1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Lost Odyssey [deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Shizzel, 17 mei 2008.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.711
    Star Ocean was tot op zeker hoogte inderdaad leuk. Maar al die ingame trophies waren echt té. Ik heb hem uitgespeeld en wat van de extra dingen gedaan en ben daarna gewoon gestopt omdat ik er geen zin meer in had. Ook dankzij die enorme disc switching designfout.

2. Fullmetal Alchemist

Fullmetal Alchemist Retro Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was eerst ook wel zo iemand die voor achievements ging, maar uiteindelijk ruinde het bij sommige spellen mijn ervaring omdat ik al gespoilt werd of omdat ik er te veel moeite voor deed en uiteindelijk helemaal niet meer speelde voor plezier. Dat was o.a. het geval bij Eternal Sonata. Niet dat ik het een heel leuk spel vond maar de achievements maakte het niet beter. En omdat ik Star Ocean dus niet zo heb gespeeld, land het als een van mijn favoriete rpg's van de Xbox 360/PS3.

Wel doe ik inderdaad alles eruit halen, zoals superbosses, beste wapens etc. Maar ik ben absoluut niet iemand die elke character naar level 100 (255 in geval van de tales of games and Star Ocean) want ik zie daar gewoon het nut niet van in.

3. Mister Gouken

Mister Gouken Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, wen niet te veel aan je sign afbeelding.

Ik vind idd ook het levelen nooit heel leuk. Het feit dat achievements je belonen voor elk hoekje onderzoeken vind ik wel leuk

Deel Deze Pagina