Lost fan made video

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Darkon 83, 3 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beste XBWers,

Ik had een hele tijd terug een fan made video gezien van seizoen 1 van de serie 'Lost'. Deze was geupload bij een site zoals youtube(dot)com (ik weet ff niet of ik wel of geen links mag geven), het hoeft dus niet persé youtube te zijn! Maar het leek er wel op. De fan made vidoe was een samenvatting van heel seizoen met bijpassende muziek eronder. Ook de shots die hij had uitgekozen waren schitterend, daarom zou ik em nogmaal willen zien. Hij was dacht ik gemaakt door een frans man en duurt ongveer 10 minuten. Ik heb me rot gezocht, maar kan em helaas niet vinden. Heeft iemand van jullie deze video nog ergens staan?

Alvast bedankt,

Darkon 83

EDIT: En oohja, de zoek functie werkte niet, dus kon verder niets vinden!

Laatst bewerkt: 3 jun 2006
  2. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Je mag de Greenmile al in. En wat heb je daar? Juist ja een 'Ik zoek wat topic'
    Overigens heb ik het filmpje nog nooit gezien maar ik denk dat je op google het wel terug kan vinden met woorden als:
    Lost Fan Made movie.:thumbs:

3. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    +
    Bijdehandje.

Als je goed leest staat er dat ik me al rot gezocht hebt, ook op google! Ik had er gewoon niet aan gedacht dat dat topic nog zou bestaan, aangezien er nooit, tot bijna nooit, iemand is.

Toch bedankt.

4. Erik_

Erik_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  5. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat is em niet. Het is echt een geweldig filmpje, waar je allemaal stukjes ziet van heel seizoen 1. De muziek die eronder zit past er goed bij. Er word dus niet gesproken in het filmpje! Je hoort alleen muziek en ziet fantastische acite shots!

6. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
  7. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nope, daar zit ook een deel van seizoen 2 bij :)

Bij het begin van het filmpje zitten ze in het vliegtuig en storten ze neer. Daar begint het mee.

8. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niemand?

9. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Kijk eens op www.LostLinks.net daar hebben ze een hele grote collectie van verschillende filmpjes. Daar moet 'ie dan wel bijna bij staan!

10. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Of je vraagt het even in de Lost thread zelf.

- Closed

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina