1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Lost Odyssey [deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Shizzel, 17 mei 2008.

1. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Inderdaad echt spijtig dat ze niet bezig zijn aan een xbox 360 jRPG project. Trouwens, ik las juist deze post op Gizmodo, doet dat yacht jullie niet ook niet een beetje denken aan dat schip van the empress in LO? :)

2. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Hahaha ja, het lijkt idd op dat schip! Grappig.

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Nouja, alleen de lange puntige voorkant. Voor de rest valt het wel mee.

4. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu 2 1/2 uur in de game en ik vind de game erg vermakelijk :b:

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Er kwamen toch 2 games in 2010 uit? Wordt wel weer eens tijd voor een nieuwe next-gen jRPG! BD en LO waren toptitels.

6. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Eentje voor mobile devices (ik geloof iPhone of iets dergelijks) en een normale game, wat dus die Wii game wordt.

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Jammer. Voor de Wii hoef ik niet zo zeer een jRPG te hebben. Vind het toch belangrijk dat het er tegenwoordig wel een beetje uit ziet :mad:

Jammer aangezien ik echt van die vorige games genoten heb.

8. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game zojuist uitgespeeld.
    Alhoewel het spel zo nu en dan van die momenten had dat ik me eigen echt moest dwingen om verder te spelen ( vooral met disc 2 |:- ) was het verder een hele vermakelijke rpg met lekkere bossfights op het einde.
    Muziek was natuurlijk wel van begin tot eind heerlijk :b:

Laatst bewerkt: 7 mrt 2010
  9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    disc 2 kwam ik dus ook echt niet door. Zit in een fabriek waar ik een puzzel moet oplossen en heb ondertussen random battle na random battle.....ze moeten daar gewoon een max in zetten en je gewoon vrij laten rondlopen als je een bepaald aantal battles hebt gehad in een area.

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Er zijn wel items die zorgen dat je geen battles meer hebt. Ik vond zelf die temple erg kut. Daar moest je steeds die paden laten draaien enzo echt verschrikkelijk stuk. Was volgens mij een optionele dungeon. Verder heb ik de game in 1 ruk uitgespeeld. De DLC vond ik echter ook een beetje matig. Gewoon 1 stuk erbij met 25 verdiepingen die vrijwel allemaal hetzelfde waren. Heb die ook wel uitgespeeld, maar was na het uitspelen van het spel (1000/1000) niet echt een toevoeging meer.

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    huh welke items? Kan ik daar nu al aan komen? Is daar een cheat voor?

*hoopt*

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Of vergis ik me nu en was het een andere game?

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Vergis je je niet met Pokemon ofzo? :+

IK weet niks over die items, iig, en aangezien ik hem ook 100% heb ken ik de game van binnen en van buiten. :p

14. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Die temple was inderdaad sucktacular. :mad:

Maar dat was echt het enige rotstuk (die idd ook nog eens optioneel was....maar goed, ik haal nu eenmaal graag alles uit een game dus ik die dat soort dingen ook altijd).

Maar jij hebt alle achievements?? Ik heb blijkbaar ergens een chest gemist, want dat is de enige achievement die ik niet heb.|:-

15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ja, GForce en ik hebben alle achievements in de game.

Ik miste zelf nog 1 spell, die blijkbaar missable was. Toen heb ik dus de hele game opnieuw moeten spelen voor die spells achievement. :emo:

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    straks denk ik toch maar weer verder spelen, doe die puzzelstukken zoals in de grand staff en later blijkbaar die tempel wel met een walkthrough. Was in Eternal Sonata ook zo'n stuk (Ford Formata oid?), echt niet te volgen wat je daar moest doen. Zelfs met een walkthrough lopen kloten...

17. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ach, de game nog een keer doen is geen straf.:thumbs:

Wil hem zelf ook nog een keer opnieuw spelen, maar wil eerst eens kijken of ik dat ene item niet ergens kan kopen. Hoef ik daar niet teveel op te letten.
    Had ik al een keertje uitgezocht, maar kon dat item toen niet vinden in de shop waar hij zou moeten zijn...:confused:

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik weet nog dat er een strategy guide was (prima of brady) die ook items miste....gevolg dat er een hoop spelers kwaad waren :) Ik heb een online guide gebruikt en alles afgestreept. Vaak nog moeilijk te vinden aangezien je ook al die items achter posters etc moest hebben.

19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ik ook. Gewoon het lijstje van xb360a.org.

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    vanmiddag het spel weer opgepakt en een stukje in The Experimentall Staff met guide gedaan :)

spel is overigens niet zo mooi (meer), als mij bijstond. Toch wat fuzzy af en toe, wat kartels hier en daar etc.

Deel Deze Pagina