1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lost Odyssey

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 1 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Je hebt em nu wel goedkoper:)

2. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Gaat wel.Ik weet niet welke spel je hebt gespeeld maar als je Enchanted Arms hebt gespeeld dan is het hier wel stuk rustiger.Bij EA had je van die momenten dat je na 4 stapen al een battle aanliep

3. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ahhhhh, wat kijk ik uit naar deze game!

Real time my ass, geef mij maar lekker turn based. Vind dat echt zoveel lekkerder spelen in een RPG.:)

4. Giokeh

Giokeh JRPG-fanboy

Leuk Bevonden:
    0
    heeft deze echt zulke lange laadtijden zoals men vermeld in de IGN review? dat zou ik wel erg jammer vinden.

En hoe is het gesteld met de graphics van de attacks en magic? hoorde en zag op de review erg gelikte beeldjes is dit ingame ook zo?

5. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Lengte van de laadtijden vind ik wel meevallen. Het zijn er alleen redelijk veel imo. Vind het persoonlijk niet storend though.

6. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik zit vast bij zon grote vogels genaamd Grilgan.Hoeveel Health heeft die vogel.Want mijn team gaat steeds dood.Want die vogel hit 1/3 van hun Health

Disc 1 (Grote Vogel)

7. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    [yt]b9IR2hSArA8[/yt]

Beaten moeilijkste baas in het spel, 2e poging ging een stuk sneller dan de eerste omdat ik een nieuwe tactiek had gemaakt :)

Geen flauw idee wat ik nu nog zou kunnen doen in dit spel, heb alles wel zo'n beetje gehad :mad:

De vogel heeft 1500HP, wat je moet doen is Kaim en Seth laten healen met items de hele tijd en Jansen moet alleen maar flare doen, dan na 7-8 keer gaat ie neer. Zo moet er geen kunst meer aan zijn :)

Laatst bewerkt: 26 feb 2008
  8. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb die vogel verslagen wat was die moeilijk zeg.Het lukte me toen 5x dood ging :p

Hoeveel bazen zijn er in het spel?

9. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Een heleboel, zeker meer dan 25 ofzo.

10. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik hoop dat de spel niet snel is uitgespeeld is.Ik ben nu bij de Grans Staff Construction Base.Maar wat duren die Dreams lang zijn ze echt het waard om ze allemaal te lezen?

11. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.441
    Je geeft zelf al het antwoord. Als je de dreams niet leuk vindt kun je ze altijd skippen. Volgens mij is er een achievement gekoppeld aan het leven van een dream + alle dreams verzamelen.

Maar zoals iemand anders hier al aangaf: zonde als je ze skipped, want het geeft veel achtergrond informatie over Kain. Ik vind ze zelf ook mooi geschreven, maar ik lees ook graag boeken, dus misschien dat het daar aan ligt? :)

Laatst bewerkt: 26 feb 2008
  12. perfectbas

perfectbas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    damn ben nu bij de Numara Dinosaur Invasion,wordt me daar toch een partij ingemaakt. Eerst maar ergens wat potions inslaan

Laatst bewerkt: 27 feb 2008
  13. soul2soul

soul2soul Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren een briefje van de postbode in de bus (ik was niet thuis, werken), 15 euro erbovenop door mijn vrienden van de douane.

Maar vandaag komt ie weer! Eindelijk spelen, na 1 maand wachten :lol:

14. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ik lees niet graag boeken, maar vind de dreams ook geweldig. O-)

15. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    That's shitty. Maar die maand wachtijd komt dan echt door de douane... verbaast me soms hoelang ze die shit daar houden. Reken maar dat ze em 3 weken daar hebben gehad.

16. soul2soul

soul2soul Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yup =(

17. aaron88

aaron88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop nu echt dat ie vandaag in de winkel ligt. Kan niet wachten8).

18. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Hoe je deze kan verslaan zoals ik het heb gedaan:

Val de Arthosaurus aan die het meest dichtbij is, cast sleep op hem en flee. Val dan de volgende aan en kill deze. Vaar dan helemaal naar het beest dat het meest ver weg is zo snel als je kan, sleep deze.

Val dan de meest dichtbijzijnde aan en kill deze.

Vaar dan helemaal terug naar het 1e monster dat je gesleeped hebt en cast hier weer sleep op.

Dan terug naar degene die het meest ver weg is (zou nog in sleep moeten zijn) en maak deze af.

Dan weer terug naar het begin voor het laatste gevecht.

(ik hoop dat je m'n uitleg een beetje snapt 8))

19. perfectbas

perfectbas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha ja bedankt :) ik snap m. heb alleen echt potions en revive items nodig. Want door 1 van die beesten wordt ik telkens ingemaakt door zo'n heerlijke vuuraanval. Ga het iig vanavond nog even proberen op jou manier :)

20. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Wees niet bang om te investeren in extreme hoeveelheden Angel's Plume en Healing Tanks, want met Sed zijn Double Gold en Loot skills krijg je (of ga je) veels te veel geld krijgen om allemaal te besteden, en als je super veel spul hebt kan je het gewoon hele gevechten door gebruiken. Kost wat, maar who cares? :thumbs:

Ik heb net 300.000 uitgegeven aan Heal full enzo wat denk ik nooit op zal gaan en heb nog geld over. De makers hebben hier niet echt een goede bestemming voor bedacht :)

Laatst bewerkt: 27 feb 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina