1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Lost Odyssey [deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Shizzel, 17 mei 2008.

1. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Maar het verhaal is geweldig.

Die kleine tussenverhaaltjes waren ook super geschreven.

2. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik heb alleen pas disc 1 uitgespeeld, maar die dreams zijn echt geweldig. Geniet er elke keer van. Zie ook alles voor me, haha.

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    yup verhaal is cool, dreams ook. Echter ik heb tegenwoordig niet meer het geduld voor random battles, dus dat is af en toe wel een afknapper. Helemaal bij het oplossen van puzzles wil ik gewoon met rust gelaten worden. Experimental staff is trouwens aan het einde van disc 2. Disc 2 is de minste van de 4 toch?

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    In principe wel. Alhoewel ik 1 baas op disc 3 echt klote vond. :+ Qua verhaal is disc 3 wel het beste. :)

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    dan grind ik er wel een level bij....duurt dan wel weer ERG lang aangezien LO het liever niet heeft :9

heb ik met de eerste grote baas (die met die kleine beestjes), toen ook gedaan.

6. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Disc 2 was vreselijk, ik stopte haast met de game bij die disc.

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik weet geeneens meer wat er precies op disc 2 stond. Heb dit spel denk ik een jaar niet aangeraakt oid? :+

Zal zo nog wel iets tegen Zangorra of hoe die knakker ook heet moeten doen en dan door naar disc 3, aangezien dit het laatste level is.

8. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    Wel grappig, ik had zelf ook de game sinds juni 2008(!) niet meer aangeraakt.

Zat vast in de black cave op disc 2 en trok het toen niet meer, ben andere games gaan doen en eigenlijk nooit terug gekomen.

Nu van het weekend ook weer eens opgepakt, de cave en experimental staff afgerond, dus op naar disc 3!

Hoop wel dat het verhaal nog echt tof gaat worden, want die dromen vind ik echt fantastisch. mooie verhalen en tof gedaan. Alleen de hoofdverhaallijn is tot nu toe nog echt flut naar mijn gevoel. Die Gongora en prince charming zijn echt sufkutten :mad:

misschien heb ik de game wel te lang laten liggen om nog in het verhaal getrokken te worden. Ook de graphics en CGI vind ik niet echt mooi (meer) maar ik ga het wel uitzingen dit keer. Zeker als disc 3 echt beter gaat worden.

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik vond het spel echt bizar mooi toen....spellen gaan toch duidelijk vooruit:)

10. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Blaa ik moet nu tegen die captain in die tank, ben even z'n naam kwijt. Volle kracht op z'n main cannon eerst, maar dat werkte allemaal niet, heb ook geen ressurect potions of heal items. Eens kijken wat ik kan doen. Er is de mogelijkheid om naar een andere stad te gaan, toch? Iemand een goede tactiek? En ik denk dat ik eerst maar de Shield All skill ga doen met Sed.

11. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Hierboven (behalve Daz): ketters.

12. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    hehe, je hebt nog gelijk ook want ik ben nu als een dolle door disc 3 aan het spelen en het spel komt eindelijk los voor mijn gevoel!

Ben echt met moeite door disc 2 gekomen, maar nu kan ik de game niet meer wegleggen (voor God of war 3 maak ik een kleine uitzondering :b:). Verhaal begint nu echt tof te worden en de characters krijgen meer diepgang.

heerlijk spel, moest alleen wel lang doorbijten om hier te komen......

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    wat doen jullie eigenlijk met jullie party?

ik wisselde eerst steed af. Seth en Kain altijd voor, soms samen met mack en dan achterin altijd Janssen waarbij ik Sara, Ming en Cooke een beetje afwisselde.

Maar vind het eigenlijk strontirrirant die kids en speel nu al een tijdje met seth en kain voor en sara, ming en jansen achter. Handig? Niet handig?

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Dat is de beste party tot je bij disc 4 komt. Dan moet je Jansen ruilen voor een ander die je dan krijgt.

Maar vergeet niet iedereen te levelen en skills te leechen met de immortals, want rond level 50 krijgen een paar van die characters handige skills.

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    dus iaw wel blijven switchen van members....zonde

ik was vergeten dat Ming een immortal was in de eerste paar uur :+

te lang geleden

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Eind disc 3 krijg je iig nog een Mortal erbij die op een gegeven moment Double XP en Double SP skills krijgt. Als een van je party members die skill heeft, dan krijgt dus de hele party dubbele XP+SP. Dan gaat het al een stuk sneller. :)

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ben benieuwd!

hoe zit het met die ringen trouwens? Want ik heb nu echt een shitload van die dingen, ook al een aantal level 2. Echter die hebben toch alleen nut bij personen die melee aanvallen? Dat zijn bij mij alleen Seth en Kaim, de rest zijn casters.......

18. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Zei ik toch. Dit spel eindigt fantastisch. Het einde is echt goed en de verhalen zijn mooi om te lezen. :thumbs:

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    jij mag ook mijn vraag over die ringen beantwoorden O-)

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    ER zijn veel meer ringen dan die jij noemt. Ik heb er nooit wat gekocht, maar er zitten hele handige tussen met dingen als Damage Up, GC Critical 8x etc. En als ik het me goed herinner werkt het bij elke character.

Deel Deze Pagina