1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Lost Odyssey [deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Shizzel, 17 mei 2008.

1. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Liever niet |:-

Als ik een ding haat dan is het trainen... Bij Pokémon stopte ik vroeger ook altijd bij de sterkere gym leaders, geen zin om te trainen 8)

2. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    je kunt niet echt trainen in dit spel.

Voorbeeld: Stel de makers willen dat je level 25 bent bij een boss.
    Je krijgt dan in het gebeid van de boss heel veel xp zodat je erg snel levelt tot lvl 25.
    Van level 25 naar 26 level je normaal.

Van 26 naar 27 krijg je 1 xp per battle.

zo ben je nooit overlevelt en hoef je niet te trainen en komt het aan op skill en taktiek. Niet op grinden en je level

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Je kan wel trainen in het spel, maar het kan maar op bepaalde punten tijdens bepaalde momenten in het spel. Je hebt het in principe niet nodig als je de game normaal uitspeelt, maar als je bijvoorbeeld een van de extra bazen wilt verslaan, dan moet je zeker weten wel extra levelen.

4. Ji E Toy

Ji E Toy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op bezoek geweest bij iemand in Australie en heb daar de game tot halverwege disc 3 uitgespeeld. nu even ergens iemand vinden die hem aanbied, dan kan ik weer verder spelen!

5. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Iemand de game nog recent gespeeld? Ik zag dat iemand hem kortgeleden had gekocht op de xbazar, dus dan zou je verwachten dat diegene toch wel post in deze thread.

Ik ben momenteel alweer op disc 4 beland. Het trainen ben ik alweer mee bezig, want voor deze laatste achievement moet ik een aantal behoorlijk sterke optional bosses verslaan. Ik denk dat ik eind deze week, sowieso volgende week, de game eindelijk 100% heb.

6. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    belangrijker dan je level zijn de skills die je gebruikt die je van de mortals leert

7. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Hoef je mij niet te vertellen, hoor. Dit is al m'n tweede run door de game.

Daarnaast zijn de skills die je van de mortals leert niet eens zo belangrijk. Je hebt maar een klein setje skills nodig (Of een variant op sommige skills):

Elements Resistance Up/Nullify All Elements
    Persistence
    Ailment Resistance
    Double Cast
    Reduce Casting Time 2
    Level 8 Black/White Magic
    en de skills die je nodig hebt voor sommige van de items waarvan je dit leert.

Oh, en je moet natuurlijk Divide hebben.

Dat is alles wat je nodig hebt.
    Daarvan zijn er 3 van mortals, waarvan je er eentje niet perse nodig hebt.

Maar om Divide maximaal te gebruiken moet je nu eenmaal levelen ;)

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik heb hem ook nog niet zo lang, maar ik had pas geleden nog Disc 1 uitgespeeld. Ik verwachte zo'n bossfight dus echt niet. Maar op dit moment ligt hij in de kast en speel ik wat andere games. ;)

9. Redje

Redje Mafketel 1ste klas

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze game sinds een week.
    Hij is nu vrij goedkoop :D

Ben nog bij disc 1, bij Crimson Forest, maar wat een vette game.

Is het zo dat als je bij disc 2 komt je disc 1 niet meer nodig hebt, of moet je daarna swappen?

10. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    nee, disc 1 tot 3 volgen elkaar op en er is geen swappen.

De laatste disc is eigenlijk alleen voor de laatste bossfight en sidequest en je kunt dan vrij over de map reizen zonder disc swap

11. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb sinds maandag de game via de bazaar hier gekocht :D Ik ben er nog niet helemaal aan begonnen. Heb wel de begin cinema en de council gezien maar verder ben ik nog niet gekomen vanwege tijdgebrek. Maar tot nu toe is het echt epic_O_ Heb zoiezo mezelf gedwongenn om alleen dit te spelen wanneer ik genoeg tijd heb, dit is echt zo een spel waarbij het moeilijk is om de controller neer te leggen.

12. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Kekeke effe dit weer gelezen en meteen weer zin in het spel, zit nu bij Crimson Forest. Wat een verhaal! _O_

13. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo te zien is iedereen hierop uitgekeken, maar ik niet. Heeft iemand hem nog liggen voor mij?

14. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Het is geen multiplayer game, en hoewel rpg's enigzins een replay waarde hebben is het na een tijdje echt gedaan. Ik vond het spel echt geweldig goed( tot de 4e disc aangezien ik die niet kan spelen :/) en MS en Mistwalker begaan en grote fout als ze een sequel laten lopen.

15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ik heb hem 1100/1100. Kan ik hem moeilijk nog verder spelen. :+

16. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Lost Odyssey is één van de weinige games die mij diep heeft geroerd. Niet overdreven, ik vond sommige stukken verhaal echt mooi geschreven. Het einde was bitterzoet voor mij. Opgelucht dat het allemaal goed afloopt en toch treurig dat ik van deze cast afscheid moet nemen.

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Het is imo ook gewoon de beste RPG op de 360 by far.

18. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik zit nog steeds bij het einde van Disc 2, ergens in de sneeuw. Ik moet nog zoveel RPG's uitspelen :mad:. Ik moet eigenlijk nog zoveel games uitspelen. Ik probeer er wat meer tijd voor te maken, maarja. Misschien van het weekend ^^.

19. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Quoted for truth!

Heb de game al lang geleden uitgespeeld, maar het begint me tegenwoordig wel eens te jeuken; toch maar eens wat tijd vrij maken om de game nog een keertje te doorlopen!:9

20. VapoChill

VapoChill Active Member

Leuk Bevonden:
    188
    Kan ik misschien disc 4 van iemand lenen of huren ofzo.
    Ik heb er een mooie cirkel kras in zitten. =(
    Xbox 360 gekantelt vergeten de disk er uit te halen.
    Zit bijna op het eind, killalon lukt mij niet.

Laatst bewerkt: 15 dec 2009

Deel Deze Pagina