Gisteren 17 en 18 gehaald, ben nu dus in de Lone-Lands veel aan het questen (weathertop teh awsum! ). Moet alleen nog ff een party bij elkaar zien te krijgen voor Chapter 11
Ik heb nu mn nieuwe pc en ik wil hem tóg gaan testen, hij lijkt me erg vet! Heeft iemand nog een buddy key voor mij? :>
Nope sorry, volgens mij is xbw nogal short on buddy keys (of sommige willen m liever niet geven), mijne is igg al gebruikt..
Is er nergens een plaats waar ik er 1 kan krijgen? Of gewoon een trail op de site? (die ik niet kon vinden, evenals de download)
Je zult t spel moeten kopen of van iemand moeten lenen als je een buddy key wilt gebruiken, een trial is er overigens niet.
Zelf lvl 21 Elf Hunter nu, zit in een relaxte kinship, hebben gisteren een great barrows run gedaan. Nieuwe gloves + Bow erbij (paars w00t) Heb nu 6 paarse items (binnekort 7), gaat lekker met mn gear Ben nu zelf dan ook aan het questen in North Downs vanwege 1: Meer xp, 2: Leukere/Uitdagendere quests
ondanks me wow acc is suspended. heb ik dit spel gehaald, ben op het moment aan het patchen en dergelijke. en ga denk ik een Lore-Master of een bargler(?) maken
Burglar . Toch moet ik je wel waarschuwen dat ik een hoop mensen ken die LM snel rerollen, omdat de class redelijk lastig is om te spelen (vooral in low armor/hp en niet echt geweldige damage), het is een redelijke all round class en zelf vond ik m vervelen na 32.
dan ga ik denk ik wel als burglar.. lijkt me wel lachen stealthed enzo alleen bij het updaten blijft die; -update game data, maar updaten ik zeg 'no', maar toch download die verder!
Weet iemand hoe het gedoe met die buddy keys werkt? Want ik heb nou een key van een vriend gekregen alleen hoe kom ik nou aan het spel zelf? /edit ik ben nu bezig met het spel te installeren, alleen als ik op die site mijn code probeer in te voeren krijg ik deze melding: The Product Key you entered is not valid for use. If you believe this is an error, please contact Turbine Customer Service by visiting support.turbine.com. [ERROR 30022]
je moet gewoon ff met de custemer service mailen heb ik ook gedaan toen me installatie niet wou. Ze geven snel antwoord en ook nuttig werkt goed dus gewoon ff mailen met ze
Speelt iemand dit spel nog? Waar ben je en met welk personage op welk level? Ik ben nu mn tweede char begonnen en is level 26 Minstrel genaamd Asparwenlyyn. Mn andere char, level 50 hunter, genaamd Aspenráen is al een tijdje non actief. Op hoog level gaat het vaak alleen om raiden en pvp, wat niet echt altijd even leuk is.
ik heb het spel even gespeelt weekje of zo .. Vind wow toch echt wel beter maar jah dit is mijn mening !
ik speel nu een tijdje niet meer misschien dat ik binnenkort wel weer een maand kaartje koop. maar ik was hunter en kon steeds maar niemand vinden om te raiden en dat pvp systeem vond ik klote. welk gebied zit great burows eigelijk?
Ik heb de 7 dagen trial vandaag gedownload en even gespeeld. De graphics zijn mooier dan die van Guild War, die ik ook even gespeeld heb. Maar de dialogen zijn weer geschreven en amper gesproken, het vechten gaat weer automatisch, op de skills na dan, en verder weinig diepgang, vooral vechten en levelen. MMORPG's vallen me erg tegen nadat ik door Oblivion in aanraking kwam met het RPG genre en die game vind ik echt heel vet.
Dit klinkt misschien een beetje aanvallend, maar zou je dan niet eerst is een spel langer spelen dan een paar dagen? MMO's komen langzaam op gang weet je..