Let er wel op dat er inmiddels verschillende voedingen in omloop zijn doordat de chipsets in de 360 steeds anders zijn geworden. Zo is de voeding van de laatje versie, jasper, een stuk kleiner en is de "stekker" ook anders..
Ik weet wel waar je een nieuwe voeding vandaan kunt halen. Deze zijn 150 watt, dus voor latere modellen neem ik aan. Kun je zien op je xbox360 hoeveel wattage hij nodig heeft. Je kan er ook gewoon met IDEAL betalen. Pm maar als je het wilt weten
Ik heb toendertijd ook MS opgebeld met het verhaal dat er draadbreuk zat in m'n voeding (was ook echt zo). Toen moest ik hem opsturen, maar zo lang hij in de goede houding lag deed ie het gewoon. Dus na wat zeuren kreeg ik gewoon een nieuwe toegestuurd, top service.
Waar zijn nu eigenlijk mee bezig , dit is geen verkoop thread hé Je kan jouw voeding natuurlijk ook hier aanbieden !! X-Bazar : Kopen, verkopen en ruilen p.s Vermeld wel duidelijk om welke voeding (Watt) en stekker het gaat !
Ja ik lees dat er mensen een voeding zoeken naja en heb er eentje liggen Stekker:?? Watt:203W Zal volgende keer wel opletten waar ik mijn handelswaartjes plaats