1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lost Odyssey

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 1 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soul2soul

soul2soul Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De mijne is nu meer dan 2 weken onder weg :mad:

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dan is deze vermoedelijk onderschept door de belastingdienst en mag je straks import belasting betalen

3. soul2soul

soul2soul Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mja gebeurd wel is idd, is de tweede keer pas, en ik heb echt veel geimport. Is toch meestal niet meer dan 10 euro.

Of pakje is gejat.. kan ook nog.

4. Mythe gard

Mythe gard Guest

Omdat ik je archievment van cd1 niet zag op je gamerscore. Miss wat vertraging,

En waar heb je kunnen saven na die beezies,want na die boot heb ik het moetten uitzetten, omdat er geen save in de buurt was.

Laatst bewerkt door een moderator: 13 feb 2008
  5. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Spel binnen :D

Is precies 1 week onderweg geweest (samen met een zakje japanse snoep ;))

En nou.. spelen!

6. Ravebeast

Ravebeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hhmm ik zie me achievement van LO gewoon in me gamerscard staan.
    Ik zal als ik tijd heb vanaaf ff kijken welke dat zijn en zet ik heir wel neer.
    ik heb een lage score hoor 1300 :D

savepoint na de beezies
    als de boot gestopt is kan je rechtsonder de boot binnen lopen en dan wapens, ringen items en slapen en zelfs saven op de boot.
    Ik heb wel het idee dat het een pittig stukje is.

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Foto van de Amerikaanse (en dus ook zeer waarschijnlijk de Europese) box:

Tja, zo lossen ze het probleem van 4 DVD's dus in Amerika en Europa op. Ze proppen het in een normaal doosje, 3 DVD's op elkaar (lekker krasgevoelig) en de 4e disc word in een kartonnen zakje gepropt.

Is bij de Aziatische versie veel beter geregeld:

Een dikker doosje, met de ruimte voor 4 DVD's. Ben heel blij dat ik de game geïmporteerd heb uit Azië. Ten eerste omdat hij bijna de helft goedkoper is dan de versie die hier straks in de winkels komt, ik de game ruim één maand eerder heb en omdat je niet zit te kloten met 3 DVD's op elkaar in een doosje gepropt. Echt belachelijk dat het in Amerika en Europa weer anders moet.....

8. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Dan ben ik wel blij dat ik de Aziatische versie heb waar de discs netjes zijn opgeborgen.

De Amerikaanse dus wss ook de Euro versie ziet er wel erg cheapo uit :mad:

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Inderdaad, ben nu extra blij met m'n Asia versie. :)
    Vanavond weer even lekker aan de slag met de game.

10. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Heb vandaag ook de game (Asia versie) binnen gekregen van Play-Asia en schrok een beetje van het doosje :p Wat dik zeg! 4 discs, dat is nog meer dan bij Blue Dragon!!! Maar dit lossen ze wel beter op dan bij die game, daar zaten de discs ook op elkaar gestapeld... Erg jammer, dit is veel beter. Ik ga nu snel even met de game beginnen! :D

11. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ja idd, ben ik ook ff blij dat ik hem geimporteerd heb:D Maar ff over de game. Ik heb net Disc 1 uitgespeeld binnen 9,5 uur. Daar schrok ik toch wel van aangezien ik dacht dat ik er zo'n 12 uur wel mee bezig zou zijn. Dus hoelang is de game ongeveer helemaal? Dus met side-quests en alles erbij gerekend....

Laatst bewerkt: 13 feb 2008
  12. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Wow, ik was eerst best negatief over dat droom aspect dat in de game zit. Maar naarmate ik meer van die verhalen lees begin ik het toch erg te waarderen, ze zijn goed geschreven en indrukwekkend moet ik zeggen. Had niet verwacht dat ik het leuk zou vinden :)

13. Mythe gard

Mythe gard Guest

Please insert disc 3 Yeah....
    Wat een korte cd die cd 2 :) net 20 uurtjes gespeeld met in totaal 15 weggelopen battles.

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik had hem gezien .. ik hoop nog steeds dat dat een fake is ;) ... geen boxart..maar wel andere discs en boekje anders is het schandalig :eek:

15. Ravebeast

Ravebeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    in 20 uur :|
    ren jij door de levels heen dan :|
    Ik zit nu op 30 uur en ben nog op disc2 en zit op lvl30.
    Nog alle battle wel gedaan.

PS op xbox.nl staan ook me achivements van LO.
    Zijn er 5 totaal.

16. Mythe gard

Mythe gard Guest

Lees jij alle dreams? of als je echt alles afzoekt, kom je wel aan 30 uur hoor.
    Ik speel dan ook heel mijn carriere veel ''rpg's'' en ben het ook gewoon.
    Maar zoals je zegt ''ren jij door de levels heen dan :|'' ---> Ja een beetje om niet te liegen.

17. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, ben ook bij disc 3. Alleen begint het bekende 360 probleem weer de kop op te steken. Zoals al bij drie eerdere 360 exemplaren begint hij weer verschillende spellen niet te lezen. De voorbode voor weer een overleden xbox, het is ook iedere keer weer het zelfde verhaal. Over twee weken kan ik alleen nog arcadegames spelen, en dan houd het gewoon helemaal op. Gisteren nog wel anderhalf uur geprobeerd zonder resultaat, daarna even naar de Dixons geweest om te testen of het niet aan de dvd zelf lag. Maar die deed het daar natuurlijk gelijk. Kut man, ik zat net heerlijk in het verhaal krijg je dit gezeik weer.

18. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.441
    Zojuist de review van Eurogamer gelezen en ze zijn erg positief over de game. Ondanks de vele traditionele elementen vonden ze het verhaal bij vlagen erg goed (vooral de geschreven droom stukjes). Eurogamer was ook positief over de gameplay toevoegingen in de gevechten.

Lost Odyssey is bij deze een stuk gestegen in mijn to-buy list. :)

19. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    bij mij ook :+

20. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ging jij hem niet al zeker weten zo snel mogelijk halen 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina