1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lost Odyssey

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 1 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520

Idd Shine en shadow gebruiken en een aantal gasten zijn wel kwetsbaar voor sword attacks van Kaim en Seth, moet je even zien, dan kom je er wel doorheen. Maar idd dat huis vond ik ook saai met die gasten. Daarna wordt het weer beter gelukkig :cool:

Nu level 30, volgens mij bijna bij de 3e disc.

2. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Als ik met lvl19 op 7 uur zit, ben k dan zo langzaam??:9

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Voor de liefhebber wat foto's van de boxart:

4. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    ^1,5 week terug al wat foto's gemaakt/post :)

5. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    is het spel zo lang dat het 4 discs betreft? :) Ben ineens geinteresseerd in deze titel.. Heb alleen nog zoveel spellen die ik nog moet spelen :x

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Oh god dat ziet er wel sexy uit! :cool:

Die van Grave ook.

7. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

't Heeft toch wel iets nostalgisch. Ik weet nog wel dat Command & Conquer ook altijd meerdere CD's bevatte.

8. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Ja het spel is zo lang. Voordat je het uitspeelt zitten er tientallen uren in.

9. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Klinkt goed. Ook ik begin deze titel steeds interessanter te vinden. Heeft het nog zin om hem te importeren of kan ik beter wachten op de Europese release?

10. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Denk dat ik hem maar ga importeren dan zodra ik weer salaris heb:+ is een turnbased rpg toch?

Ik las ook ergens iets over 'single player direct geintegreerd in mmorpg' oid, wat moet ik me hierbij voorstellen?

11. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Als je hem importeerd heb je hem waarschijnlijk nog wel eerder in huis dan de release hier. Ook nog een pluspunt is dat je hem stukken goedkoper hebt mits je niet geld aan de douane meot betalen want dan is het ongeveer weer even duur.

Wat misschien ook leuk is dat je van een JRPG de echte Aziatische versie hebt :thumbs:

Turn-based ja :)

Voorzover ik weet zit er geen mmorpg element in hoor ;)

Laatst bewerkt: 10 feb 2008
  12. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Innovative RPG gameplay: Massively multiplayer online role-playing game (MMORPG) elements are blended into the game's traditional role-playing game system, enabling players to make strategic decisions for a more immersive and deep gameplay experience.

Hier doelde ik op.. staat op play-asia. Ik bestel hem meteen als ik weer salaris heb :D

13. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik hoop dat mijn exemplaar deze week binnenkomt, kan haast niet meer wachten 8)

Ik weet echt niks van het verhaal dus ik hoop dat de briljante geesten van de FF makers me weer eens zullen overdonderen.

14. perfectbas

perfectbas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor, zit na 9,5 uur pas op lvl 20 :) Vind trouwens wel dat het spel steeds beter wordt. in het begin vond ik af en toe de omgevingen nog wat minder, maar die worden echt steeds mooier (nu @ the forest)

15. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Oke dan is het goed:9 En idd, dat forest ziet er grafisch een stuk beter uit dan het begin:)

16. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Oh tof is ie al uit?! Zeker even checken

17. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Nee, hij komt hier pas de 29e uit, alleen veel mensen hier hebben het spel vroegtijdig geïmporteerd uit Azïe.

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hij is nog niet uit in Nederland (daar komt deze rond 28 februari uit) De mensen die hem nu spelen hebben hem vanuit het buitenland besteld. Voordeel van de asia versie is ook dat daar de japanse stemmen in zitten. De euopese versie wordt gelocaliseerd.

19. Ravebeast

Ravebeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nadat ik me reply had geplaats had ik de juiste ring gevonden voor bijde dus hakte ze in de pan 8)
    Gamble werkt ook prima.

de magics worden wel stuk mooier bij lvl3 en hoger :thumbs:

Ik ben nu in die swamp weer ff op lvlen zit pas op lvl 28.
    ben je toevallig ook op dat eiland geweest Atoll met die huge kikker.
    als die je aanvalt is iedereen meteen dood

20. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Maakt echt totaal niks uit. Je krijgt de keuze tussen Engels, Japans, Duits, Italiaans en Frans. Dan heb ik het dus niet over subtitels, maar over echte stemmen. Anders zou het niet onder 'Voice Language' staan lijkt me. Was overigens ook bij Blue Dragon.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina