1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Lord of the Rings Online

Discussie in 'Games' gestart door Spartan B028, 19 jan 2009.

  1. Spartan B028

    Spartan B028 Kamerikaan

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, wat vinden jullie van Lord of the Rings: Online. Ik wil deze game namelijk kopen (ga mijn 360 ervoor verkopen, zodat ik wat extra geld heb voor een leuke pc). Is deze game het verkopen van mijn Xbox waard. Ik heb namelijk aardig wat games (18, waaronder veel najaar 2008 titels), dus ik moet echt zeker weten of deze game vet is.
     
  2. Tival

    Tival Godlike

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was hem pretty snel zat, maar heb op de launch gespeeld. Maandje volgehouden. Game is bij lange na niet 1 van de betere MMO's.

    En erg kort schijnt.
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik heb hem even gespeeld maar vond hem mij totaal niet boeien. Ook vond ik de controls niet fijn.
     
  4. perfectbas

    perfectbas Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind hem super! spel is nu wel heeeeeel uitgebreid, controls is totaal niets mis mee.
    ik zou gewoon een trail proberen of het spel voor 7 euro kopen. kan je het zelf uitproberen
     
  5. t0xic Ballz

    t0xic Ballz Guest

    hoeveel kost het maandelijks?
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ongeveer $15 per maand lees ik.. reken maar uit. ;)
     
  7. t0xic Ballz

    t0xic Ballz Guest

    dat is me te veel, :eek:

    ben onderhand al te cheap om voor xbl te betalen.
    heb al 4 maanden silver :mad:
     
  8. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Wellicht geen onverstandig idee om even wat reviews te lezen en daar je mening zelf op te baseren? Reviews bevatten altijd constructieve argumenten. Maar aan de andere kant, voor 7 pleuro ligt hij in de winkel begrijp ik dus het kost geen cent om het even te proberen.
     
  9. t0xic Ballz

    t0xic Ballz Guest

    anders koop je de game en speel je op een private server :eek:

    dat zei ik niet
     
  10. Black_Mandrake

    Black_Mandrake Long Live Rock Music

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    als je LOTR fan bent kan ie best leuk wezen...
    ik speel WoW *Private server* en ik heb LOTRO op
    de officiele gespeeld maar ik vond het na een paar dagen al
    niet meer boeien. dus ik zou je X360 houden met al die mooie 2008
    titels want op LOTRO ben je zo uitgekeken denk ik..
     
  11. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom kijk ik eigelijk in deze topic?
    Ik vind LOTR niet eens leuk...

    Maargoed, private server zou ik persoonlijk juist niet doen. Is niks waard.
     
  12. BloodCrawler

    BloodCrawler Forum Terrorist

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is een zeer vet spel. Ik speel nu de nieuwe class Rune-Keeper, en het werkelijk subliem! In mijn ogen beter dan andere MMO. Je hebt er tijd voor nodig, en wacht maar totdat je lvl60 word, want dan kun je PvP spelen, hoogste instances doen, en het spel maakt het natuurlijk ook leuker als je in een kinship (clan) zit. Met zn allen elkander helpen, en veel instances doen om zo armour te krijgen die we eerlijk verdelen.

    Ik vind de Lord of the Rings films wel leuk, maar ook al niet, deze MMO is zeer een kijkje waard. Zelf heb ik een lvl50 Champion, en nu Moria expansion is uit gekomen een lvl41 Rune Keeper.

    Ik zit ook in een kinship waar ik de officer van ben, genaamd The Green Company. Speel je ook lotro? Tell me dan in de game, mijn naam is Robosi.
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2009
  13. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik speel nu ook lotro sinds gister:) de trial versie wel te verstaan, dus probeer idd eerst gewoon ff de trial en als je het niks vind koop je uhm niet.
    Ik vind het trouwens een heel tof spel, heb eerst altijd WoW gespeeld maar ik moet zeggen dat ik dit heel tof vind. Komt misschien ook omdat ik lotr sowieso heel cool vind.

    Welke server spelen jullie allemaal trouwens?
     
  14. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Speelt iemand dit nog? Ik verveel me een beetje dus ik heb het spel maar even gedownload.
     
  15. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik ben het spel nu aan het downloaden, want ik ben op het moment weer helemaal into Lord of the Rings. :+ Lijkt het trouwens een beetje op World of Warcraft qua controls en graphics?
     
  16. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Niemand die nog speelt? Ik heb alles net geinstalleerd, inclusief de patches. Dus ik kan straks beginnen met een Elf Hunter. :D
     

Deel Deze Pagina