toch ben ik het liefst een archer lekker van afstand schieten bij The shire als je daar boven bent kan je zo makkelijk iedereen afknallen. Voor de rest ben ik ook vaak scout omdat je zo snel er ents/trollen mee uitschakelt. Die scout heeft trouwens ook goeie combo
heb gisteren de demo gespeeld en von het een beetje tegenvallen had meer van deze game verwacht misschien kwam het wel omdat dit de demo was wacht het volledige spel wel af kwa reviews
Hele vette trailer. Ik vind het alleen zo jammer dat er weer zoveel van die Live achievements in zitten. Damn, moet ik weer verplicht op Live spelen als ik ze wil halen.
Ik had eergister maar even uit verveling de demo gedownload en ik ben er zeer over te spreken! Het voelt erg goed om met al die manschappen rond te rennen en elkaar te helpen om vijanden te verslaan. Nu zag ik dat de ''Evi'' side soms trollen en draken spawned, hoe doen zij dit en kan de ''Good'' side dit ook?
Ja bij evil side zijn de ''vehicles'' trollen en bij de good side ents. Ze spawnen bij bepaalde locaties in de map (bij de shire in het midden, dus control point in het midden is het belangrijkst) en bij minis tirith beneden voor evil side en helemaal boven voor good side. Draak heb ik nog niet gezien.. balrog oid? dat is een hero van de evil side. die komt in de shire als het team 500 punten heeft en de speler die bovenaan staat in punten kan er dan mee spelen. Good side heeft gandalf. en bij minis tirith heeft de evil side the witch king.
Heb SP demo gespeeld en vind het maar een pauperspel. is te veel button rammen voor mij, ik dacht dat dit een soort LOTR the return of the king zou zijn maar dan moderner, mooier en beter. Maar het is eerder het tegenovergestelde; het ziet er waardeloos uit, de AI is crap en het speelt bagger. Ik liep maar wat knoppen en combo's te maken maar had er echt 0 plezier aan. Vond the return of the king vele malen beter, een schande aangezien dat spel al jaren oud is.
Ja,de graphics zijn zeker wel bagger en het is ook meestal button bashen en als ik zo'n gastje bijna dood heb dan gaat hij dood leuk wegrennen en dan krijg ik hem soms niet dood of iemand anders nakt me kill.
Ik vond de demo wel nice maar het is inderdaad button bashen/wegrennen. Ik kies gewoon voor archer en schiet ze van afstand dood .
wat voor soort strategie game is dit eigenlijk?? is het ala red alert 3? of meer een hack n slash game??
De demo was wel aardig, maar vond het niet bepaald een top game ofzo. Vond de gameplay zelf wat omslachtig en vond de camera positie niet optimaal.
Is deze game nu het halen waard? Kijk ik heb nog voor 35 euro aan waardebonnen hier liggen en ben een redelijke fan van LOTR. Ik zou de game dus of voor 25 of voor 30 bijbetaling mee kunnen nemen, hangt van de nieuwprijs bij GameMania af. Iemand die zegt: Als LOTR moet je hem hebben? Ik zou wel graag wat meer over de game willen weten, heb geen zin om een MP demo te checken, dus als iemand me even een invulling kan geven haal ik hem misschien wel.
als je van hack en slash houd én je bent lord of the rings fan dan zou ik 'm zeker halen. Het is niet helemaal 'next-gen' maar voor de fans is het echt een hele toffe game imo.
Als je van hack en slash houd koop een andere game. Ik ben een fan maar vind dit echt geen waardige LotR game. Erg slap aftreksel van Battlefront meets LotR.
de enige manier is toch gewoon de demo proberen. vergeet niet dat daar ook singeplayer introductie in zit.