1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lost Odyssey

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 1 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    14 uur? Ik zit nog ergens in begin van disc 2 en zit al op 15 uur :+
     
  2. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    zit net op die boot , zit al op 7 uur :eek:
     
  3. Sun_Zize

    Sun_Zize ^^

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    4
    ik zit nu op de white boa, en ik moet tussen 2 van de magic beesten door vlak naast die grote deur, iemand tips ?

    edit ben ondertussen meer dan 60 keer in de gevangenis gekomen :mad:
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2008
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Check ff voor andere wegen, bij dat gedeelte sprak het best wel voor zich wat er gebeueren moest.

    Zit immidels op 55 uur + met lost oddyssey :+.
     
  5. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ben eindelijk weer verder gegaan en ben meteen weer hooked, wat een game :D Denk dat ik wel bijna aan het einde van disc 1 ben, heb net afscheid genomen van Lirum :'-(
     
  6. kaaspeer

    kaaspeer Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een muf stuk is dat...
     
  7. JapyJapo

    JapyJapo Guest

    lol idd
     
  8. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Al een tijd niet meer gespeeld, was op disc 4 gebleven, maar tis niet een game die je even een uurtje gaat spelen... wil er dan ook de hele dag mee bezig. Hopelijk over 4 weekjes na mn stage es even een paar dagen mee bezig:cool:
     
  9. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Als je hiermee begint, dan blijf je ook spelen totdat je echt niet meer kan. Heb dvd 1 uitgespeeld in 12 uur, ben nu net begonnen aan dvd 2, maar heb nog neit echt de tijd gehad om even goed ervoor te gaan zitten.
     
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Kleine comment over die kaim skillmaster, dit betekend dat je alle skills moet leren. Dus eerst alle skills linken + alle accssery skills. (best wel een pittige achievement dus -_-'')

    Overigens heb ik de moeilijkste boss al in de game verslage.
     
  11. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ik heb een vraag over het spel.

    Hoe is de ontwikkeling van de personages in het verhaal? Zijn het gewoon "helden" die de wereld moeten redden etc... of hebben ze ook een leuke achtergrond en ontwikkeling die langzaam ontrafelt wordt? (geen spoilers plz)

    Daarnaast hoe is de muziek?
     
  12. ThisisRobba

    ThisisRobba ODX.comFC

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Vondt ik bagger, rolde er zo in... En ik wou nog wel een stukje stad verkennen.
     
  13. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    De achtergrond en muziek is echt geweldig in dit spel dus dat zit juist helemaal goed ;)
     
  14. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat wordt tijdens het verhaal allemaal uitgelegd. Ook wordt dit door middel van "dreams" uitgelegd.

    De muziek weet ik niet, daarvoor heb ik het spel al te lang niet gespeeld.
     
  15. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    De echte hoofdpersoon "Kaim" en "Seth" Hebben allebij een black out gehad, door een sorcerer. OMdat deze dan de wereld over kon nemen of iets. Langzamerhand krijg jij je geheugen weer terug, en ga je achter de sorcerer aan. Dit hele stukje wordt verdeeld over 4 cd's.
     
  16. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Wat vinden jullei eigenlijk van die Dreams. Heb ze nu bijna allemaal en vind ze echt ijzersterk geschreven.

    Doet serieus niet onder voor korte verhalen (+/- 6 minuten) van grote schrijvers...

    Dacht dat het lame en saai zou zijn maar echt voor mij dan een verrassend pluspunt aan LO
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    wisselend,.. sommige echt supergoed en echt wat toevoegend aan het verhaal wat jij op dat moment aan t spelen bent, andere iets minder boeiend voor jouw personages maar daarom niet minder goed geschreven
     
  18. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    ff een vraagje en doe het voor de zekerheid maar ff zo (verraad niet echt iets maar toch :9 )

    Ben nu gemiddeld level 45 met mijn characters en heb een plek gevonden waar ik kan doorlevelen, namelijk gongora's secret lab. Mijn vraag is of je als je hier tot level 60 doortraint je dan ook te sterk wordt voor de enemies hierna. Ben net in het begin van disc 4 en heb alleen nog maar sidequests gedaan. Vind de uitdaging namelijk juist zo leuk aan LO
     
  19. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Opzich zou je wel kunnen levelen. Je hebt er later wel profijt van, omdat je later dan wat makkelijker hebt, maar als je van uitdaging houd zou ik het neit doen, zodat je nog wel een goede klus moet klaren om de enemies te defeaten
     
  20. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    ok thnx... Kan ik nu weer verder ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina