Je bedoeld de dreams? Die heb ik tot nu toe alleen maar geskipped, dat is 15 minuten lezen. Momenteel ben ik ff niet zo in de mood om alle items te zoeken voor achievements, maar onbewust doe ik het toch. De cutscenes vind ik wel vrij cool! En de bosses zijn ook best lastig!
Ik had de game even weggelegd, omdat het niet echt en pick up and play game is, helemaal niet erg in mijn ogen, alleen ik kan niet altijd even veel tijd opbrengen om in de game te komen. Ik was als het goed is aan het einde van de derde disc, de ijsgrot, alleen het kost mij redelijk veel moeite om daar verder te gaan. Zal binnenkort weer even beginnen, want de game is toch echt heel goed.
1 tip: Vergeet twee spells niet te kopen als je ze tegenkomt. (Op twee plekken later in de game) Ik heb ze wel gemist en mag dus mooi de game nog een keer spelen voor die achievement. Gelukkig is er new game+ Welke ijsgrot? Die met die apen? Als je die bedoelt moet je nog wel ff voordat je het einde van disc 3 hebt bereikt Ik zit overigens op een kutstuk in de game, waarin je iets moet doen binnen een bepaalde tijd. Daar heb ik in RPG's altijd zo'n hekel aan...
Ja, ik had al ff snel gelezen wat de achievements inhielden, maar ik kan maar niet vinden op welke discs die spells te vinden zijn! Is dat ergens op of voorbij de 3e disc? Het is me nog niet compleet duidelijk waar ik spells kan kopen etc. Tijdsgerelateerde dingen ben ik ook geen fan van in RPG's, helemaal niet als het nog moeilijk is ook!
Op de derde disc, je kunt ze kopen bij mensen in winkels. Ik zal je alvast vertellen dat je ze bij twee mensen kunt kopen waarvan 1 een winkelier in Gohtza Middle Town. Maar daar ben je voorlopig nog niet.
Was het spel een beetje flauw. Ik zat op disc 2 in een fabriek oid en moet een soort van puzzeltje oplossen om verder te komen. Echter al die random encounters moeten op dergelijke momenten gewoon uitgezet worden <_<
Had dit spel al maaaanden in de kast liggen, paar dagen terug toch maaar eens mee begonnen. Vind het tot nu toe erg leuk, het verhaal moet zich nog helemaal ontvouwen dus ben benieuwd wat t word De paar dromen die ik heb zij idd zeer goed schrijfwerk, al zijn ze wel iets te lang ja... Had er een 1/3 afgehaald en ze waren prima.
Heb hem ook al minstens en half jaar in de kast gestopt, was volgens mij op disc 4 gebleven, maar je moet echt een hele dag voor deze game gaan zitten. Uurtje spelen heeft weinig nut. Maar ga em binnenkort maar weer es afstoffen. Zal er wel weer helemaal in moeten komen.
Lol, ik ook. Maar heb m nu weer aangezet en vind t weer geweldig. Ik kan m in principe al uitspelen, maar eerst alle skills leren, treasure trove halen en de sidequests
Je hoeft die dromen toch niet meteen te lezen? Je kunt ze later ook vanuit het main menu alsnog bekijken. Zou ik zeker doen, want de dromen maken het spel juist zo speciaal. Je gaat dan veel meer meevoelen met het leven van de hoofdpersonen.
Bedenk wel dat dit een gekmakende achievement is, ik durf niet eens te posten hoeveel uur ik hier al in heb zitten. Voor de rest heb ik ze allemaal. Mag hopen voor jou dat je ze gelijk afstreept als je er eentje vind, anders wordt het wel heel lastig.
Ik heb deze game ook al maanden in de kast zitten, zit volgens mij bij het einde van disc 2 . In gevecht in de sneeuw. Ik kreeg em toen na 1x niet dood. Hij was toen heel irritant bezig volgens mij xD.
Ik ga ze gewoon nog een keer langs, het moet maar. Ik heb sowieso al meer dan 40 uur in de game zitten, dus minimaal nog eens 40 erbij kan dan geen kwaad. En daarnaast moet je sowieso alle seeds hebben voordat je de skillmaster achievements van de immortals kunt halen.
Ik volg een walktrough waarvan ze zeggen dat alles erin zit, maar ik heb al 2 seeds meer gevonden als waar de walktrough zit . Ik zit nu in de eerste stad en moet via een haven ergens heen (Hier ben ik gister na 6 uren spelen maar gestopt). Om daar alles te vinden ben je wel ff bezig!
Voor mij om hem uit te spelen ben ik geloof ik ongeveer 68 uur bezig geweest. En zeker 25 uur daarvan op disc 4. Al die extra bosses op het einde putten wel wat doorzettingsvermogen. Helaas ben ik niet echt voor de achievements gegaan (heb ook maar 790 punten dacht ik). Maar RPG's speel ik doorgaan liever zonder walkthrough (iig de eerste keer).
Wat me trouwens opvalt aan de meeste japanse rpg's op de 360 (Lees: Lost Odyssey, Blue Dragon, The Last Remnant, Infinite Undiscovery etc.). Dat de achievements echt kut zijn, alleen Enchanted Arms is goed te doen. Is ook de enige echte old skool RPG op de 360 volgens mij (Heb ze niet allemaal gespeeld ). Als je de meeste rpg's uitspeelt mag je blij zijn met 500 puntjes.