1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Lost Odyssey [deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Shizzel, 17 mei 2008.

1. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Even 2 korte vraagjes, want ik twijfel om deze game te halen. Is het je centen waard? En moet je de game installen voor vlot spelen? Thanks alvast.

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    spel is zeker de moeite waard, koop de aziatische versie dan krijg je een mooie box. Verder zuigt cd2 zwaaaaaar waardoor ik hem al zeker een half jaar niet heb aangeraakt, maar goed heb teveel spellen,. :+

Verder echt oldskool oldskool JRPG

3. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    927
    Spel is meer dan zijn geld waard. Inderdaad even op playasia kijken, dan heb je een toffe cd box!

Ik begrijp niet zo goed wat mensen allemaal zeuren over "cd 2" hoor :D Vond het een RPG met een epische ervaring van het begin tot het eind!!

4. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Nope hier ook geen problemen met cd 2. Heb me met de hele game vermaakt.

5. VapoChill

VapoChill Active Member

Leuk Bevonden:
    188
    Stond een hele vroege demo versie op de Japanse Xbox live.
    Was de eerste speelbare Unreal 3 game, nog voor Gears of War.

Mijn disk 4 is stuk, even een nieuwe kopen.
    Of kan iemand ruilen ?

6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Damn, ik heb LO gewoon 1x uitgespeeld en het was een vermakelijke jRPG. Ik kan me alleen al niet zoveel meer van het verhaal herinneren en ik was ook al vergeten dat het 4 discs waren :eek:

7. J-E-N-O-V-A

J-E-N-O-V-A Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    had stiekum gehoopt op een aankondiging van LO2 tijdens de E3, maar ben bang dat het pas op de TGS wordt aangekondigd...

8. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Mijn disc 4 is ook kaduuk :thumbs:

9. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb hem gister gehaald en damn, wat een leuke game! Het verhaal (van wat ik tot nu toe ervan weet) is erg goed en de dreams zijn ook leuk! :thumbs:

10. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Klopt, ik heb hem ook sinds kort. De dreams zijn erg leuk om te lezen, het is net alsof je een boek leest. Ik zie het allemaal voor me. :)

Zit nu wel vast bij de tweede bossbattle, maar dat moet wel lukken.

11. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Aah, leuk dat jullie deze thread weer kicken. Ik moet zelf deze zomer nog eventjes de game opnieuws spelen voor de laatste achievement en dan is de 1100/1100 in de pocket :)

Erg leuke game en imo samen met Star Ocean 4 de leukste RPG op de Xbox 360, maar ik heb Blue Dragon nog niet gespeeld.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik heb Star Ocean dan weer niet gespeeld maar wat mij betreft LO > Blue Dragon. Over de graphics valt te twisten, dat lijkt me een kwestie van smaak, maar LO is qua combat en verhaal wat mij betreft verreweg superieur aan Blue Dragon

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    De combat komt wel heel erg overeen (Ben in het begin van BD), maar wat me vooral opvalt aan Blue Dragon zijn de geweldige graphics en de vrije camera, iets dat ik heel erg miste in LO.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Vrije camera is idd een plusje voor BD maar waar LO best uitdagend bleef qua combat zul je in BD merken dat je ergens halverwege de game als je je upgrades een beetje handig uitzoekt al niet meer tactisch bezig hoeft omdat je dmv counters vanaf de achterste rij iedereen neer kan meppen :+

Maar dat wil niet zeggen dat BD een slecht spel is , ik vond alleen LO beter. Komt denk ik ook omdat de stijl me meer aanspreekt. Sommige characters in BD zijn me echt TE irritant.

Laatst bewerkt: 28 jun 2009
  15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Wacht maar tot je Star Ocean speelt 8)

16. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    1100/1100, damn son. Dat doe je netjes!
    Ik was al blij met de achievement, die onverwachts kwam, van 3 keer perfect halen in één battle. ;)

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Die ga ik skippen :) ik heb laats Infinite Undiscovery nog een kans gegeven maar ik ben eigenlijk wel een klein beetje klaar met het JRPG genre.

Tenzij het van het niveau van LO is :) (en FFXIII moet ik natuurlijk ook proberen.)

Maar gewoon zomaar een JRPG zonder dat het echt een supergoed spel is trek ik niet meer , komt ook omdat ik steeds minder tijd aan gamen kan besteden dus even 60 uurtjes in een JRPG steken wordt steeds lastiger :mad:

18. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zit nu ook bij de tweede bossbattle. Ik dacht van jeeej, verslagen... Komt er nog een! :{

Welk level zit je btw? Ik moet misschien ff gaan monster grinden, want ik zit pas op 15:+

19. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Check Vesperia, die wordt goed ontvangen.

20. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Mistwalker is trouwens ook al een tijdje bezig met een nieuwe RPG, hierbij zou je gebruik maken van "order and confusion in realtime on the battlefield", klinkt niet echt als een sequel voor LO...helaas.

Deel Deze Pagina