1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Lord of the Rings Online: Shadows of Angmar

Discussie in 'Games' gestart door kevin_16, 2 mei 2007.

1. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren 17 en 18 gehaald, ben nu dus in de Lone-Lands veel aan het questen (weathertop teh awsum! :cool:).
    Moet alleen nog ff een party bij elkaar zien te krijgen voor Chapter 11

2. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu mn nieuwe pc en ik wil hem tóg gaan testen, hij lijkt me erg vet!
    Heeft iemand nog een buddy key voor mij? :>

3. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Nope sorry, volgens mij is xbw nogal short on buddy keys (of sommige willen m liever niet geven), mijne is igg al gebruikt..

4. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Is er nergens een plaats waar ik er 1 kan krijgen?
    Of gewoon een trail op de site? (die ik niet kon vinden, evenals de download)

5. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Je zult t spel moeten kopen of van iemand moeten lenen als je een buddy key wilt gebruiken, een trial is er overigens niet.

6. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    hele vete game dit. ben nu level 19. dwarf guardian. en aan het queesten op lone lands:)

7. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Zelf lvl 21 Elf Hunter nu, zit in een relaxte kinship, hebben gisteren een great barrows run gedaan.
    Nieuwe gloves + Bow erbij :D (paars w00t)
    Heb nu 6 paarse items (binnekort 7), gaat lekker met mn gear :thumbs:
    Ben nu zelf dan ook aan het questen in North Downs vanwege 1: Meer xp, 2: Leukere/Uitdagendere quests

Laatst bewerkt: 17 jul 2007
  8. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ondanks me wow acc is suspended.

heb ik dit spel gehaald, ben op het moment aan het patchen en dergelijke.
    en ga denk ik een Lore-Master of een bargler(?) maken :thumbs:

9. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Burglar ;).
    Toch moet ik je wel waarschuwen dat ik een hoop mensen ken die LM snel rerollen, omdat de class redelijk lastig is om te spelen (vooral in low armor/hp en niet echt geweldige damage), het is een redelijke all round class en zelf vond ik m vervelen na 32.

10. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dan ga ik denk ik wel als burglar.. lijkt me wel lachen stealthed enzo :D

alleen bij het updaten blijft die;
    -update game data, maar updaten :mad: ik zeg 'no', maar toch download die verder!

11. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dr is aardig wat te updaten, dus je zult wel een tijdje moeten wachten ;)

12. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja :9, en dan ben je eindelijk klaar met update.. dan krijg je dit :{

ik heb btw windows xp..

Laatst bewerkt: 31 jul 2007
  13. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben het spel ook aan het spelen vroeg me af op welke server de meesten van jullie zitten?

14. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe het gedoe met die buddy keys werkt?
    Want ik heb nou een key van een vriend gekregen alleen hoe kom ik nou aan het spel zelf?

/edit ik ben nu bezig met het spel te installeren, alleen als ik op die site mijn code probeer in te voeren krijg ik deze melding:

The Product Key you entered is not valid for use. If you believe this is an error, please contact Turbine Customer Service by visiting support.turbine.com. [ERROR 30022]

Laatst bewerkt: 9 aug 2007
  15. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    je moet gewoon ff met de custemer service mailen heb ik ook gedaan toen me installatie niet wou. Ze geven snel antwoord en ook nuttig werkt goed :thumbs: dus gewoon ff mailen met ze :)

16. jorgasme

jorgasme Mitch Buchanon Lover

Leuk Bevonden:
    0
    Speelt iemand dit spel nog? Waar ben je en met welk personage op welk level?

Ik ben nu mn tweede char begonnen en is level 26 Minstrel genaamd Asparwenlyyn. Mn andere char, level 50 hunter, genaamd Aspenráen is al een tijdje non actief. Op hoog level gaat het vaak alleen om raiden en pvp, wat niet echt altijd even leuk is.

17. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ik heb het spel even gespeelt weekje of zo ..
    Vind wow toch echt wel beter maar jah dit is mijn mening !

18. Zyklon

Zyklon XFNL Zyklon

Leuk Bevonden:
    0
    ik speel nu een tijdje niet meer misschien dat ik binnenkort wel weer een maand kaartje koop. maar ik was hunter en kon steeds maar niemand vinden om te raiden en dat pvp systeem vond ik klote. welk gebied zit great burows eigelijk?

19. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb de 7 dagen trial vandaag gedownload en even gespeeld. De graphics zijn mooier dan die van Guild War, die ik ook even gespeeld heb. Maar de dialogen zijn weer geschreven en amper gesproken, het vechten gaat weer automatisch, op de skills na dan, en verder weinig diepgang, vooral vechten en levelen. MMORPG's vallen me erg tegen nadat ik door Oblivion in aanraking kwam met het RPG genre en die game vind ik echt heel vet.

20. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Dit klinkt misschien een beetje aanvallend, maar zou je dan niet eerst is een spel langer spelen dan een paar dagen? MMO's komen langzaam op gang weet je..

Deel Deze Pagina