1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lost Odyssey

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 1 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Nou, had er meer van verwacht maar krijgt geen "opzienbarende" scores van gamecritici..

2. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Dan zijn die mensen gestoord!!:+

3. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Ja, kwam em toevallig tegen, 1 aanval, van iedereen 1400 punten ofzo af.. die doe ik wel als ik level 50 ben ofzo:+

4. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu level 16 (pas), en heb er bijna iets van 8 uur op zitten. Ik zit nu bij de Sea Boar (of zoiets).

Ik probeer overal tegenaan te schoppen of te openen voor items :)

Verder ben ik nog een beetje aan het uitvinden hoe en wat ik met die skill learning aan moet. Heb nu wel alle -tot nu toe beschikbare- skills geleerd.

Verder ook al andere wapentuig gekocht. Tot nu toe een erg vermakelijk game. :b:

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Wanneer krijg je ongeveer je eerste achievement? Ik moet nog steeds beginnen :+

6. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Voor zo'n spel moet je niet puur voor de achievements gaan man. Hiervan moet je genieten, en niet kijken van ''Hmm, wanneer krijg ik die achievement, en hmm wat moet ik hiervoor doen''? :+

7. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Correct;) Daar ben k het helemaal mee eens:9 Het is meer zo van, oh leuk ik heb een achievement:9

8. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    De eerste 3 ofzo zijn easy, daarna wordt het doorzetten, maar bij deze game kijk ik niet zo naar de achievements. Komt vanzelf wel.

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik wil een achievement halen voor ik mijn video review ala "Games for Lunch", dan moet ik wel een uur gespeeld hebben en dan hoop ik al een achievement binnen te hebben ;) Leg ik later wel uit. Maar dit spel speel je inderdaad niet om de achievements.

Als jullie een vraag mogen vragen aan de ontwikkelaars wat zouden jullie dan vragen?

10. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Hmm, dat is moeilijk. Ik zal er overna denken, eerst even drie uurtjes naar school, daarna edit ik m'n post. :)

11. Ravebeast

Ravebeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha ja meteen dead :lol:
    Volgens mij ga je meteen een lvl up als je die verslaat :D

Waar ben je nu en zit je al op disc 3?
    Ik ben nu op lvl 30 en ben net met die boot over gestoken ;)

De magics worden nu wel vet zit nu op lvl5 white, black en spirit nice :thumbs:

2 fardo,
    Een van de achievements is easy dan moet je op

alle drie je karakters een ring equipen en in 1 battle 3 Perfects omstebeurt halen.
    Ik heb er ook 3 of 4 maar ik let er niet op.

is there a sequal in the planning of are you working on a whole new RPG adventure?
    What can we expect more too see from mistwalkers.

Laatst bewerkt: 12 feb 2008
  12. Mythe gard

Mythe gard Guest

Hey Reavebeast* Waar zit je juist ?? Ben je juist overgestoken met die boot waar die bossbattle eindigt als je aankomt???

Hoe komt het ook dat je je archievment van cd1 niet krijgt of ben ik verrkeerd?

13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Zitten er ook story based achievements in? Niet zoals in BD waarbij ik na het uitspelen van de game (dikke 40+ uur) slechst 80 achievement punten had.

Edit:
    hoe lang is de levertijd via play-asia ?

Laatst bewerkt: 12 feb 2008
  14. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Waarom ze qua gameplay zijn blijven hangen in 1997, de tijd van Final Fantasy 7. Ze hadden beter kunnen kijken naar Final Fantasy 12, daar is het vechten al een stuk interessanter (en nog steeds menuutjes voor de turn-based liefhebbers). Ook Eternal Sonata heeft een stap in de goede richting gezet, maar het systeem van Final Fantasy 12 mag vaker gebruikt worden. Turnbased haalt het tempo uit het spel. Als je wordt aangevallen, moet je altijd een aantal seconden wachten voordat je je eerste actie kan ondernemen. Ook in Lost Odyssey schijn je voor het gevecht een filmpje te hebben (om het gevecht te laden blijkbaar). Maar na een paar honderd keer gaat zoiets mij verschrikkelijk tegenstaan. Ook met Blue Dragon duurt dat me te lang. Met Eternal Sonata kan je wel redelijk snel je eerste actie ondernemen.

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Mja, daar stond het button mashing gebeuren mijn plezier in de weg. Dan maar
    liever echt turn based!

16. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Wat een onzin. Final Fantasy 12 heeft het meest klotigste vechtsysteem van verreweg alle rpg's. Doe het dan bijvoorbeeld zoals Rogue Galaxy, maar niet zoals FF12, want dat is in mijn ogen de slechtste Final Fantasy.

17. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Nog niet de tijd gehad om weer verder te gaan, misschien vanavond nog even. Ben iets verder dan jou dan. Loop al tijdje rond op dat platform daar na je oversteek, ook level 30.

18. Menace_1981

Menace_1981 Run & Gun

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de afgelopen tijd met veel belangstelling de posts hier gelezen. Ben razend benieuwd naar LO, maar ben nu nog bezig met BD.
    Ben nooit een RPG liefhebber geweest, maar vind het nu steeds interessanter worden. Het enige waar ik mij denk ik het meeste aan zal ergeren zijn de random battles. Dat vind ik echt gameplay van de vorige eeuw. Ik wil net zoals bij BD kiezen wanneer ik een battle wil aangaan.

19. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht ook dat ik het irritant zou vinden, maar dat valt best wel mee.
    Het gaf me een beetje een Pokemon Blue gevoel.8)

20. Ravebeast

Ravebeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na het verslaan van die beezies uit het water ben ik gestopt.

Wat bedoel je precies met het behalen van achievements van cd1?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina