Dan had hij niet op die manier moeten reageren. Hij quote mij. Dan ga ik er vanuit dat hij het over een turnbased jRPG heeft...
Helaas niet veel nee. Tales of Vesperia op de PS3 verwacht ik echt niet meer, zeker met de nieuwe exclusieve Tales game op komst....ik hoop dat ze die in de EU ook gaan uitgeven, maar aangezien ze ToV ook niet uitgegeven hebben hier................ Op de 360 is het verder ook verdomd rustig op (J)RPG gebied....aan de ene kant echt erg jammer, aan de andere kant komt het me wel goed uit; ben nu eindelijk echt begonnen aan Star Ocean.
Ik heb er gelukkig nog een paar die ik moet afmaken. Daar ben ik nog wel even zoet mee. Denk dat ik na Eternal Sonata aan The Last Remnant begin.
Gisteravond opnieuw begonnen met Lost Odyssey. Ik was ooit bij het einde gekomen van Disc 3, maar had nu wel iets van: Ik ga het opnieuw spelen waarin ik ook alles ga halen (Treasures en alle skills linken). Ik ben redelijk op weg al en geniet alweer van deze game . Wat een parel.
I know, ik maak gebruik van een walkthrough . Sowieso omdat ik verhaal ken tot aan Disc 3. Maar met name om niets te missen. Al geeft de walkthrough die ik gebruik weinig spoilers weg, omdat ik bijna alleen de plattegronden gebruik voor de items.
Alsof dat zo verschrikkelijk is met deze game . Gisteren helaas niet kunnen spelen . Vandaag maar weer verder gaan.
Ik zit nog steeds vast op het begin van disc 2.. bij die tank boss nadat je uit het kasteel ontsnapt met de prinses (toch?). En toch ga ik hem ooit een keer verslaan en zal ik de game uitspelen.
Jaaaaa, die is best pittig, al is er een manier waardoor die wel goed te doen is...weet alleen niet meer precies wat...weet nog wel dat ik daar ook een paar keer over gedaan heb (3x als ik me niet vergis). Je moet ze in een bepaalde volgorde aanvallen dacht ik.... Ik zou zeggen effe googlen, kun je eindelijk verder met deze top RPG!
Als je weet hoe je hem moet hebben is die tankboss juist enorm easy. Moeilijkste baas uit de game vond ik die ene aan het begin van disc 3, geloof ik. Daar heb je echt een kutparty tegen een enorm badass baas.
Ik heb alleen disc 1 gespeeld, maar das alweer een jaar geleden, nadeel van die RPG's is dat als je er teveel uit bent je maar beter opnieuw kunt beginnen omdat je de helft vergeten bent van zowel het verhaal als hoe je moet vechten enzo.. Jammer.
Je moet wel verder gaan met de game, John! Pareltje. Hoop dat Mistwalker weer een 360 game aan het maken is.
Nou, ik heb inderdaad de Xbox al een week niet aangeraakt ofzo. Met name dat ik gewoon geen zin heb om überhaupt dat ding op te starten. Misschien dat ik vanmiddag nog even ga spelen... al sta ik wel voor een onmogelijke opgave. Ik moet voor vrijdag deze game uithebben (Nintendo 3DS), anders ligt ie weer een paar weken stil . Voordeel: Ik hou van deadlines
Iemand die mij deze game zou willen verkopen? ^^. pm me maar . Heb verschrikkelijk veel zin hem weer eens te gaan spelen