zijn weer minder, want het zijn en blijven bots.. dan zit sneaken en geheime plekjes er niet meer in helaas...

Laatst bewerkt: 3 jan 2009
  4. Zer0 Hiro

Leuk Bevonden:
    0
    ik miste ook de communicatie, maar je kan in de demo ook helaas zelf geen lobby's maken. iemand van jullie een idee hoe je communiceert of ligt het gewoon aan de spelers die niks zeggen, want ik schreeuw me de longen uit het lijf :p

5. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net gedownload, en ook weer net zo snel eraf gegooid. Graphics vind ik niet super, en online 8 vs 8 vind ik maar niks. Ik krijg dan maar geen LOTR gevoel omdat de gevechten niet groot genoeg zijn. Ik laat deze game maar links liggen.

6. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht de reviews nog even af maar als de SP wel episch goed is, haal ik 'm gewoon.

7. dudeee

dudeee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de multiplayer wel leuk, maar ik denk dat dit spel me niet lang kan boeien. daarvoor mis ik een paar dingen zoals;

- een ranking systeem
    - customize mogelijkheden
    - unlocken van nieuw skills, outfits, taunts, etc

of zit dit wel in de full version?

ook zou ik graag wat meer classes willen zien, bv een class met een schild. combat system van de warrior is ook slecht, hij mist een charge skill en een lock on functie. balans is nog niet helemaal goed, maar ik verwacht wel dat dit nog wel getweakt wordt.

ik wacht nog ff de reviews af, maar tot nu toe vind ik het spel geen 60 euro waard.

met een balrog de shire onveilig maken natuurlijk wel tof :)

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind de demo vreselijk weinig voorstellen. Alleen maar rondlopen, heel veel onzichtbare muren tegenkomen en een beetje Orcs neermaaien? ........

9. Zer0 Hiro

Leuk Bevonden:
    0
    ja het vallen in water en "uit het level lopen" slaat ook nergens op. en je krijgt er 40 minpunten voor in mp

10. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Heb toch wel de nodige lol gehad vanmiddag..
    Het klopt natuurlijk niet allemaal, maar het is wel leuk om te doen :)
    Liepen 5 gastjes van tegenstander naar beneden het was beetje chaos offcourse ik als "onzichtbare blurry" scout gewoon langs die lui lopen en hun point overnemen :+ :cool:

Ben sowieso vaak scout ook als je in gevecht bent met iemand en er onstaat beetje chaos en je maakt jezelf nzichtbaar en blijft gewoon stilstaan.. en die gene maar zoeken.. en als hij met z'n rug naar je toe staat gewoon z'n keel doorhalen erg mooi :D

Ook leuk als een mage een beschermschild doet en dan ga je met allemaal boogschutters in dat schild staan, leuke samenwerking en kan je goed tegenstander van je afhouden.

Maar idd... het "niet kunnen zwemmen".. veel onzichtbare muren (je kan bijna nergens op springen of staan).. kleine maps met hooguit 8 vs 8 killt het een beetje daarom denk ik dat de game nooit hoger dan 7's gaat scoren.

Laatst bewerkt: 3 jan 2009
  11. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Enige positieve vind ik de muziek, die is natuurlijk geweldig. Het spel verder kan mij niet bekoren, teveel chaos, weinig taktiek en ontzettend buggy.

12. dirkjang

dirkjang Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    LB + X ;)
    Ik vind het zeer leuk om online te doen, is weer eens wat anders dan schietspellen

13. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ik copy gewoon mijn andere post op ander forum;

Battlefront met LotR characters.
    LotR sfeer mist, graphicswise matig.
    Moeilijkheidsgraad lijkt me ook niet bijster hoog.
    Snel die punten overal innemen e.d. net als in BF.

Denk dat ik hem maar oversla.
    Nog veel te veel andere games en dvd's te spelen en te zien.

Ja hoor. :+
    Op je headsetdinges zit zo'n schuif knopje. ;)

Laatst bewerkt: 4 jan 2009
  14. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    whoops, 20 tabs open ^_^ zie boven.

Delete me plz.

15. Zer0 Hiro

Leuk Bevonden:
    0
    Lawl, ben er al achter, lag aan de anderen. daarom is het ook zo gaar dit demo omdat je zelf geen lobby's kan opstellen met vrienden =(

agree ook met de min-punten, wacht de reviews wel af.

16. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Als je het mij vraagt een typische EA cash-in. Battlefield, maar nu met een LotR skin eroverheen. Graphics magertjes, gameplay magertjes (weinig vernieuwend en ook niet erg uitgebreid). Nergens echt slecht, maar er zijn op dit moment genoeg top games die meer aandacht verdienen.

Gewoon links laten liggen dus, EA moet maar eens leren echt goede games af te leveren. Games waarbij wij van onze stoel afvallen! :9

17. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Wel een leuk spel, maar die hele lord of the rings settings is niet mijn ding. En als dat punten innemen op het speelveld het enige is wat je in die game kan doen, wordt het snel saai.
    Wat wel leuk was, om in multiplayer een keer als gandalf te kunnen spelen. Alleen kon ik daar niet het voordeel in vinden.

18. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is maar een demo he, dit is maar 1 spelmode.
    Er komen oa nog Capture the Ring en tal van andere spelmodes.

Maar er zijn nog vele gebreken aan de game, ik zou het ook niet erg vinden als de game nog een aantal maanden werd uitgesteld.

19. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    CTF/CTR lijkt me juist nog saaier.
    Lijkt me totaal niet fijn werken.

20. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het best wel een toffe game, van wat ik in de demo gezien heb. Het enige wat me tegenviel was de lag. Echt enorme lag zelfs op zogenaamde groene servers. Als dit verbeterd lijkt het me een toptitel!

Deel Deze Pagina