1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Lost Odyssey [deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Shizzel, 17 mei 2008.

1. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    De boss naam wie ik niet;)

Het is op Disc 2 in een grot waar ik de naam ook niet van weet:+

Je komt op een gegeven moment in zo'n groot gebied met een rond oppervlak in het midden, en allerlei weggetjes. Over die weggetjes lopen die grote beesten met van die grote groene ogen. Na verloop van tijd kun je zo'n zelfde beest aanvallen met rode ogen (de boss dus;)) en in die fight zijn er ook nog blauwe oogbeesten bij:+

Heb hem verslagen maar toen moest ik tegen nog een groep en daar verloor ik van=(

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Volgens mij had je gewoon pech, want nadat je de boss hebt verslagen is het gebied volgens mij "cleared".

3. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ah nou weet ik wat je bedoel.

even een tip:

die baas de Queen daar kun je een slot seed van stelen. Als je haar bijna dood maakt maar niet helemaal vlucht ze. Als je haar dan weer tegenkomt kun je nog een slot seed jatten.

Belangrijk is om all-shield te doen aangezien ze allemaal fysieke aanvallen doen. Als de Queen pheromone doet om een van haar "servants" dan wordt die 2 keer zo sterk en de anderen worden jaloers en vallen de sterke aan.

Het beste is om die sterke meteen uit te schakelen aangezien die heel veel schade doet. De Queen blijft servants erbij roepen dus maak alleen de servants af die er in het begin waren om de GC omlaag te halen. Als deze down is maak je de Queen af.

Aangezien het beesten zijn kun je het beste een ring met "Bio Killer" equippen om extra schade te doen. Ringen met Wind schade helpt ook. (en Wind spells)

4. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Okeej thanks;) De black magic spell Force doet het ook goed;)

Vind Disc 2 zowieso een pokke disc:mad:

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik ben ook bij disc 2 en tot nu toe anders alleen maar genoten.....dit is toch wel het vetste spel wat ik op de 360 gespeeld heb :)

6. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik heb deze JRPG echt met plezier uitgespeeld. Super vette eindbattle + outro ook. Ik vind dit de beste JRPG op de 360 tot nu toe. Eternal Sonata komt op de tweede plaats, maar met deze game leefde ik veel meer emotioneel mee met de characters.

Die verhaaltjes doen wonderen als je de tijd neemt om ze te lezen.

7. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    God, ik wed dat ik de komende 2/3 weken echt alleen maar binnen zit.. Morgen krijg ik dit schatje binnen en over een weekje Eternal Sonata. Als ik gamespot mag geloven is Eternal Sonata beter dan Lost Odyssey. Iemand die er hetzelfde over denkt? Mij lijkt Lost Odyssey juist de betere.

8. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    LO vind ik duidelijk de betere,

Muziek en graphics zijn goed in ES maar het verhaal komt niet eens dichtbij bij dat van LO

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    LO wint met gemak. Echter ES heeft wel een ontzettend gave feature; je kan namelijk oflline het spel met zijn 2-en co-oppen. Gevechten in ES zijn min of meer realtime en de persoon naast je kan dan een ander karakter uit je team zijn. Rondlopen in de wereld zelf doet wel alleen de hoofdspeler.

Het verhaal, de vette tussenfilmpjes en de sfeer vind ik beter in LO. Daarnaast schijnt het verhaal van ES op het einde nogal vaag te worden, maar daar ben ik zelf nog lang niet.

10. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Vraagje,

als ik LO bij Play-Asia bestel krijg ik dus de mooie box versie... Maar past die door de brievenbus? Ik ga zaterdag 12 dagen op vakantie, dus het wordt een beetje lastig als het een pakket is. Maar het zou leuk zijn als ik terug kom dat ik meteen aan de slag kan.

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Past door de brievenbus :)

12. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Okay thanks. Heb het zojuist besteld! 35 euro. Nu hopen dat er niet nog douane kosten bijkomen...

13. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, zo'n gevoel had ik al. Ik kan er daarom niet bij dat mijn favoriete reviewsite (gamespot) Eternal Sonata een hoger punt gaf (LO een 7.5 en ES een 8.5 als ik me niet vergis)

14. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    gamespot vind ik laatste tijd ver achteruit gaan. Was altijd mijn favoriete gaming en review site maar dat is nu gametrailers.com geworden

15. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn lekker kritisch :p. Kan ik wel waarderen.

En ik heb Lost Odyssey gisteren in mijn bezit gekregen. Heb er 4 uurtjes op gespeeld. Ik moet zeggen, Kaim is echt een vet character! Net zoals Beth en Jansen, maar Kaim is toch wel de vetste. Ik heb alleen tot nu toe één minpunt. Er is weinig bewegingsvrijheid.. Je ziet zo'n mooie open wereld, maar je kan maar in een klein gebied lopen.

Laatst bewerkt: 26 jul 2008
  16. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    gamespot kritisch? Ze hebben vaak hele rare kritiek en geven spellen die erg populair zijn (veel media aandacht) vaak te hoge punten.

Spellen zoals Halo 3 bijvoorbeeld

17. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ikzelf vind dat Halo wel een hoog punt verdient. Ik ben helemaal weg van de hele Halo franchise en de multiplayer is ook fucking vet.

18. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ja maar zo hoog nou ook weer niet

19. SysanApse

SysanApse Guest

Vet spel 8)
    Het enige dat ik jammer vind is dat er geen manier is om even geen battles te 'vinden' .

20. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ja maar zoveel battles kom je toch niet tegen? Ik vond het juist irritant als ik skills wilde leren dat ik dan te weinig battles tegenkom

Deel Deze Pagina