Eternal Sonata is ook goed te doen betreft achievements. Maar dit ligt aan het spel. Doorgands moet je ongeacht welk spel aan deze criteria voldoen voor achievements: -Bepaalde levels, delen van spel uitspelen -bepaalde moeilijkheidsgraad -100 completion van items, upgrades -100 completion side quests en optinal objectives -Bepaalde score halen -Bepaalde move, wapen soort kill gebruiken een x aantal keer -bepaald aantal mp games spelen/hosten Het probleem bij RPG's ligt bij 100% completion van sidequests of van items. Een actie spel heeft iets van 30 wapens en items, een actiespel duurt 10 uur. Als je dan 3 uur bezig bent met optional stuff ben je klaar. Bij rpg's duurt het vaak al 40 uur of meer om uit te spelen laat staan optional quests en alle items
Jammer dat deze game zo weinig posts krijgt op het board. In het begin was iedereen er razend enthousiast over, maar tegenwoordig is het hier maar dode boel. Er was heel even een opleving dankzij wat mensen die hem recent gekocht hebben. Ondertussen heb ik alle mortal skills bijna geleerd en hoef ik alleen nog wat te levelen en side bosses te verslaan. Treasure Trove is ook bijna binnen Voor de mensen die al aardig wat uit de game hebben gehaald: In de normale game is Double-Cast Divide met Casting Speed nogwat 1&2 skill Zelfs elke boss versla je in maximaal 2 rondes.
Double post, ik weet het, maar anders gaat deze thread toch alleen maar dood. Speel iemand deze game nog wel? Ik zie allerlei mensen die hem recent begonnen zijn, maar geen enkele reactie in deze thread. Anyway, yeah! (partymembers namen + plaatjes weggevaagd ivm nieuwe characterspoilers) Lv99! Let trouwens niet op de time
Ziet er goed uit! =) Bedankt voor het niet spoilen! Ik ben ff een weekje wezen skieen. Zal morgen weer even verder gok ik zo!
Weet iemand of deel 2 al aangekondigd is ? Dit is voor mij de beste RPG sinds FF7 dus ik kijk heel erg uit naar een vervolg
Er zijn een weekje of twee geleden wel wat artworks voor een nieuwe game op de site van de developer gekomen. Dit kan van een nieuw project zijn of een opvolger van Lost Odyssey. Wat het werkelijk zal worden zullen we wel op de E3 of in Tokyo horen.
Dat zou echt enorm tof zijn, een deeltje 2! Ik weet nog toen de game net gereleased werd dat er ook "geruchten" waren dat het de bedoeling was om er ook een langlopende serie van te maken a la FF. Wat mij betreft bring it on! vind LO de beste jrpg na FFVIII. (8? ja 8 fantastische game )
ik zal hem binnenkort weer eens oppakken, zoals eerder aangegeven word ik debiel van de random encounters tijdens het oplossen van puzzels
Ik ga deze binnenkort weer uit de kast halen. Ik ben momenteel bezig met Enchanted Arms. Hij is toch wel lastiger dan ik dacht als je verder komt. Maar goed. Lost Odyssey heeft mij in het begin erg geboeid. Maar toch speel ik het niet echt meer :/. Zit aan het einde van Disc 2.
Tip: Leer Turn-Tail wanneer je die kunt leren. (Eind cd 3 ), dat zal je veel irritatie schelen. Met turn-tail heb je 100% kans voor flee. Heb m in het laatste gebruikt, omdat ik toch al level 99 ben, en het werkt geweldig. Ik heb hem ook zeker een half jaar laten liggen nadat ik disc 3 uit had. Maar nu weer helemaal de tanden in gezet en ik heb bijna alle achievements te pakken.
Ik zie net dat je de skill al kan hebben. Hij lag namelijk al op cd 1 in een pot. Kijk ff of je het accessoire 'Turn-Tail Shoes' hebt. Als je die hebt moet je die aan je immortals leren, zodat je die skill kunt gaan gebruiken.
Yeeeah baby! Na 73 uur eindelijk gehaald: Lost Odyssey 745 van 1100 27 van 42 prestaties Treasure Trove 20 Obtained all of the Treasure Box items in the field. Dat betekent alle(!) items in de wereld: Treasures, pots, pickups, etc. Wat een hel was dat, zeg.
Ik heb net de derde disc uitgespeeld, en het is tot nu echt een geweldig spel. Nu word er gevraagd om de disc te wisselen, dus ik pak het schijfje wat nog in de verpakking zit die NIET is geopend. Ik doe het in mijn xbox en krijg een unable to read melding, dus nog maar een paar keer proberen. Ik heb de eerste cut-scenes kunnen bekijken, maar meer ook niet, hier kan ik dus echt kwaad om worden. Gierige mensen bij Microsoft, doe dan even een normale verpakking, want ik zit nu met en spel wat ik niet kan uitspelen.\o/
Neem dan ook de aziatische versie ipv de PAL versie Maar even serieus. Het is niet alleen een probleem bij jou: http://vgchartz.com/forum/thread.php?id=56833 Kun je m niet op je HD installen? (disc 4 that is)
Wil wel, alleen een unable to read disc installeren gaat niet zo makkelijk, en geen vriend van mij heeft dit spel die ik even kan lenen. Ik zal het in ieder geval proberen te installeren. Er zitten trouwens geen krassen op, het hele schijfje is gaaf.
Als je die link had gelezen schijnt het iets te zijn wat meer mensen hebben en te komen door het hoesje waar hij in zit. Als je googelt vind je misschien meer info.
Had de link gelezen, en ze praten erover om heet water over het schijfje te doen, dit zou de residu van de enveloppe doen oplossen. Ik probeer het eerst wel te installeren.
Ik zit ook met een bekraste Lost Odyssey Ik had me xbox perongeluk verschoven terwijl die aanstond en nu is disc 1 naar de .... Installeren gaat niet meer en de videotheek hier repareert geen dvd's dus moet maar weer wachten op een aanbieding van het spel. Bij Bart smit is die gewoon weer 62,95