1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lost Odyssey

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 1 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Oke, bedankt man!
    Ik wacht nog een paar reacties af ;)
     
  2. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    voor allebei :thumbs:
     
  3. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.660
    Leuk Bevonden:
    4.787
    Ik denk dat dit een perfecte jrpg is om mee te beginnen als onervaren rpg gamer.

    Wat is er namelijk aan de hand? Lost odyssey zit zo in elkaar dat je niet hoeft te grinden (heel veel vijanden verslaan om sterker te worden). Want als je in ieder gebied dat je betreed alle vijanden vermoord (die je out of the blue aanvallen) level je goed mee en zijn de eindbazen te doen.

    Ook het hardcore aankleden van je personage (zwaard, schild, helm, bril, string, etc) is versimpeld. Je hoeft hier alleen maar te kiezen tussen accesory's, ringen en het wapen zelf.

    En ten slotte zijn de gevechten dynamischer door het ringsysteem (soort van mini timing game om meer schade te doen)

    Hoop dat je hier wat aan hebt want de game is grandioos!
     
  4. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Dankjewel, ik ga iig het spel aan het eind van de maand bestellen bij Gamehubs ;)
     
  5. JapyJapo

    JapyJapo Guest

    ik ben nu net uit da spook mansion op cd 2 duurt het dan nog lang vordat ik op disc 3 zit?
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ik zou zeggen dat het spel ook net zo goed geschikt is voor de hardcore crowd. Er vallen namelijk ontzettend veel skills te leren en je kunt je party helemaal naar jouw smaak uitdossen qua skill combinaties. Qua diepgang mbt party management valt deze JRPG zeker niet tegen.

    Of ontmoedig ik je daarmee? ;)
     
  7. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha, nee hoor. Vind dat niet zo erg om allemaal in te stellen. Heb alleen niet zoveel geduld :p
    Gek genoeg kan ik wel Football Manager altijd rustig en met geduld spelen |:-
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ik moet even dit filmpje plaatsen. Het gaat over de eerste keer dat Janssen in de party komt. Ik blijf lachen met die vent, geweldige stem ook. I need 15 More minutes for her, fir her and her... that's 45 minutes! *)

    [gt]30412[/gt]
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2008
  9. WiseWish NL

    WiseWish NL Flawless Victory!

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    1
    Filmpje doet het niet echt..
    Ik vind Janssen ook wel redelijk grappig..
     
  10. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Grrrrrrrrrrrrrrr, ik haat disc 2:mad:

    Stomme levels, stom stuk van het verhaal, stomme vijanden etc...
     
  11. WiseWish NL

    WiseWish NL Flawless Victory!

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou dan staat je op CD3 nog genoeg te wachten.. :)
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Kijk nou eens, volgens mij draait ie nu wel.
     
  13. WiseWish NL

    WiseWish NL Flawless Victory!

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    1
    JA hij doet het inderdaad..
    Alhoewel ik dat persoonlijk niet het leukste stukje van Janssen vind.

    Door het hele spel hene maakt hij wel geinige opmerkingen, en bijvoorbeeld dat stukje als hij naar Ming gaat vond ik ook prachtig *)
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    I know, kon alleen dit filmpje vinden. Ik moet altijd wel grijnzen met zijn opmerkingen. De rest van de groep is dood serieus en hij zit dan weer wat te kloten of te klagen. Zelfs Cooke schopt hem een keer overhoop. *)
     
  15. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik zit nu op ongeveer 40 uur, heb net de white noa gekregen en mn team is rond lvl 43.
    Heb net een uurtje geleden holy beast verslagen (best lame battle als je het mij vraagt :9 )
    En 510 GS tot nu toe, ik ga voor de 750GS bij deze game (alls inmortals max skills + alle optionele bosses dood)
    dat seed zoeken is me net iets TE
    en ik probeer zoveel mogelijk spells/items te scoren en alle sidequests te completen

    Maar ik vraag me wel af... hoe komen mensen in godsnaam op 100 uur??

    en rofl.. gta ligt sinds ik em gekocht heb nog steeds in seal :9
     
  16. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ga em binnenkort es afmaken, was op disc 4 achtergebleven. Daarna ga ik em nog es spelen om alles te vinden. Tis een super spel, maar niet een spel die je even gaat spelen en daarna wat anders.
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Zit nu ook net op disc 4. Prachtige stuff! Ik had trouwens begrepen dat de holy beast een super item weggeeft?

    Een item waarmee je immortals +10 skills kunnen equipen?


    Die ga ik hem zeker afhandig maken! :cool:
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2008
  18. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik heb volgens mij een bug!??!??!

    Light Class Master 10
    Meet the secret requirement of the Backyard Light Class battle set and win.


    Ik heb alle 5 de battles van light nu uitgespeeld, en na meerdere keren proberen heb ik bij allemaal nu 3 sterren
    maar die achievement unlucked niet..
    doe ik wat fout??
     
  19. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Urgh ik zit nu op disc 4 en heb zon beetje alles gedaan en mn team is rond lvl 53.
    alleen die rotte Temple of Enlightenment wilt me maar niet lukken vanwege die nare bombs enemys.. iemand daar miss tips voor?
    ik krijg zo de schijt van die enemys dat als het zo door gaat ik dit gedeelte van de game moet skippen en gelijk doorga naar de eindboss denk ik....
     
  20. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik heb nu zon beetje alles in de game gedaan, behalfe die battle area in low town gohtza en Temple of Enlightenment (en tja heb niet alle seeds - dus niet alle skills voor mijn inmortals)
    voorderest alles gedaan, en mn team zit zo rond lvl 58-60
    ik vroeg me af.. is het het de tijd waard om nog naar de temple of E te gaan..
    of gewoon lekker uitspelen die handel (aangezienik alles gedaan heb verder?) ?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina