1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Lost Odyssey [deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Shizzel, 17 mei 2008.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.711
    Ik zit gewoon vast bij een baas op disc 3, namelijk:

Living Ice. Cooke en Mack zijn nog een te laag level en als de baas zn All-Aquara doet ben ik gelijk dood. Iemand tips?

2. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast bij de obsidian baas van disc 1. Welk level moeten je characters zijn? En hoe krijg ik black magic op cooke XD

3. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.711
    Je kan Cooke een accessory geven waar Black Magic als skill op staat, zoals de Apprentice Earrings. ;)

4. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Je hebt gewoon erg veel pech. De enige tip is probeer te levelen als dat kan. Dit is 1 van de weinig momenten dat je zonder immortals zit en dat je de kans hebt op undergelevelde personages

5. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dankjewel. :)

Ben bij disc 2 nu. Begin het spel nu pas leuk te vinden XD

6. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.711
    Het is al gelukt en ik ben al een behoorlijk stuk verder :)
    Gewoon veel all-shield en all-barricade gebruiken.

7. ToxicVenom 81

ToxicVenom 81 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hej kan iemand mij helpen want ik zit vast op de derde cd bij de sewers de stukje waar je met seth zed en tolten speelt.ik loop hele tijd rond en kan geen uitgang vinden.wordt helemaal para van lol

8. Alwinter

Alwinter pwnranoia

Leuk Bevonden:
    0
    youtube is waarschijnlijk je vriend en anders alle FAQ's, guides en walkthroughs.

Maar verder is die sewer best makkelijk.

-Gate open
    -volgende gate open

-Via het gezakte water naar de overkant
    -helemaal naar boven/links en de ladder op

voila, je bent de sewer uit.

Ik zit nu op Disc 3, net nadat er wat info los komt over Ming haar verleden en ZOOOOOOOOOO, wat is het verhaal ineens lekker opgeschoten zeg. (niet door Ming :9 ) Heel Disc 3 bevalt me erg goed tot nu toe.

Wat ik wel jammer vind is dat alle puzzels in de game super makkelijk zijn, en dat alles "puzzels" en locaties veel tijd kosten in verhouding naar de items die je er vind (ik MOET ze wel allemaal hebben, althans, degene die ik kan vinden)

9. dubbelstinkkk

dubbelstinkkk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand wanneer deel 2 nu uit moet komen ? heb zo'n zin in een vervolg en hij was al aangekondigd maar verder niks meer van gehoord :mad:

10. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Niet om je te ontmoedigen, maar dat kan nog wel eens een jaartje of langer duren....

(Zeg nou zelf, dat wil je ook liever. Beter een echte nieuwe game dan een "expansion pack".)

11. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik denk dat de meeste gamers die hem wilden hebben LO al hebben uitgespeeld, maar kan het toch niet laten deze te posten. Onderstaande (muziek)stuk is één van de redenen waarom ik deze RPG zo indrukwekkend vind.

Lirum, we'll never forget you.

Laatst bewerkt: 15 sep 2008
  12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    eeh nee... ik weet nog geeneens wie hij is.....spoiler?

13. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ass! :lol:

De moeder van Cooke en Mack! De dochter van Kaim en Sarah, die vanwege een dodelijke ziekte in Kaims handen sterft op het moment dat hij haar eindelijk weer gevonden heeft (ze dachten dat ze dood was na haar sprong vanaf de klif).

JEEZ, dat was nou niet echt een sub-plot he. :D

Laatst bewerkt: 15 sep 2008
  14. VapoChill

VapoChill Active Member

Leuk Bevonden:
    188
    Temple of enlightenment:
    Weet ik eindelijk hoe je daar moet lopen.

Kom ik dus bij die Boss, even verslaan dacht ik, loopt het spel vast.... huh ?
    Beeld & geluid lopen wel door, maar blijft hangen tussen de Turns.
    Bij de tweede & derde keer weer vast, ik wacht maar even.....
    De Camera draait langzaam rond, draait na een aantal minuten onder de rok van Seth door...lol :+
    Ze draagt geen ondergoed. 8)

Toen maar na de disk 4 gekeken, zit er cirkel vormige kras in. :{
    Kan het gelukkig wel vervangen worden voor € 15,- zag ik:
    http://www.xbox.com/nl-NL/support/discreplacement/discreplacement-program.htm
    Maar nog vrij duur, anders koop ik die van Play-Asia.
    Dan krijg je teminste een normale box, i.p.v. alles opelkaar te stapelen.

Laatst bewerkt: 17 sep 2008
  15. Alwinter

Alwinter pwnranoia

Leuk Bevonden:
    0
    :mrgreen:

Jawel. Zag je in een cutscene (het woord zou in deze context BIJNA grappig zijn) met Goldy. (Zijn echte naam even kwijt)
    Of ze moet het op disc 4 uitgedaan hebben...\o/:b:=(

16. VapoChill

VapoChill Active Member

Leuk Bevonden:
    188
    Ja zal is proberen op te nemen, maar je ziet niks bijzonders verder.
    Camera draait steeds anders, zal wel moeilijk worden.
    Wel grappig. 8)
    Ben met een kopie maar verder gegaan, en die Master Fu makkelijk kunnen verslaan met level 93. }:]

Die Killalon in Grand Staff Remains lukt mij nog niet. :{
    Hoe krijg je de volgende Items: ?

ILLUSIONIST GAUNTLET (Spell Counter 2)
    ACCELERATOR (Reduce Casting Time 3
    ROSE QUARTZ (1 Turn Magic Cast)

Ik heb die STEAM K & SUPREME K een aantal keren verslaan, maar die items krijg je niet ? :confused:
    All-Round ring heb ik nu wel, lijkt erop dat je die Items random krijgt ofzo ?

http://www.gamefaqs.com/boards/genmessage.php?board=928334&topic=43286024

Er komt ook een Platinum Versie ? : 06-11-2008
    Zal wel de budget versie zijn.
    www.lostodyssey.jp

Laatst bewerkt: 18 sep 2008
  17. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.933
    Om maar even dit topic keihard te bumpen, ik heb een vraagje.
    Ik heb weer eens zin in zo'n keihard diepgaande lekkere game, waarin je helemaal wordt opgeslokt. Dus ik dacht aan een Japanse RPG. Met een fantastische verhaalllijn en waarin je helemaal in opgaat. Dit heb ik ook eens gehad met Sword of Mana op de GBA (lekkere game :+),maar ik hou alleen niet zo van turn based, alleen op de handheld (Pokemon :+).
    Ik weet dat Lost Odyssey een goed verhaal heeft, maar dat turn based...is dat wel leuk? Als ik van Pokemon turn based hou, hou ik dan ook hiervan? Of moet ik toch voor een game gaan zoals Mass Effect?

18. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    lastige vraag. Wat betreft een verhaal dat je opslokt. Het verhaal is niet baanbrekend maar wel heel goed verteld. De dialoog en cutscenes zijn echt de beste op de 360 naar mijn mening wat betreft sfeer, emotie en gamegevoel.

Pokemon turn based is heel anders. Bij pokemon heb je heel veel verschillene poppetjes met 4 aanvallen.

Hier kun je zelf meer customisen. Ook is het systeem veel dieper dan bij Pokemon.

Ik denk zelf dat dit spel dichter bij jouw smaak ligt dan Mass Effect.
    Mass Effect is ook een super game maar heel anders. Sword of Mana is ook JRPG met zwaarden, pijl en boog en magie.
    Mass Effect speelt zich af in de ruimte en ademt een heel andere sfeer. Ook geeft Mass Effect je veel meer ruimte om te ontdekken in de grote wereld, waar LO meer een verhaallijn volgt zoals Sword of Mana dat ook doet.

Ik denk dat LO je niet teleurstelt tenzij je echt niet van turn based houdt. Naar mijn mening is LO de beste JRPG op de 360.

19. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Wat BigSyke zei. Misschien dat je even aan het TBS gedeelte moet wennen, maar als je van mooie verhalen / verhaaltjes houdt... dan is dit zeker je game. Vergeet vooral niet de dromen te lezen. Die gaven voor mij echt de meerwaarde aan het spel.

Of laat ik het zo zeggen: die dromen waren eigenlijk niets meer dan verhalen gepresenteerd in een powerpoint presentatie jasje (ik hoop dat je het programma kent?). Waar het om gaat is dat ze super zijn geschreven... dus zie jij jezelf die verhalen lezen en van genieten, dan moet je deze game zeker een keer gespeeld hebben.

Laatst bewerkt: 28 sep 2008
  20. Alwinter

Alwinter pwnranoia

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben normaal geen verhaaltjes lezer, maar die dromen zijn inderdaad super tof. Tot zowaar tranen in je ogen toe hier en daar, dat zit echt mooi in elkaar.

En het gewone verhaal vind ik ook wel tof tot nu toe. Niet spectaculair, maar gewoon leuk.

Deel Deze Pagina