1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lord of the Rings: Conquest

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 9 mei 2008.

1. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik heb geen xbox live gold dus kan em niet downen

dus mijn vraag wat voor soort game is dit :D

2. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Battlefront.

Ik heb de demo gespeeld en met veel plezier ook nog :eek: Zijn jullie nou zo verwend of ligt dat dan aan mij :+

nee ik vond het wel gaaf moet ik zeggen...zeker die mage was wel geinig en ben ook zeker erg benieuwd naar de volledige game en dan vooral online met andere spelers! En dan nog de single van Battlefront 1&2 vond ik ook erg leuk om te doen.

Ik zal wel simpel van geest zijn :+

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nee, maar ik ben wel LOTR fan en vergeet niet dat ik nog waardebonnen heb voor 35 euro. Ik kan de game dus voor classic prijs meenemen. ;)O-)

4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    qua spel en besturing is ie nogal magertjes maar als LOTR fan vind ik het toch een leuk spel. Kwamen ze maar eens met een echt goeie LOTR game :{

5. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    nog een LOTR game...doh....dan gaan ze die allemaal vergelijken met voorgangers en dan zullen er altijd wel een paar zijn die zeggen het is die en die maar dan in een beter jasje etc. Ben bang dat ze die kansen voorbij hebben laten gaan...of ze moeten een shooter maken :+

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    EA heeft helaas de rechten en bij Merc2 was het rush rush aspect ook het geval. Zonde van het verkrachten van een goede ontwikkelaar. Tot twee keer aan toe vind ik dat Pandemic genaaid is door EA als uitgever. Als LOTR fan zal ik de game zeker een keer spelen.

7. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als LotR fan zul je hier gewoon veel plezier mee beleven en is de game in mijn ogen z'n geld waard. Het is niet alleen een goede multiplayer, je kan alle bekende dingen ook naspelen in singeplayer. Minas tirith, helmsdeep, black gate, moria etc. Ik zou deze game ook halen voor de singleplayer.

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    [ign]14226954&downloadURL=http://xbox360movies.ign.com/xbox360/video/article/944/944742/lotrconquest_review_111309_flvlowwide.flv[/ign]

9. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ben normaal gewoon echt tegen IGN reviews puur omdat die gewoon voor geen reet kloppen. Maar deze daarentegen vond ik wel ok. jammer van de net onder 8 uur single player maargoed meestal dat ze zoiets zeggen doe ik er nog minimaal 10 uur over :+ Of juist veel minder maargoed denk het niet...

Mwja ik hoop dat je het als met Battlefront ook gewoon optie krijgt dat je gewoon een slacht veld wil spelen en er dan in word gegooid dan zal ik toch zeker gaan nadenken.

10. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Heb hem net bij Media Markt zien liggen.

Niet dat het me wat boeit :+ Maar dan weten jullie het :9

11. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ze waren bezig met een RPG voor Lotr alleen die was stilgezet ofzo :{ anyway ik hoop dat die nog wel wordt afgemaakt..

12. bakatje

bakatje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag de demo geprobeerd, kon me niet echt boeien. Ik vond het vechten maar simplistisch en saai, beetje wegrennen en slaan met af en toe een grappige combo. Grafisch schrok ik echt aan het begin, verschrikkelijke textures, omgevingen waren wel te pruimen, maar characters niet.

Ik denk dat ik deze game in ieder geval niet ga spelen, als ik simpele Hack'n'Slash wil in een LOTR universum kan ik gewoon Return of the King er weer eens bijpakken. Want dit is weer meer van hetzelfde (maar dan in een multiplayer jasje) :9

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Weet je wat pas goddelijks hack and slash LOTR spellen waren??? Die van EA op de goede oude Xbox en PS2 met de films als tussenfilmpjes. Ik denk nog met weemoed terug aan het level in Minas Tirith waar je die maagden/vrouwen moet beschermen en heel snel kon levelen daar. ;):)

14. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
  15. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Avg Ratio: 58%

Cijfers tot nu toe (in percentages)

65.0%, 70.0%, 40.0%, 50.0%, 60.0%, 50.0%, 72.0% .

http://www.gamerankings.com/htmlpages2/944924.asp

Vind het gemiddelde zeer goede rating voor de game.
    Zonde ik keek er echt naar uit totdat ik wat zag van de game.
    Had zoveel meer kunnen zijn dan een slechte port van Battlefront.

16. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    The Two Towers was echt een goed spel! Bizar gewoon. Dat spel echt eindeloos vaak gespeeld, zo leuk!

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Return of the King vond ik beter. ;):)

18. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ik vind een 5.8 best slecht eerlijk gezegd.

19. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
  20. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ik de game ook. :)
    Ergo goede rating.

Deel Deze Pagina