Los het mysterie van de koloniën op samen met XBW (Xbox 2 info?)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mirik, 6 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik duik dat chathok ook weer ff op :) Mja we stijgen niet echt meer he, het echt actieve gedeelte van xbw heeft zich wel een beetje aangemeld en hoe het nou zit met die bonussen is nog steeds een raadsel helaas :mad:

2. seymore butts

seymore butts XBW MeGa_PaNty

Leuk Bevonden:
    0
    misschien dan tog met een groepje vereder gaan op GM ;)

3. FREEWILLY

FREEWILLY Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit blijft ook wel erg cryptisch "Pass 43382484 along to those you want to join you in your journey. think about who can help you take it all the way and bring them in"

Zouden we hier niet iets meer achter moeten zoeken/ heeft iemand de webmaster bijvoorbeeld al ge-invite??

Laatst bewerkt: 7 apr 2005
  4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nee dat is onze pass code ;) ... die moeten we aan vrienden doorgeven ... negeren :)

5. seymore butts

seymore butts XBW MeGa_PaNty

Leuk Bevonden:
    0
    de anderen hebben dit wel al gedaan :confused:

6. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom denk je dat die gallery bestaat? Het lijkt mij de bedoeling om foto's te maken van iets met het logo erop. Heeft iemand een ander idee?

7. FREEWILLY

FREEWILLY Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat snap ik ook wel dat dat onze code is, wil alleen maar aangeven dat de beschrijving erbij erg genuanceerd is, dat je hier wellicht ook iets mee kan.

Daarnaast zal die site zo goed als geautomatiseerd zijn, dus moet je logisch denken. Een foto kan niet automatisch gechecked worden.

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    NB als je een challenge oplost krijg je maar 10 punten .. maar wel een stukje van de puzzel als beloning ... dus challenges zijn niet belangrijk

we moeten er achter komen wat wel belangrijk is :eek:

9. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Eigenlijk moeten we gewoon iemand hebben die de beginpost telkens ff aanpast als er een nieuwe challenge is. Is toch veel makkelijker? De helft van deze thread staat vol met vragen van: Wat moeten we nou doen?!

10. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.152
    Goed idee:) scheelt de helft van de posts.

11. CatLady

CatLady kiddo

Leuk Bevonden:
    0
    OMG Fardo dat is nou wat ik bedoel. veel gelul maar weinig brainstorming. eerst zit je te lullen over foto's uploaden. andere zijn verstandig en zeggen dat dat bullsh*t is. andere zeggen dat we moeten samenwerken en dat we er achter moeten zien komen wat belangrijk is. doe dat dan gewoon en zit niet zo te dralen. zo schieten we nix op. niemand luistert naar een ander. jezus.
    als je toch zo graag de leiding wil hebbe fardo zorg er dan voor dat iedereen weet wat hij moet doen om punten voor xbw te krijgen op ourcolony.
    voila das al.

12. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    oke... en jij weet hoe het wel moet.. kom maar op dan.. ik ben erg benieuwd net als iedereen overigens..... je weet het zelf ook niet???? hou dan je mond....

13. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    jonges, niet ruzie gaan maken, iedereen probeert alleen maar zijn best te doen

14. CatLady

CatLady kiddo

Leuk Bevonden:
    0
    heb ik dan gezegt dat ik het wel weet. ik bedoel enkel maar dat er meer samengewerkt moet worden. je moet ni denke dak ruzie zoek ofzo maar heel deze thread is gewoon een mooi voorbeeld van copy paste. ik lees gewoon nix nieuw meer. ik hoop dat je toch een beetje begrip voor me kan hebbe. zoniet. zeer spijtig. sorry voor de misschien iets te harde woorden maar anders word er niet geluisterd

15. Tha_Rix

Tha_Rix GM JUNK

Leuk Bevonden:
    1
    niemand weet hoe je aan punten komt.. dus iedereen moet gewoon dingen gaan proberen..

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik weet het niet ... maar voor een challenge krijg je maar 10 punten

zie hier enkele wapen feiten:

TeamXbox Points = 6424
    Colonists: 2864
    Challenges: 30
    Contributions: 0
    Bonuses: 3530

xbw

Colonists: 1800
    Challenges: 20
    Contributions: 0
    Bonuses: 690

Argolonist

Colonists: 1074
    Challenges: 80
    Contributions: 2187
    Bonuses: 1130

yay
    Colonists: 1028
    Challenges: 50
    Contributions: 1107
    Bonuses: 1650

Nu is de vraag ... hoe komen we aan bonuses, contributions en colonisten?

17. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Dit zegt zon gast van teamxbox, die hebben veel bonussen. Dus zouden wij dit ook wel moeten doen.

Edit: contribitions=bijdragingen, GoiZ zei als je "create" invuld ipv "play" dan kan je een nieuwe challenge ontwerpen, dus dan draag je bij.

Laatst bewerkt: 7 apr 2005
  18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    jeb dat is het punt ... we zijn lui ... foto's maken van de dam .. of elders in de wereld

19. CatLady

CatLady kiddo

Leuk Bevonden:
    0
    way to go gryphon. dat noem ik nog eens een bijdrage aan het team. eindelijk een vers en goed idee.

20. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt wel, volgens mij heb ik wel punten voor mijn ingezonden foto's gekregen, als iedereen dat zou doen zouden wel heel veel punten verdienen.
    En natuurlijk zorgen dat vrienden zich blijven aanmelden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina